lilLadyxx Posted June 18, 2015 Posted June 18, 2015 Hi, Even voorstellen. Ik ben Estelle en wil graag mijn tweede borstvergroting laten uitvoeren. De eerste keer dat ik de BV heb laten doen was ik 18, nog vrij jong.. Zodoende heb ik toen maar een klein maatje kunnen laten maken, omdat mijn huid destijds nog veel te strak was. Tot een jaar geleden ben ik ook redelijk tevreden geweest met mijn bescheiden C-cupje. Ik heb maar weinig borstvorming van mijzelf en heb nu een anatomisch implantaat van 180 of 190cc achter de borstspier. Met de incisie in de borstplooi. Graag wil ik jullie mening vragen met betrekking tot het volgende.. Ik zou een wat rondere borst willen hebben, maar zonder dat het meteen een heel erg push up achting effect heeft.. Dus zowel veel volume en een mooie ronding in de onderpool als wat volume in de bovenpool. Ik ben er dus sterk over aan het denken om een ronde prothese te laten zetten achter de borstspier, maar ben bang dat doordat ik zo weinig borstvorming heb deze weer te rond gaan worden.. Ook zou ik zeker 1.5 cup meer willen. Een mooie volle D cup.. Wat zijn jullie ervaringen? En dan heb ik nog een vraag, we willen ook graag een tweede kindje. Mijn borsten vond ik mooier gevormd na mijn bevalling. Dus het beste de operatie laten uitvoeren voordat ik opnieuw zwanger word of toch beter erna...? In afwachting op jullie reacties x
lilLadyxx Posted June 18, 2015 Author Posted June 18, 2015 Nog een toevoeging..Dr Plovier van Be Clinic te Overijse?OfDrs. G.A.M. Malfeyt van Valkenhorst kliniek te Valkenburg?
best_boobie Posted June 19, 2015 Posted June 19, 2015 Hoi hoi Ik raad Malfeyt af. Ik heb zelf geen goede ervaring met die man. Hij ziet er wel vriendelijk uit, maar als je grotere borsten wilt, neemt hij vaker te brede prothesen. Vervolgens geeft ie niet thuis... Hij zegt dan: ze zijn toch mooi? De pijn die je er dagelijks van hebt volledig negerent. Plovier is zeker een goede optie, maar als ik er een nieuwe optie aan mag toevoegen: dr Nio. Werkt in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis (SLAZ) in Amsterdam. Is de rit zeker waard, hij maakt prachtige borsten. Plan eens een consult anders, en laat je geen medium profile aanpraten door Malfeyt, mocht je daar toch op consult gaan Xx BB
lilLadyxx Posted June 19, 2015 Author Posted June 19, 2015 Hoi Best_boobie, Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad al een consult gepland voor komende woensdag, ik zal wel even laten weten hoe het is gegaan. Ik heb zelf wel duidelijk een beeld van hoe ik het graag zou willen, en Ik neem een foto van wat ik wel en niet mooi vind mee Bedankt voor je toevoeging, ik ga zeker naar deze arts kijken. Heb zijn naam al vaker voorbij zien komen, en die afstand valt ook wel mee toch. Als het resultaat er maar is. Wat vervelend dat jij zo een nare ervaring hebt gehad bij Malfeyt.. Hopelijk is alles weer een beetje goed gekomen? X
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.