Jump to content

help!?

L..

Recommended Posts

Posted

Hoiii iedereen,

Inmiddels ben ik deze site al ruim 2 weken offline aan het volgen maar nu mezelf toch aangemeld om jullie om hulp, advies en tips te vragen.

ik zal me eerst even voor stellen, Ik ben Lois 23 jaar en woon in Rotterdam. Ik werk fulltime in de schoonheidsbranche (ik werk heel veel met mijn armen) :106:.

ik droom al vanaf mijn 6e van grote borsten :118: tijdens de verkleedpartijtjes liep ik altijd met mandarijnen in mijn topje. Maar helaas ze zijn er nog steeds niet. Ik heb net een eerste afspraak bij Diana Gabrielse gemaakt om vragen te stellen en natuurlijk te kijken wat de mogelijkheden zijn. (mijn collega heeft haar aangeraden en verteld dat dokter F. Straten top is)

Naar mijn idee heb ik bijna alles op internet gelezen op internet over haar, toch vraag ik me af of jullie negatieve verhalen van haar kennen en natuurlijk ook over dokter F. Straten

Omdat ik het ook vreemd vind dat ze bijna de helft goedkoper zijn dan Velthuis kliniek en ik er zelf niet helemaal bij kan dat dat door het huren van kamer komt.

Ik wil ook een afspraak maken bij Velthuis kliniek deze staat helemaal top aangeschreven maar de foto's vind ik dan weer niet heel mooi.

ik heb nu een kleine cup b een wil graag denk ik naar een grote C kleine D ik op dit moment kies ik voor ronde prothese.

bedankt alvast!

:48:

Posted

Over Velthuis vond ik juist veel negatieve dingen, maar de meningen zullen uiteen lopen. Ik overwoog Velthuis eerst ook maar heb er vanaf gezien. Ze zijn ook vrij duur als je het mij vraagt.

Ik ben zelf op consult geweest bij Frans Straten en laat me daar ook opereren. Hele fijne vent en maakt prachtige boobs! Ik heb ervoor gekozen om niet via Diana te gaan, ik las behoorlijk wat negatieve ervaringen. Maar ook die meningen lopen uiteen, sommige vonden via Diana gaan prima. Ik vond het fijner om direct naar de kliniek te gaan die ik prettig vond. Het scheelt wel een paar honderd euro.

Succes!

Posted

Over Velthuis vond ik juist veel negatieve dingen, maar de meningen zullen uiteen lopen. Ik overwoog Velthuis eerst ook maar heb er vanaf gezien. Ze zijn ook vrij duur als je het mij vraagt.

Ik ben zelf op consult geweest bij Frans Straten en laat me daar ook opereren. Hele fijne vent en maakt prachtige boobs! Ik heb ervoor gekozen om niet via Diana te gaan, ik las behoorlijk wat negatieve ervaringen. Maar ook die meningen lopen uiteen, sommige vonden via Diana gaan prima. Ik vond het fijner om direct naar de kliniek te gaan die ik prettig vond. Het scheelt wel een paar honderd euro.

Succes!

Hii Fynic,
bedankt voor je reactie idd vooral ook de reacties lopen allemaal zo uit een. wanneer is jouw D-day en naar welke kliniek ga je uit eindelijk? en hoe ben jij tot het besluit gekomen?
Posted

Ik ben ook via gabriels alleen dokter schiettecatte enigste nagatiefe vind ik dat je zo lang moet wachten bij haar consult verder vind ik de kliniek Amstelveen top en de arts ook

Posted

Ja dat vond ik ook heel moeilijk in het begin. Ik ben ook zo'n extreme twijfelkont en pietje precies wat betreft het uitzoeken van een kliniek en een pc. Maar vond de foto's op het forum van de boobs van Frans Straten zo mooi! Daarom ben ik op consult gegaan bij hem, in kliniek Heyendael en dat voelde goed. Ik ben ook op consult geweest bij Nio, ook erg geliefd hier op het forum! 21 juli is mijn dag :D

Posted

Ben zelf ook via Diana bij Frans Straten geweest. Eerste consult moest ik lang wachten maar van sommige meiden begrijp ik dat ze bellen en - wel via Diana - rechtstreeks bij pc op consult gaan. Verder vind ik het fijn dat ze met meerdere pc's samenwerkt, waardoor het voor mij dus tussentijds mogelijk was om naar een ander te switchen. Naar Frans Straten ja. Erg goede pc en als je meer leest op dit for). Vum zul je lezen dat hij erg populair is... naast ook wat andere pc's overigens.

Ik heb wel gehoord dat zij goedkopere is omdat ze protesen is grote aantallen afneemt van Mentor en ze hierdoor heel scherp inkoopt (of dat waar is weet ik niet) Verder is ze gewoon een leuk mens met goed zakelijk inzicht. Ik had eens een vraag die me echt bezighield en toen heeft ze me van haar vakantie adres nog opgebeld... toch fijn.

