Jump to content

3456 : 15 juli 2015 : Dr. van Dam : Bergman kliniek : Heerenveen

Recommended Posts

Posted

Hallo iedereen! :)

Ik ben 3456 en op 20 april ging ik voor het eerste consult naar de Bergman kliniek in Heerenveen. Het was de bedoeling om rustig wat informatie te verzamelen en te passen, en dan wou ik graag de operatie in oktober (dit i.v.m. school en stage). Maar toen ik eenmaal de pasprotheses aan kreeg kon ik wel huilen van geluk, dit is wat ik wil en niet pas in oktober. Ik paste verschillende protheses maar eigenlijk was ik blij met alles wat erbij kwam. Uiteindelijk kwamen we uit op 300 tot 350 cc. Van dokter van Dam kreeg ik huiswerk mee, ik moet op internet plaatjes verzamelen van wat ik mooi vind, en rijstzakjes in mijn bh doen met het aantal cc's.

Thuis was ik alleen nog maar bezig met het bekijken van foto's en het passen van de rijstzakjes, dus belde ik snel voor een afspraak voor het tweede consult. En 8 mei zat ik weer bij dokter van Dam, met mijn verzamelde plaatjes. Dit gesprek was erg kort. Het worden ronde protheses van Natrelle 345cc dual plane.

En nu ben ik aan het aftellen tot de operatie op 15 juli. En omdat ik er zo mee bezig ben, en blijf zoeken op het internet kwam ik op dit forum terecht. Ik lees hier veel over high profile en medium profile, alleen ik weet hier helemaal niks vanaf, is dat gek?

• 2 weeks later...
Posted

Hoi 3456!

Wat spannend allemaal! :)

Je kan op Google zoeken naar natrelle catalogus dan krijg je alle maten en profielen van natrelle!

Succes! En alvast veel plezier met de voorpret! :)

Guest ikke79
Posted

Hoi 3456,

Ik ben in januari ook door dr v Dam geopereerd in Heerenveen. Ook ik kwam op deze site veel info tegen en heb toen nog even naar Bergman gebeld om te vragen hoeveel profile ik had. Eigenlijk vind ik dat dr v Dam dit gewoon in je consult hoort te bespreken. Verder vond ik de dag van operatie daar heel prettig. Alle mensen zijn superlief en dr v Dam is gewoon heel kundig. Ik ben nog elke dag heel blij met wat ze gemaakt heeft. Heel veel succes de 15e en ik zou gewoon even bellen als ik jou was dan ben je van alles op de hoogte.

Posted

Dankjewel voor de reacties! In de catalogus staat mijn maat er niet tussen, dus ik ga toch even bellen! Wel zo fijn om het allemaal te weten.

Over de Bergman kliniek ben ik ook echt heel tevreden, mijn moeder is er het afgelopen jaar 4 x geopereerd dus ik weet al een beetje hoe het gaat. En ze zijn inderdaad super lief allemaal.

Nog 17 nachtjes! Ik kan niet wachten

Posted

Als ik kijk naar 345cc wordt jouw prothese 12 cm breed en 4.9 cm projectie. Full projection.

Posted

Ik ben ook al geopereerd bij bergman. En ga nu nog een keer, dus weet nu wel wat van maten :)

• 2 weeks later...
Posted

Dankjewel! Ik ben net een week weg geweest om vrijwilligerswerk te doen, en dan denk je er helemaal niet over na!

En nu is het opeens over 3 dagen al zover, en word ik toch wel vreselijk zenuwachtig!

Posted

Nou lekker toch! Veel succes woensdag!!

Spannend!!

Xx Anna :)

• 1 month later...
Posted

Dag meiden,

Hoe is jullie bv gegaan? Zoals het nu staat wordt ik 4 november geholpen door dr. van Dam. Ben erg nieuwsgierig naar jullie resultaten.

Groetjes Jet

Posted

Hoi Jet,

Spannend zeg!

ik ben ontzettend blij met het resultaat.

Dr van Dam is erg kundig en vriendelijk. Je bent in goede handen bij haar.

Succes en groetjes

• 3 weeks later...
Posted

Hoi Nienkebo,

Fijn te horen! Het consult voelde ook erg goed bij haar. Vandaag op pre-operatief spreekuur

geweest en volgende week een laatste gesprek bij van Dam en dan worden er 3D foto's gemaakt.

Yes er zit schot in!

• 11 months later...
Posted

Hallo allemaal, ik weet niet wie Nog actief is op dit topic? Ik zou graag met jullie Contact komen. Heb 9 september mijn eerste consult bij dr van Dam. Gr Roadster

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.