Jump to content

dollemina : 25 september 2015 : Dr. DeMeyere : Artemedis

Recommended Posts

Posted

Hallo Allemaal,

Ben nieuw hier op het forum.

Ik heb samen met mijn man besloten voor een BV te gaan!

Omdat het toch wel allemaal wat spannend is heb ik mij lid gemaakt om jullie ervaringen te weten.

Na 2 zwangerschappen en 2x borstvoeding is mijn B-tje toch wat leeg vooral bovenaan.

Wil terug een volle cup en wat meer... Ideaal wil ik eindigen op een goeie volle D.

Ik heb deze week mijn eerste consult gehad bij Dr. Tytgat in Az Monica.

Omdat ik voldoende bortsweefsel heb stelt hij boven de borstspier voor. Eerst heb ik 275cc gepast maar dit leek me wat klein. Nadien heb ik 340 gepast en dit leek me veel beter, maar wil ook niet te groot eindigen.

Begin September heb ik mijn definitieve afspraak om dan einde september mijn nieuwe boobs te krijgen. Spannend.....

Wat zijn jullie ervaringen met Dr. Tytgat, boven de spier en denken jullie dat ik met 340 cc op een volle D Cup zal eindigen.

De foto van mijn huidige boobje’s vind je hier http://www.mijnalbum.nl/Album=VL4I48FT

Alvast bedankt voor jullie reactie, meningen en suggesties.

Dolle Mina

Posted

Hallo Allemaal,

Ben nieuw hier op het forum.

Ik heb samen met mijn man besloten voor een BV te gaan!

Omdat het toch wel allemaal wat spannend is heb ik mij lid gemaakt om jullie ervaringen te weten.

Na 2 zwangerschappen en 2x borstvoeding is mijn B-tje toch wat leeg vooral bovenaan.

Wil terug een volle cup en wat meer... Ideaal wil ik eindigen op een goeie volle D.

Ik heb deze week mijn eerste consult gehad bij Dr. Tytgat in Az Monica.

Omdat ik voldoende borstweefsel heb stelt hij boven de borstspier voor. Eerst heb ik 275cc gepast maar dit leek me wat klein. Nadien heb ik 340 gepast en dit leek me veel beter, maar wil ook niet te groot eindigen.

Ronde Medium Motiva Gel implantaten.

We willen toch nog een extra opinie en hebben half juli een afspraak met Dr. De Meyere uit Gent.

Wat zijn jullie ervaringen met beide PC's, boven de spier en denken jullie dat ik met 340 cc op een volle D Cup zal eindigen.

We zouden de BV willen inplannen tegen einde september dus hebben we nog even tijd om wat te vergelijken.

De foto van mijn huidige boobje’s vind je in mijn galerij.

Alvast bedankt voor jullie reactie, meningen en suggesties.

Dolle Mina

Posted

Bedankt voor de reactie kiekske. Die doet blijkbaar alleen maar onder de spier en zou eigenlijk boven de spier willen.

Heb een afspraak gemaakt half juli bij Dr. De Meyer in Gent. Kan ik vergelijken en een keuze maken.

Iemand daar ervaringen?

Posted

Hoi Dolle Mina .

Ikzelf ben vorig jaar geopereerd door Dr. Demeyere.

Had een lege c cup en zijn voorstel was 300cc of 350cc op de spier.

Ik wou het natuurlijk houden .

Eenmaal verdoofd had hij 300cc geplaats in 1 borst , mijn man laten kijken & daarna 350 cc geplaatst in de borst en nogmaals mijn man laten kijken .

Mijn man heeft gekozen voor 300cc omdat we beide hadden afgesproken dat het natuurlijk moest blijven.

Mijn cup maat is dus van een lege C naar een F cup gegaan met 300cc voor de spier.

Één jaar later nog steeds heel tevreden & oogt het echt natuurlijk.

Dr. Demeyere is echt een man die naar je wensen zal luisteren.

De dokter met gouden handen ;-))

X Guessje X

Posted

Waaaw Guessje

Bedankt voor je reactie, ik heb je een uitnodiging gestuurd om me toe te voegen als vriend. Gouden handen klinkt goed...tenslotte is het toch een grote beslissing vind ik zelf! Maar mijn man en ik kijken er beide ongelooflijk naar uit!

Dat de partner tijdens de operatie al kan bijsturen is ongelooflijk! Ik zat gemiddeld rond een kleine B, maar die is nu wel zeer leeg...

Als jij op een F eindigt, hoop ik alvast aan mijn volle D te geraken.

Wij kijken alvast uit naar de afspraak...

