Essie2000 Posted June 18, 2015 Posted June 18, 2015 Hoi dames!Ben nu 6dagen PO en t gaat prima, over anderhalve week heb ik m'n eerste nacontrole bij Dr. Verdonck en gaat het verband eraf+ drukband, maaar ik heb die middag ook een bruiloft waar ik een jurkje aanheb met vrij laag uitgesneden hals en weet niet hoe ik dat ga doen met die sportbeha eronder lol. Hebben jullie wel eens stiekem de sportbeha uitgedaan voor een feestje gedurende een paar uur??? En kan dit uberhaupt al na 2 weken? En ik kan ook niet wachten om mn bikini eens aan te doen:( 6 weken duurt nog zo lang 😊X
best_boobie Posted June 18, 2015 Posted June 18, 2015 En als je die bh dan stiekem uit doet, wie houdt je dan voor de gek, de bh of jezelf? Het lijkt mij echt ontzettend onverstandig.....
MissDaisy Posted June 18, 2015 Posted June 18, 2015 Je zou het even kunnen overleggen met je pc Zou het zelf zo kort nog niet doen, t is allemaal nog zo aan het genezen, dan kan het de ondersteuning goed gebruiken. Anders doe je een sjaaltje om wat je wat losser hangt, dat het niet echt om je nek zit meer meer op je borst ligt (slechte uitleg sorry hopelijk begrijp je een beetje wat ik bedoel haha)
Essie2000 Posted June 18, 2015 Author Posted June 18, 2015 Ja ik snap wat ke be Je zou het even kunnen overleggen met je pc Zou het zelf zo kort nog niet doen, t is allemaal nog zo aan het genezen, dan kan het de ondersteuning goed gebruiken. Anders doe je een sjaaltje om wat je wat losser hangt, dat het niet echt om je nek zit meer meer op je borst ligt (slechte uitleg sorry hopelijk begrijp je een beetje wat ik bedoel haha) Ik snap wat je bedoelt!!! Haha nouja ga t even navragen aan pc en als hij t afraad doe ik t gewoon niet. Was wel benieuwd na hoeveel weken je je sportbeha eens uit zou mogen doen voor een kleine tijd:)
MissDaisy Posted June 21, 2015 Posted June 21, 2015 Na 6 weken mag ie uit, zou je daar gewoon aan houden, ze adviseren het niet voor niets natuurlijk
Wantnewboobies Posted June 21, 2015 Posted June 21, 2015 Ik ben vrijdag 12 juni geopereerd achter de spier en mijn dokter ( Paul vanstraelen) zei dat ik na 2 weken een bh lag aandoen wel geleidelijk aan beginnen met een paar uur afhankelijk of het drukt op het litteken en of ik dit kan verdragen of niet maar het mag wel hoor
Dee_ss Posted June 21, 2015 Posted June 21, 2015 Ik ben 3 weken po en doe hem soms thuis een halfuurtje uit maar je moet hem niet uit willen als je voor een goed herstel gaat.... Je doet t desnoods maar 1 keer
best_boobie Posted June 21, 2015 Posted June 21, 2015 Ik ben vrijdag 12 juni geopereerd achter de spier en mijn dokter ( Paul vanstraelen) zei dat ik na 2 weken een bh lag aandoen wel geleidelijk aan beginnen met een paar uur afhankelijk of het drukt op het litteken en of ik dit kan verdragen of niet maar het mag wel hoorHet mag van JOUW PC.. Maar dat is geen algemeen geldend advies. Altijd naar je eigen PC luisteren. Hij is de eindverantwoordelijke...Geef elkaar geen verkeerd advies aub, daar komen problemen van. Het forum is er om elkaar te helpen, maar niet om verkeerde adviezen aan elkaar te geven.Xx BB
MissDaisy Posted June 21, 2015 Posted June 21, 2015 Ik ben vrijdag 12 juni geopereerd achter de spier en mijn dokter ( Paul vanstraelen) zei dat ik na 2 weken een bh lag aandoen wel geleidelijk aan beginnen met een paar uur afhankelijk of het drukt op het litteken en of ik dit kan verdragen of niet maar het mag wel hoor 2 weken al, wauw dat is snel! Dat hoor je niet vaak. Essie ik zou gewoon doen wat je eigen pc je geadviseerd heeft, die is altijd de baas ! Wat BB zegt dus haha
Missfoxy Posted June 21, 2015 Posted June 21, 2015 En bij Verdonck wil dit zeggen 8 weken geen bh met beugel en enkel de sportbh. Na 6 weken mogt bij mij de band dan toch al uit als ik geen inspanningen doe Nog eventjes doorbijten dus
Essie2000 Posted June 21, 2015 Author Posted June 21, 2015 Ja:) Vind t ook geen probleem om gedurende 6/8 weken de sportbeha aan te houden hoor, ik hoor van veel meiden dat het juist super fijn zit. Ik wilde gewoon heel graag mijn nieuwe mooie jurkje aan en kon ook niet wachten om mn nieuwe boobies een beetje te showen hihi!!! Maar heb ondertussen al een nieuw jurkje gekocht met een hoge kraag dus lekker de sportbeha eronder aan
Essie2000 Posted June 21, 2015 Author Posted June 21, 2015 En bij Verdonck wil dit zeggen 8 weken geen bh met beugel en enkel de sportbh. Na 6 weken mogt bij mij de band dan toch al uit als ik geen inspanningen doe Nog eventjes doorbijten dus Meid moest jij de drukband trouwens tot 6 weken aanhouden? Ik dacht dat die bij 2weken wel af mocht! Woeps! Nouja ik zal het vrijdag op mn nacontrole wel horen. Ben trouwens bang dat hechtingen knippen pijn gaat doen, lol
sjaar27 Posted June 21, 2015 Posted June 21, 2015 Misschien kun je een wat lagere sportbh kopen?natuurlijk geven die minder steun, maar voor een avondje kan dat misschien wel?helemaal niks lijkt me onverstandig x
marjon_nl Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 MIsschien op voorhand even contact opnemen met je PC, misschien heeft hij wel een oplossing dat en hij tevreden is en jij super leuk erop staat in je jurkje.Luisteren naar je pc is het devies
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.