Jump to content

Sportbh Triumph Triaction of Hema? En welke maat?

Recommended Posts

Posted

Hoihoi,

ik krijg 10 augustus eindelijk een borstvergroting bij Nio, 500 cc dual plane. Ik heb nu een kleine B75. Welke maat sportbh heb ik dan nodig? Nio adviseerde D75, maar als 150 cc ongeveer een cupmaat is, moet ik dan geen E75 hebben?

En welke sportbh, Nio zegt de Triumph (is dat de workout?) Ik lees ook heel veel over die van de Hema, heavy sports. Maar daar heb je dan weer geen D75 van...

Alvast bedankt!!!

Guest Jevana
Posted

Ik zit met precies hetzelfde dilemma. Ik krijg 600 cc bij nio. Heb nu 75A. Mijn omvang is 77 dus 80 zou misschien wel passen. Maar nio adviseerde mij 75E. Normaal zou je dan 80D nemen. Maar D lijkt mij te klein voor 600cc. Ik lees ff met je topic mee!

Posted

Ik krijg 700 cc en heb advies gekregen 75E of 70F mijn omvang is 72 cm.

En moest ook sport bh halen het moest iedergeval 1 zijn met verstelbare klittenband bandjes..

Ben benieuwd of dat ook de maat gaat zijn..

We zitten dus met dezelfde twijfelss ..

Posted

Je hebt verschillende soorten sport bh's.

Persoonlijk vind ik die van de Hema niet stevig genoeg. Ik zou 'm niet als standaard bh voor 6 week gebruiken. Misschien ff om af te wisselen, overdag ofzo .Google maar ff naar het merk Anita, daar vind je o.a vrij stevige sport bh's, die door diverse klinieken wordt aanbevolen.

Veel succes.

Posted

De Hema is niet een goede optie voor jullie denk ik. Vanaf de D cup heb je die alleen in 80 omvang. Voor een goede steun aan je sportbeha is het belangrijk dat de band onder je boobs strak zit. 80 is dan te ruim voor jullie.

Zelf was ik fan van de Triumph TriAction workout. Deze zijn lekker stevig en gaan ook tot F cups met verschillende maten voor omvang. Ook werd deze sportbeha aangeraden door mijn chirurg.

Je gaat aardig wat vocht vasthouden na je operatie. Vooral de eerste 2 weken zo'n beetje. Het is aan te raden om een verlengstukje te kopen voor tussen de bh sluiting voor als je bh begint te knellen vanwege het vocht.

Het is ook lastig om van te voren te bepalen welke maat je nodig hebt... Je kan er ook 2 kopen. Degene die niet past breng je daarna terug.

@Nicootje ik zou als ik jou was ook een E75 halen inderdaad...

Succes Ladies!

Posted

Ben ook wel heel benieuwd. heb ook 75B en ik krijg 375/400 cc. Denk dat ik 75D moet, geen idee? Denk ook dat ik de Triaction van Triumph ga halen. Die zat volgens een vriendin van me echt goed en bij de passessie vond ik hem ook heel fijn.

Posted

Ik krijg 440 cc anatomische, Frans Straten gaf mij het advies om Triaction van Triumph maat 75 D te halen. Ik heb nu 75 A

Posted

Ik heb 400 cc gekregen bij Nio gisteren. Kwam van 75A. Heb zowel een Hema als Triumph. Beiden in 75C. Heb nu de Hema aan en die zit prima.

Posted

De Triumph triaction rekt aardig mee. Had een lege 80d aan de bovenkant en na 350cc pastcomfortabel een 80 D van Triumph tri action. Dus volg het maatadvies van je pc op. Je kunt overigens ook 2 maten meenemen en er 1 retour sturen. Jij gerust en probleem opgelost

Posted

Nio is groot fan van de Triumph Tri-action workout.

Ik zou adviseren deze ook te nemen, aangezien hij wel eens na twee weken de bandjes volledig lang gaat laten... Dit om het zakken te bevorderen :)

Hij heeft wel een achtersluiting en de eerste dagen kan dat lastig zijn, maar aangezien je voor douchen en zo ook hulp nodig zult hebben, kan diegene ook even de bh losmaken :)

Ik zou zeggen: koop de bh niet te vroeg. Koop hem maximaal een week van te voren, en koop er dan twee. 1 in de geadviseerde maat en 1 een maat groter. Kijk welke het beste zit (pas op met evt. jodiumvlekken (zwart is dus de beste optie ;) ) en dan kun je de verkeerde maat (laten) ruiilen.

xx BB

Posted

Je hebt verschillende soorten sport bh's.

Persoonlijk vind ik die van de Hema niet stevig genoeg. Ik zou 'm niet als standaard bh voor 6 week gebruiken. Misschien ff om af te wisselen, overdag ofzo .Google maar ff naar het merk Anita, daar vind je o.a vrij stevige sport bh's, die door diverse klinieken wordt aanbevolen.

Veel succes.

Hoihoi

Is dat een speciaal model van de Anita? En toevallig met sluiting aan de voorkant?

Guest Jevana
Posted

Bij de wehkamp 20% korting op de triumph triaction!

Posted

Hé, jammer! niet meer in mijn (toekomstige) maat <_< wel in het wit, maar dat lijkt me niet handig met eventuele bloedvlekken?

Posted

Ik heb zelf de hema medium bh's gehad en draag ze nog steeds soms voor stevigheid snachts.. weet niet of iedere pc deze goed genoeg vind maar mijn pc vond hem prima.

Ik had eerst een L (75F/G) maar doordat ze een beetje krompen in de was en mijn boobs plopten had ik later een XL nodig.. mijn omvang was na de operatie trouwens zelfs 90 en de L zat daar wel redelijk strak :')

misschien sowieso wel een fijne (betaalbare) bh voor erbij.. al zou ik wel aanraden niet de roze variant te kopen want mij is verteld dat die afgeeft :P

mja de meeste pc's hebben liever dat je echt een protesebh koopt.

Guest Jevana
Posted

Hé, jammer! niet meer in mijn (toekomstige) maat <_< wel in het wit, maar dat lijkt me niet handig met eventuele bloedvlekken?

Zelf heb ik zwart besteld. Maar aan de andere kant denk ik ach wie ziet die bh nou. Als er op de witte een vlekje komt zou ik er weinig om geven. ;-)

• 4 weeks later...
Posted

Nio adviseerde mij ook de Triumph Tri-action workout, alleen is deze in mijn toekomstige maat niet verkrijgbaar (80H).

Weet iemand waarom deze sport bh de voorkeur geniet? Dan kan ik opzoek gaan naar een geschikt alternatief.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.