Posted

Hoi hoi,

Ik heb gisteren mijn operatie gehad bij dr Moermans in het medisch centrum Amstelveen. Weet dus nog niet wat mijn uiteindelijke cup gaat worden, maar schat in een D. Ik ging heen met een lege B/C en nu 305cc anatomisch voor de spier gehad. Ook ik wilde een volle cup, maar niet te nep. In mijn galerij kun je de voor en na foto zien, maar vergeet niet dat ik pas 1 dag PO ben en dus nog wat gezwollen. Elk lijf is natuurlijk anders qua bouw, dus het blijft denk ik lastig te bepalen wat voor jou het beste is. Hartstikke goed om voor een 2e opinie te gaan, bewust voor België gekozen?

Vera

Posted

hoi ik ben met een 70 aa met 250 cc naar een d cup gegaan.

denk dat jij met jou huidige situatie wel eens op een e zou kunnen eindigen.

Posted

Hoi hoi

Ik ben eind vorig jaar geopereerd bij dr Demeyere.

Heb 275cc voor de spier en kwam van een kleine B. Zit nu op een D-cup.

Met de zomervakantie voor de deur blij dat ik deze stap genomen heb ;)

Veel succes met je zoektocht!

Posted

Hoi Vera & Sunshine

Ja bewust België, ik woon er dan ook hihi!

Bedankt voor jullie feedback. Ik hoop half juli ook wat klaarheid te krijgen over het aantal cc enzovoort. Ik heb het gevoel dat de uitkomst bij iedereen anders kan zijn...

Ik wil graag op een goede volle D eindigen, maar we zien wel wat kan en mogelijk is.

Zenuwen, laat het pas eind september doen, lijkt nog zooooo ver weg.

Keep you informed...

X Dolle Mina

Posted

Denk dat je met 340cc zeker op een mooie D moeten kunnen eindigen hoor (of meer), want je hebt toch wel wat eigen borstweefsel.

Veel succes met je afpraak bij De Meyere! Heb na jaren meelezen op het forum ook beslist om voor hem te gaan. Heel veel mooie resultaten gezien.

Posted

Dag Kim & Ruitje,

Ik ben benieuwd, jullie geven me alvast veel hoop! Kim ik ben heel benieuwd naar je resultaat! Ik wens je veel succes, je kan beginnen aftellen...ik ga je zeker ook volgen.

Ruitje, ik stuur je graag een invite Prive ben benieuwd naar je resultaat bij PC De Meyere als je het ok vindt.

Nog even, zenuwachtig!

x dolle Mina

• 4 weeks later...
Posted

Beslist, no way back 👍

25 september wordt onze boobie dag. Eerst nog wat vakantie en dan nog een paar dagen voor de operatie alleen met mijn ventje. Laat ons zeggen een soort afscheidstrip van de oude boobies....sounds great 😊!!!

Ouders, zus en broer weten het, maar heeft iemand enige ervaring hoe je 2 kids van 5 en bijna 10 dit vertelt? Tips echt welkom ...

Wat een geweldige man die De Meyere. We voelden ons comfortabel, zeer goede uitleg met nodige humor. Nu aftellen, lijkt nog zo ongelooflijk ver weg. Hij voorspelt een E of zelfs F....wij lopen op wolkjes hoor....een droom die zal uitkomen...borsten zouden blijkbaar ook mooi bij elkaar liggen, dus zou een mooi decolleté worden.

Countdown kan beginnen!

Posted

Thanks meiden, echt! Ik kijk uit naar mijn Bruno's

Verslagje volgt zeker nog!

Tips om het aan de kids te vertellen zijn zeker ook nog welkom;-)

Xxx

Dollemina

• 1 month later...
Posted

25 september is het zover...dan krijg ik eindelijk mijn Bruno's ;-). Knijp even in mijn wang...is het echt bijna zover?? Ik heb afgelopen maanden zoveel gehad aan alle informatie en aan alle lieve woorden en ik ben zeker dat ik nog veel steun zal vinden eens de BV voorbij is!

425 of 450cc voor de borstspier, ben zo blij dat ik al wat borstweefsel heb gekweekt door mijn 2 zwangerschappen 😀, ik krijg veel begrip van familie en dichte vrienden...ik merk alleen dat ze allemaal zo bang zijn dat ik eruit zal zien als Lola Ferrari ofzo 😁

Tja, als je van theezakjes komt, zal het natuurlijk zichtbaar een verandering zijn hè !?

Mijn man en ik kunnen alvast niet wachten...aftellen maar, laat die mooie boobs maar komen! 👍🏻👍🏻😎

Posted

Veel succes hoor!

Ik begrijp je volledig, van in de wangen knijpen enz.. :P

Kan het zelf ook ng niet geloven dat het bijna eindelijk gaat gebeuren :D

Posted

Hey Yasmina & Lizz, heb jullie ff uitgenodigd om vriendjes te worden :-)

Yasmina, ik ga voor bv, lift is blijkbaar niet nodig. Enfin, we zien wel binnen 15 jaar of zo, tegen dan zou ik toch nog een wissel overwegen...

Lizz jij bent 21/9 aan de beurt las ik? Toi toi veel succes!

Dollemina

Posted

succes ik word die dag ook geopereerd in belgie xxxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.