Jump to content

lipofilling of borstvergroting?

steffie2812

Recommended Posts

Posted

Hallo dames, wat fijn om hier vragen te kunnen stellen over een onderwerp waar ik niet makkelijk over praat met mijn vrienden en familie. Het voelt toch een beetje als een taboe. Ik heb jarenlang de pil geslikt en had een beetje verschil qua grootte tussen mijn linker en rechterborst. Na het stoppen met de pil omdat ik de hormonen niet meer in mijn lijf wilde zijn mijn borsten veranderd. Tenminste.....de grootste borst is hetzelfde gebleven en de kleine is kleiner geworden. Ik heb cup 75 c maar hou aan de linkerkant veel ruimte over in mijn bh. Het verschil zie je goed aan de voorkant, maar heel goed aan de zijkant (ik ga zo een poging wagen foto's te uploaden, het lukte me net niet). Ik zit te twijfelen......of lipofilling bij de kleine borst of een borstvergroting (in de hoop dat de verschillen niet nog groter en duidelijker worden. Wat denken jullie hiervan? Bij ongelijkheid van de borsten de kleine laten opvullen met lichaamseigen vet of is het mooier om een borstvergroting te ondergaan?

Posted

Ik zou voor een vergroting met twee verschillende maten gaan :) Mij is verteld dat het resultaat met lipofilling maar beperkt is en het lichaamseigen vet deels weer kan oplossen, wat natuurlijk zonde is. Nou ben ik geen expert hoor dus wat je het beste kunt doen is op consulten gaan en zoveel mogelijk informatie inwinnen en dan besluiten wat het beste bij je wens past :)

Posted

Hallo Steffie

Ik heb net bij je foto,s gekeken wat is je rechter borst mooi van vorm zeg,ik zou zelf in jouw situatie voor een borstvergroting gaan.

Lipofilling is maar tijdelijk naar een jaar 50% minder volume zonde van je geld.

Wat @Daisy zegt ga bij een aantal pc op consult.

xxAnk

Posted

hallo,

ik heb ruim een half jaar geleden een lipofilling laten doen (wel van beide borsten) en ben super tevreden. Ook mijn huisarts staat versteld van het resultaat. Ik wist op voorhand dat voor de vergroting die ik wou, het waarschijnlijk 2x zou worden en binnen 2 weken moet ik opnieuw op consult en leg ik een 2e datum vast. Er zijn voordelen en nadelen aan verbonden. Bij mij is ruim de helft van de ingespoten hoeveelheid vet blijven overleven maar er kan op voorhand niet worden gezegd hoeveel dat exact zal zijn. Als je lipofilling overweegt, ga zeker bij een pc die hiermee is vertrouwd (en dat zijn ze zeker niet allemaal) zodat je een goede overweging kunt maken of je voor lipofilling gaat of prothesen.

Liefs

E.

• 2 years later...
Posted

@elesi Als je nog actief lid bent; waar heb jij lipofilling laten doen? Ben je nog steeds tevreden met het resultaat? En zou ik foto's mogen zien? Ik wil grotere borsten, maar het hoeft niet supergroot (van 32AA naar volle 32B). Op amerikaanse websites ben ik wel hele mooie resultaten tegengekomen, maar ook voorbeelden waar het bijna allemaal weer verdween. Heb van de foto's het idee dat het erg van de chirurg afhankelijk is, dus ben wel benieuwd naar jouw ervaring en resultaten.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.