Over Frans alleen maar positieve dingen en mooie borsten!

Posted

Ik heb woensdag 24 juni een eerste consult, wel in Barendrecht bij Diana, maar wel rechtstreeks bij Frans Straten.

Lees zoveel positiefs over Frans eigenlijk nog niets negatiefs gevonden.

En hij maakt heeeel mooie borsten vind ik

Posted

Ik ben ook nog ontzettend aan het twijfelen of ik via Diana of rechtstreeks via Frans Straten zal gaan. Ben me dan ook behoorlijk aan het inlezen op dit forum. Ik weet sowieso dat ik bij Straten wil, want heb geweldige resultaten van hem gezien en alleen maar positieve reacties gelezen :D

Posted

bedankt voor jullie reactie's.. ik vroeg me af waarom jullie niet voor de duurdere klinieken/dokters hebben gekozen? klinkt natuurlijke een beetje stom :93: maar is het van wegen het geld of ook andere dingen?

alvast bedankt

Posted

Ik dacht eerst ook: hoe duurder hoe beter. Toen ben ik me gaan inlezen op dit forum en kwam ik erachter dat Straten bijvoorbeeld een hele goede arts blijkt te zijn, terwijl hoe niet eens zo duur is.

• 2 weeks later...
Posted

Hoi Lois!

Ik lees dat jij as dinsdag bij Diana op consult gaat? Spannend!

Ben je al helemaal klaar voor je consult? De passessie is ook zo leuk :)

Ik las dat een collega van jou al Frans Straten had aangeraden? Dat is een hele goede tip van jou collega :38: ben zelf ook door Frans geopereerd 9 weken geleden. Het is echt een goede chirurg en maakt hele mooie boobies!

Ik zou als ik jou was om Frans Straten vragen bij Diana!!

Nou lees ik ook dat je nog wat vragen had over haar praktijk...

Diana is een slimme zakenvrouw die op meerdere punten weet te besparen. Die kosten die zij minder heeft kan zij doorbereken in de prijs waar zij een vergroting voor aanbied.

Diana bespaart op lokatie; zij heeft 2 panden beneden werken en boven wonen omgetoverd tot 2 volledige praktijken. Ze zit dus midden in een woonwijk ipv in een grote villa met marmeren balie in een bosrijke omgeving.

Verder heeft ze een slimme belasting technisch iets opgezet. Had te maken met fondsen en dergelijke. Ze had het uitgelegd maar ik kan dat soort dingen nooit goed onthouden haha :P

En als laatste is Diana een heel groot inkoper van mentor protheses waardoor zij flinke korting krijgt.

Hierdoor is haar prijs zo laag.

Nadeel bij Diana is dat het daar altijd heel druk is! Afspraken lopen vaak uit waardoor je soms een uur in de wachtkamer zit. Maar dit weet jij nu van tevoren dus kan je je daar op instellen toch? Des noods bel je van tevoren om te vragen of er veel uitloop is zodat je iets later kan komen?

Voor zover ik hier op het forum heb gelezen is het enige verschil met Diana of gelijk bij Frans zijn eigen praktijk de prijs (via Heyendael 350 euro duurder) en via Frans kan je ook 3 jaar nazorg afkopen (extra kosten dus). Oh en via Heyendael krijg je na de operatie een bos bloemen ;)

Het is wat je zelf wilt! Je woont in Rotterdam dus Barendrecht is lekker om de hoek! Dan hoef je alleen voor de operatie naar Groesbeek...

De meiden bij Diana zijn echt super lief en bellen je na de operatie ook meerdere keren om te vragen hoe het met je gaat.

Sorry voor mijn lap tekst. Ben vaak lang van stof :38:

Veel plezier bij je consult!!

Posted

Hooooi,

Ik ga wel bij Velthuis, heb dit eigenlijk alleen gedaan omdat ze naam bekendheid hebben.

Naderhand ben ik pas op dit forum gaan kijken en hoor ik super veel goede dingen over goedkopere dokters. Dus ja ik vind mijn pc een hele aardige man dus ik blijf bij Velthuis. Maar als ik jou was zou ik meerdere consulten afgaan en kiezen bij wie je je het best voelt!

Posted

Hoi Lois!

Ik lees dat jij as dinsdag bij Diana op consult gaat? Spannend!

Ben je al helemaal klaar voor je consult? De passessie is ook zo leuk :)

Ik las dat een collega van jou al Frans Straten had aangeraden? Dat is een hele goede tip van jou collega :38: ben zelf ook door Frans geopereerd 9 weken geleden. Het is echt een goede chirurg en maakt hele mooie boobies!

Ik zou als ik jou was om Frans Straten vragen bij Diana!!

Nou lees ik ook dat je nog wat vragen had over haar praktijk...

