Jump to content

lois : 24 juni 2015 : Dr. Stenekes : UMCG

Recommended Posts

Posted

Hoi!

Ik ben 20 jaar en voor heb nauwelijks borsten. 70AA is al te groot. Na heel lang twijfelen ga ik 23 juni onder het mes bij umcg.

Ik krijg 240 cc in anatomische druppelvorm.

Ik ben best wel benieuwd naar mensen met soortgelijke ervaringen.

Ben ook best wel zenuwachtig voor de operatie dus hoor graag andere verhalen of tips :)

Posted

Hoi lois,

Gefeliciteerd met je datum! Heel spannend. Ik heb zelf 75A, dus ook niet heel veel en heb nu door een bv een 75D :3:

Ik was ook wel zenuwachtig voor de operatie maar dat is eigenlijk nergens voor nodig. Je gaat heerlijk slapen en word wakker met prachtige boobies. Ga in een jogginspak (wel een vest geen trui) en makkelijke instap schoenen naar je kliniek op de operatie dag. Neem ook dikke sokken mee want ze willen dat je die aan doet tijdens de operatie om je warmte vast te houden.

Ik kreeg een verdoving ingespoten waardoor ik pas na een paar uur de eerste pijn voelde. De dag na je operatie is het ergst. Naja het ergst ik vond het niet super pijnlijk maar na die dag word het steeds beter! (Ik heb dual plane)

Ik ben nu twee weken po en eigenlijk 95% pijnvrij!

Het gaat helemaal goed komen met je :D

xx

Posted

Hoi!

Jaaa gefeliciteerd met je datum :) ik ben 29 mei aan de beurt! Van aaa plat met de hoofdletter P naar hopelijk een fijne c.... :)

Dit forum is superfijn en vol lieve behulpzame meiden!

Succes met alles!!x

Posted

bedankt voor jullie reacties :)

leuk om te lezen. Zal me nog eens goed gaan verdiepen in alle onderwerpen die hier op het forum te vinden zijn.

• 1 month later...
Posted

Gisterochtend was het zover de operatie. Ik werd wakker met erg veel pijn. Heb gelukkig veel pijnstillers in het ziekenhuis gekregen en ben daar tot 5 uur gebleven. De operatie is verder goed verlopen. Vannacht weinig geslapen en veel last gehad. Ook vandaag al twee keer overgegeven wat doe dat pijn zeg. Nog even de tandjes op elkaar. Hopelijk gaat het snel minder pijn doen. Ondertussen doe ik zo min mogelijk. Alleen mezelf van het bed naar de bank bewegen en andersom. Zijn er meer mensen die zoveel pijn hebben gehad de eerste dagen ?

Posted

Wat rot! Ik heb de eerste dagen ook erg veel pijn ervaren omdat ik zo misselijk werd van de pijnstillers. Heb me toch wat afgehuild de eerste vier dagen! Moest ook heel veel overgeven..

Maar troost je, het wordt beter! Het is echt even doorbijten! Na 4 dagen werd de pijn bij mij al veel minder. Nu 3 weken po en ik kan me de pijn niet eens meer herinneren/voorstellen.

Hopelijk voel je je gauw beter meid!!

Xxx

Posted

Wens jou een goed herstel toe lois! Hoop dat je je snel beter zult voelen, zodat je eingelijk alleen nog maar hoeft te genieten van je nieuwe borsten!

Posted

Nog even doorzetten Lois! Daarna kan je alleen nog maar genieten van je nieuwe voorgevel ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.