ruon Posted June 17, 2015 Posted June 17, 2015 Dag dames, Wat goed om te zien hoe actief jullie zijn en elkaar helpen. Ik ben blij met deze forum!Ik ben 1.60 lang en van 68 kg naar 57 afgevallen. Mijn streefdoel is 52 kg. Door het afvallen voel ik mij een stuk beter. Alleen zijn mijn mooie volle stevige borsten van 80 D ook afgevallen. Nu zijn ze gezakt en heb ik denk ik een kleine c? Ik merk dat ik er al een tijdje mee zit en heb besloten dat ik wil uitzoeken wat de mogelijkheden voor mij zijn. Maandag ( 13 juni) heb ik een afspraak gehad bij diana gabriels. Ik heb haar uitgelegd dat ik vooral mijn oude borsten terug wil. Dus niet iets creëren wat niet bij mijn lichaam past. Wat voor mij het belangrijkste is, is dat het er natuurlijk uitziet. Naar mijn mening zijn de strakke bolle borsten niet passend voor mij. Zij heeft mij 350 cc aangeraden. Ronde mentor/ naturelle prothesen. Ik heb de prothesen "gepast". In eerste instantie dacht ik wow! Is dit niet groot? Maar dat bleek dus echt te passen bij hoe ik mijn borsten (voor het afvallen) had beschreven. Het was een prettig gesprek, maar ik moet nog altijd onthouden dat zij commercieel is en haar taak is verkopen. Ik heb haar gevraagd naar complicaties en kreeg echt met volle overtuiging te horen dat ik mij helemaal nergens zorgen over hoef te maken. 30 min later had een gesprek bij dr. hupkens. Het is een rustige man die goed naar mij heeft geluisterd. Hij was het eens met het formaat 350 cc. Hij keek naar mijn borsten en zei omdat ik al grote borsten heb gehad dat ik mij geen zorgen hoef te maken over asymmetrie of ver uit elkaar staande borsten. Hij heeft de dual-plane methode aangeraden. Het plaatsen tussen de spier. Er werd mij verteld dat ik binnen 2 weken geopereerd kan worden, maar ik wil toch een 5 maanden te tijd nemen om goed na te denken en te wennen aan het idee. Ook wil ik eerst mijn streefgewicht behalen en uiteraard het geld sparen. Ik heb alleen een aantal vragen. 1 Een prothese is zwaarder dan vet. In hoeverre merken jullie dat jullie borsten zwaarder zijn geworden na een operatie? of is het door het plaatsen tussen de spier niet echt te merken?2 Mij is de ronde prothese aangeraden, maar zal het een natuurlijk effect hebben?3 Ik heb binnenkort ook mijn neuscorrectie (2 jaar geleden al 1 gehad, maar er is een kleine ingreep opnieuw nodig). Diana gaf aan dat het tegelijkertijd met de borstvergroting uitgevoerd kon worden. Omdat mijn kno arts ook via haar werkt. Ik ben bang dat twee ingrepen in 1 operatie een grote aanslag op mijn lichaam zal zijn. Wat is jullie mening hierover?4 wat is het verschil tussen mentor en naturelle? 5 wat vinden jullie van 350 cc om van een kleine c naar een grote d te vergroten? haalbaar? te veel of te weinig?6 Hupkens gaf aan dat het vergroten geen effect al hebben op de hoogte positie van mijn tepels. Wat is jullie ervaring daarin?7 en uiteraard de vraag: Dr. Hupkens, wat vinden jullie van hem en zijn werk? (heb andere topics gelezen over hem, maar ik ben nog steeds opzoek naar een bevestiging). 8 ik lees hier over high of medium profile. Daar heb ik bij beide gesprekken niks van meegekregen. Kunnen jullie mij daar mee over vertellen? En wat naar jullie idee een goed keuze is?9 Hoe zit het met kleding? merk je dat je niet meer in je oude kleding past of moeite daarmee hebt?Ik blijf topics lezen en merk dat ik door jullie ervaringen, steeds meer een beter gevoel krijg. Vooral na het zien van de account fotos!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.