Diana is een slimme zakenvrouw die op meerdere punten weet te besparen. Die kosten die zij minder heeft kan zij doorbereken in de prijs waar zij een vergroting voor aanbied.

Diana bespaart op lokatie; zij heeft 2 panden beneden werken en boven wonen omgetoverd tot 2 volledige praktijken. Ze zit dus midden in een woonwijk ipv in een grote villa met marmeren balie in een bosrijke omgeving.

Verder heeft ze een slimme belasting technisch iets opgezet. Had te maken met fondsen en dergelijke. Ze had het uitgelegd maar ik kan dat soort dingen nooit goed onthouden haha :P

En als laatste is Diana een heel groot inkoper van mentor protheses waardoor zij flinke korting krijgt.

Hierdoor is haar prijs zo laag.

Nadeel bij Diana is dat het daar altijd heel druk is! Afspraken lopen vaak uit waardoor je soms een uur in de wachtkamer zit. Maar dit weet jij nu van tevoren dus kan je je daar op instellen toch? Des noods bel je van tevoren om te vragen of er veel uitloop is zodat je iets later kan komen?

Voor zover ik hier op het forum heb gelezen is het enige verschil met Diana of gelijk bij Frans zijn eigen praktijk de prijs (via Heyendael 350 euro duurder) en via Frans kan je ook 3 jaar nazorg afkopen (extra kosten dus). Oh en via Heyendael krijg je na de operatie een bos bloemen ;)

Het is wat je zelf wilt! Je woont in Rotterdam dus Barendrecht is lekker om de hoek! Dan hoef je alleen voor de operatie naar Groesbeek...

De meiden bij Diana zijn echt super lief en bellen je na de operatie ook meerdere keren om te vragen hoe het met je gaat.

Sorry voor mijn lap tekst. Ben vaak lang van stof :38:

Veel plezier bij je consult!!

Ik pas me hier helemaal bij aan! Ik ben dinsdag door Frans geopereerd en oh wat ben ik nu al blij! Vol lof over hem, zij team en Diana haar team! Ik ben 2x gebeld om te vragen hoe het gaat. Heb Frans 3x gemaild over dingetjes waar ik me zorgen over maakte, en kreeg binnen 10 minuten mail terug! Zelfs vanavond (zondag avond 7u) heb ik Frans gebeld met een vraag en kreeg geduldig antwoord en gerustelling! 1,5u later belde zijn assistente nog op om te vragen hoe het met me ging ondertussen! Super service!

Velthuis ben ik absoluut geen fan van. Vriendin van mij is daar flink verminkt, en de operatie die nodig was het enigsinds te kunnen herstellen heeft zij zelf moeten betalen! Lees €1275!!

Succes met je keuze maken meis. Als ik jou was zou ik wel zorgen dat je zo lang mogelijk vrij hebt na je operatie. Dit ivm je herstel & kapsel!

(Mijn operatie verslag staat onder het kopje 'Operatie verslagen borstvergroting')

Posted

Ik ben ook bij Velthuis geweest in Rotterdam.

Is mij heel goed bevallen. En het is dichtbij dat is ook erg handig met de extra controles enzo. ( scheelt ook weer reisgeld).

Ik denk dat je ergens heen moet gaan waar je goed bij voelt, en niet moet kijken naar een prijs.

En ook niet naar de foto's vd borsten. Want iedereen is uniek.

Posted

Heyy! Goed dat je eerst nadenkt welke kliniek /pc je neemt. Ik las ook veel goede dingen hier over dr nio en schiettecatte en straten. Ik heb alleen zelf gekozen voor bergman kliniek in Bilthoven (zit ook in Amsterdam en Den Haag) ik koos voor deze kliniek omdat die het hoogst scoorde in de tevredenheidstest met een dikke 8,3. Ik ben geholpen door pc Blecourt, hij is ook bij t programma Een beetje mooier ofzoiets geweest en ik vond t fijn hoe hij advies gaf. Hij gaat voor een natuurlijk resultaat en zegt soms ook gewoon Nee tegen patiënten die risicovolle wensen hebben of wensen waarvan hij al weet dat het niet mooi gaat worden en men spijt van gaat krijgen.

De kosten zullen wel wat hoger zijn dan wat jij tot nu toe bij andere hebt gevonden (operatie ronde siliconen was 3950 plus 50 - voor de sportbeha, totaal 4000) maar de behandeling en nazorg was uitmuntend.

Er zullen vast meerdere goede klinieken en pc s zijn maar ik wil een iig laten weten dat deze super IS! Succes ermee

Posted

Ik heb net als Fem een positieve ervaring met Dr. Straten via Diana. Heb mijn eerste consult wel meteen via hem gedaan.

Wat ik erg fijn vond is dat ik vaak gebeld werd door de dames van Diana om te vragen hoe het ging. Verder ook goed contact via de mail. Ben zeer tevreden.

Xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.