Lisa68 Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 Hallo Allemaal, Ik ben Lisa68,ik heb 13 jaar geleden een BV gehad van een A naar een kleine C. Had anatomische protheses onder de borstspier heel mooi gelukt.13 jaar verder was ik nog steeds heel tevreden maar ik zag dat mijn rechterborst anders was geworden onder de borst leek net of er een balletje was, aangezien ik ook een knobbeltje voelde hebben ze me een mammo gemaakt en konden ze meteen naar de protheses kijken. De arts die me behandelde beweerde dat mijn prothese lek was en dat ik het eruit moest halen enz. Ik ntrlk in paniek want moest er niet aan denken.Lang verhaal kort te maken ik ben op zoek naar een PC gegaan om zijn opinion te horen.Hij heeft mij onderzocht en hij dacht dat mijn pokket gescheurd door kanteling van de prothese(dat gebeurt eerder bij anatomische) en dat de prothese verder in tact was, raade wel aan om ze eruit tehalen en niet direct voor een wissel te gaan.Totale paniek bij mij omdat ik al 13 jaar zo gelukkig er mee was en niet weer terug bij af wou.Helaas moesten ze eruit voor mijn bestwil dat is inmiddels 3mnd geleden, en alles is zo mooi geheeld.(loop met gevulde bh nu haha) By the way ze waren niet gescheurd of gelekt ze zien er nog zo mooi uit, heb ze mee als souvenier .Maar...21 juli is my big day gaat Dokter Schietekatte mij opereren dual plane operatie dit keer en uiterraad neem ik een maatje groter ik kan niet wachten.Let you all know ....liefs Lisa
Sahra Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 Had je dan kapselvorming? Je zegt dat ze nog goed waren wat was de probleem dan ik begrijp het niet helemaal.
Lisa68 Posted June 16, 2015 Author Posted June 16, 2015 Nee had geen kapselvorming maar mijn prothese was gekanteld en had mijn rechter pokket gescheurd.En daarom moesten ze eruit zodat de pokket kon genezen
Lisa68 Posted June 17, 2015 Author Posted June 17, 2015 Oh echt ? Ook in Amstelveen dus.. Ik kan niet wachten ben er elke dag mee bezig ben blij dat ik afgeleid word met werk enzo anders werd ik gek haha,
xxbvmxx Posted June 17, 2015 Posted June 17, 2015 Ja haha... ik ken het heb precies hetzelfde de dagen kunnen niet snel genoeg gaan..
Lisa68 Posted June 22, 2015 Author Posted June 22, 2015 Hahah nog 4 wk en 1 dag time fliessss...maar niet heus...
Lisa68 Posted July 8, 2015 Author Posted July 8, 2015 Whoehoe ik kan niet wachten maak iedereen gek in mijn buurt hahha...ik heb een aftelkalender op mijn foon maar ben toch erg ongeduldig. Ben zo blij dat volgende week een pokke drukke week word voor mij zodat ik heel veel afleiding heb pss nog 13 dgn
Sanneke120 Posted July 8, 2015 Posted July 8, 2015 Spannend he! Wens jou heel veel succes toe en hoop dat je er helemaal blij mee bent. Maar dat zal vast met een mooie 450cc!
Lisa68 Posted July 8, 2015 Author Posted July 8, 2015 Thnxx Sanneke ben zeker blij!! Alles beter dan die kleine A van nu haha..
xxbvmxx Posted July 8, 2015 Posted July 8, 2015 Hahah heb zelf ook al zoon aftel app gedownload !heb nu vakantie dus moet ook echt dinge verzinnen waardoor tijd sneller gaat..Ben erg benieuwd hoelaat we daar moeten zijn haha
Lisa68 Posted July 8, 2015 Author Posted July 8, 2015 xxbvmxx oh dat wordt duimen draaien dus, ik ben pokke druk en toch hele dag mee bezig jeetje dat het zo je leven kan overnemen he? Hahah maar de eindstreep is al in zicht moet je maar denken.Een dag van te voren worden we gebeld hopelijk mag ik zo vroeg mogelijk omdat ik zo'n end moet rijden.
xxbvmxx Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Ooh ik moest vrijdags van te voren al bellen dat ze tegen me zeidenja precies ik hoop ook zo vroeg mogelijk moet ook zoon anderhalf/2uur rijden pffHaha dat de eindstreep er maar snel iss
Fynic Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Haha ik heb ook zo'n aftel app gedownload! ik moet ook 21 juli dames, dus ik kan mee aftellen!
mdy Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 ik 23 in amstelveen whieeeeee spannnendddd.Dromen jullie ook al over borsten?
Lisa68 Posted July 9, 2015 Author Posted July 9, 2015 Haha ik denk alleen nog in borsten termen zo van oh dan heb ik ze al. ..fynic bij welke kliniek ga jij ik ben in Amstelveen de 21e het eind is in zicht lady's
Fynic Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Ik ga naar Frans Straten @ HeyendaelSPANNEND! ik moet van 't weekend nog even sportbh's gaan scoren....
Lisa68 Posted July 9, 2015 Author Posted July 9, 2015 Ok heel veel succ6 en ook met bh's scoren ik heb ze bij http://www.online-care.eu/pd/197/nl-BE/postoperatieve-bhs/carefix-gekocht maar weet niet als je ze nu besteld ze nog op tijd krijgt.
Fynic Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Slim! Ik ga gewoon naar de stad denk ik, goede reden om nog eens in de uitverkoop te snuffelen
Fynic Posted July 12, 2015 Posted July 12, 2015 Heb er vandaag 2 gekocht! 1 Triumph triaction en 1 van de hema. Ik ben er klaar voor!
Lisa68 Posted July 12, 2015 Author Posted July 12, 2015 Hahah goed zo nog ff volhouden en de verhalen van de anderen volgen zodat je beetje afleiding hebt.Althans geld dat voor mij kan nergens meer aan denken haha
Fynic Posted July 12, 2015 Posted July 12, 2015 Haha! ik zat net een film te kijken en ik kijk gewoon naar iedereens borsten. Dan zeg ik tegen mijn vriend: 'Die zijn mooi he, vind je die te groot?' 'Oh dat zijn sowieso nepborsten, denk je niet'. Ik denk ook nergens anders meer aan!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.