Ga naar inhoud

liess92 : 16 juni 2015 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

vandaag was dan eindelijk mijn grote dag.

05:00 uur opgestaan de laatste taken in huis gedaan zodat alles lekker schoon en opgeruimd is voor de komende 2 weken

07:15 vertrokken met taxi naar de wellness klieniek

07:45 aangekomen bij de kliniek was nog gestoten dus we stonden voor een gesloten deur xD

08;00 aangemeld bij de balie moesten wachten in de wachtruimte tot ik alle papieren kon ondertekenen

daarna werd ik naar mijn kamer gebracht. ik moest mij bovenkleren uit doen voor de foto's daarna mocht ik een operatieschort, haarnetje, slippers en baddjas aan doen

badjas was helaas niet zo lekker zacht als ik een hotel dat viel wel tegen

+/- 09:00 werd ik begeleid naar de recovery ik was als eerste aan de beurt

toen was merkte ik hoe zenuwacht ik was en door de kou kon ik niet stoppen met rillen

bloeddruk gemeten en infuus aangelegd toen kwam dr. verdonck alles aftekenen

daarna kwam de anestiheloog ( weet niet of ik het zo goed schrijf ) moest doorgeven of ik allergieen had en/of chronische aandoening

daarna werd de narcose toe gediend ik probeerde instictief zo lang mogelijk wakker te blijven maar helaas kan me niet meer herrineren

wanneer ik wegwas

na de operatie werd ik wakker met rillingen en het eerste wat ik dacht is waar is mijn man en kon niet wachten tot ik eindelijk van de recovery wegmocht

eenmaal aangekomen op de kamer nog een klein uur na gerild door de narcose ondertussen kwam manlief binnen ik was zo blij dat ik geleidelijk stopte met trillen

zuster kwam vochtinfuus aanleggen na dat die leeg was kreeg ik een zoutoplosing met pijnstillers erin daarna moest ik naar de wc en was tot verbazing niet misselijk of duizelig

lopen ging goed nieuw infuus was niet meer nodig kreeg rond 11 uur een soort opium die ik onder mijn tong moest leggen rond 12:00 uur mocht ik eindelijk gaan

tot mijn verbazing viel het echt mee ik had eigenlijk verwacht dat ik ondersteund moest worden met lopen en dat ik hulp nodig had om in de auto te gaan zitten haha

dacht ook dat ik amper me armen zou kunnen bewegen maar dat viel mee gelukkig maar xD

na de terugrit van 1 uur was ik tegen 13:00 uur eindelijk thuis en ben lekker op de bank gaan zitten met tuc-koekjes en een AA-drink haha

dus al met al ben ik zeer tevreden over de opereatie die gelukkig zonder complicaties is verlopen

ik kan niet wachten om me nieuwe meiden te zien nadat ik over 2 weken het verband en borsband eindelijk mag afdoen

en nu ga ik lekker verder tv-kijken met me lieve vent naast me die me op me wenken bediend

iedereen een hele fijne avond toegewenst en ik zal jullie op de hoogte houden over het herstel

toedels xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn 1e nacht is redelijk verlopen ben rond 23:00 uur gaan slapen ben 2x wakker geworden en rond 11:00 uur ben ik opgestaan heb met een paracetemol genomen en ben lekker op de bank gaan zitten opstaan is soms nog moeilijk heb vaak nog hulp nodig van manlief maar hoop dat dit op den duur makkelijker zal worden 30 juni mogen de hechtingen er eindelijke uit hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.