GewoonMooier Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 Hoi meiden, Vandaag ben ik 7 dagen po van mijn mommy make-over. Vanmiddag heb ik naar de littekens gekeken en ze zien er allemaal goed uit.Alleen bij mijn linkerborst zit er nu vocht onder de pleister van het litteken. Dit vind ik toch een beetje eng en ik heb gebeld en gemaild naar de pc. Ik heb nog geen antwoord gehad en ik vraag me af of jullie hier ook ervaringen mee hebben? Ik heb verder geen pijn of koorts dus misschien is het niks, maar toch..
best_boobie Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 Hoeveel vocht is het meid? Is het een kleine plek, of sijpelt het er ook langs? Heb je het idee dat het meer wordt?En slik je nog paracetamol?Xx BB
GewoonMooier Posted June 16, 2015 Author Posted June 16, 2015 Hoi hoi! Nee het is een kleine plek! Maar je kunt het verschuiven als je erlangs wrijft.. Mijn moeder heeft gekeken en zegt dat het litteken gewoon dicht zit. Ik heb vanmorgen 2 paracetamol genomen, maar verder vandaag niks meer Ik zal even een foto uploaden maar het is niet zo heel duidelijk te zien
best_boobie Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 Ik zie je foto er nog niet staan, maar op basis van wat je zegt, denk ik dat je het kunt afwachten. Als litteken dicht is en het vanaf nu niet meer gaat lekken ( dus de plek niet groter wordt) dan is er niks aan de hand. Zal zo op je foto ook even kijken naar de kleur van het vocht Zolang de huid niet rood/warm is en/of je geen verhoging hebt, zónder paracetamol, dan is er meestal niks aan de hand Xxx
GewoonMooier Posted June 16, 2015 Author Posted June 16, 2015 Ik heb de foto er nu op staan! Nee ik hoop dat ik me druk om niks maak! Gelukkig mogen die pleisters er donderdag af!
best_boobie Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 Heb bij je foto gereageerd. Voor zover ik kan zien, ziet het er goed uit meidXx
GewoonMooier Posted June 16, 2015 Author Posted June 16, 2015 Ik heb zojuist een mail terug gekregen en ik mag de pleister gewoon laten zitten tot donderdag! Niks aan de hand! X
best_boobie Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 Fijn dat je nog een mail van je pc gekregen hebt! Geeft extra vertrouwen he xx
Latina Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 Heftig lijkt me zo mommy make over..Dan lig je denk ik echt plat in je bed..Heb je een grote buikwand gedaan of mini ?
GewoonMooier Posted June 17, 2015 Author Posted June 17, 2015 Ik heb een mini buikwandcorrectie gehad en liposuctie in mijn flanken en de voorkant van mijn buik. Maar het is me echt reuze meegevallen! Ik ben nu 1 week po en ben al weer aardig op de been! Vanmorgen zelfs mijn zoontje zelf naar school gebracht weer!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.