Jump to content

Vocht onder de pleister litteken

GewoonMooier

Recommended Posts

Posted

Hoi meiden,

Vandaag ben ik 7 dagen po van mijn mommy make-over.

Vanmiddag heb ik naar de littekens gekeken en ze zien er allemaal goed uit.

Alleen bij mijn linkerborst zit er nu vocht onder de pleister van het litteken.

Dit vind ik toch een beetje eng en ik heb gebeld en gemaild naar de pc.

Ik heb nog geen antwoord gehad en ik vraag me af of jullie hier ook ervaringen mee hebben?

Ik heb verder geen pijn of koorts dus misschien is het niks, maar toch..

Posted

Hoi hoi! Nee het is een kleine plek! Maar je kunt het verschuiven als je erlangs wrijft.. Mijn moeder heeft gekeken en zegt dat het litteken gewoon dicht zit.

Ik heb vanmorgen 2 paracetamol genomen, maar verder vandaag niks meer

Ik zal even een foto uploaden maar het is niet zo heel duidelijk te zien

Posted

Ik zie je foto er nog niet staan, maar op basis van wat je zegt, denk ik dat je het kunt afwachten. Als litteken dicht is en het vanaf nu niet meer gaat lekken ( dus de plek niet groter wordt) dan is er niks aan de hand. Zal zo op je foto ook even kijken naar de kleur van het vocht :)

Zolang de huid niet rood/warm is en/of je geen verhoging hebt, zónder paracetamol, dan is er meestal niks aan de hand

Xxx

Posted

Heftig lijkt me zo mommy make over..

Dan lig je denk ik echt plat in je bed..

Heb je een grote buikwand gedaan of mini ?

Posted

Ik heb een mini buikwandcorrectie gehad en liposuctie in mijn flanken en de voorkant van mijn buik. Maar het is me echt reuze meegevallen! Ik ben nu 1 week po en ben al weer aardig op de been! Vanmorgen zelfs mijn zoontje zelf naar school gebracht weer!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.