Laury Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 Hoi lieve dames! Even voor degenen die mij niet kennen.. ik ben Laury, 24 jaar, studeer nog een hbo studie en ben single mom met een hangend cupje 80B. Maandag 22 juni 2015 om 8:30 uur om precies te zijn krijg ik mijn eerste borstvergroting!!!! Ennn ik ben superzenuwachtig!!! Hoe dichterbij het komt, hoe meer het kriebelt. Je wil niet weten hoe vaak ik op deze site rondneus.. foto's bekijken van mensen die een soortgelijke operatie hebben.. maar ook berichten van complicaties lezen en mensen die zich zorgen maken... wordt helemaal crazy van mijzelf haha Dr Blecourt zal mij gaan opereren en ronde siliconen plaatsen voor de spier. Hij verwacht ongeveer 300cc, maar wat het echt wordt ziet hij pas tijdens de operatie zei hij. Nu ben ik heel benieuwd of er meer mensen zijn die dit formaat siliconen hebben en/of zij ook geholpen zijn door dr Blecourt. Ik vind het trouwens een hele fijne man, hij is vriendelijk maar ook realistisch en geeft me een goed vertrouwensgevoel. Oke, ik moest dit ff posten ook al heb ik nog geen operatie gehad.. zodra de operatie gedaan is, zal ik foto's plaatsen en bericht plaatsen hoe het met me gaat!! Vind het heel fijn om dit met jullie te kunnen delen en jullie verhalen te kunnen aanhoren ) stelt me echt gerust! Liefs, Laury
Laury Posted June 20, 2015 Author Posted June 20, 2015 Nog twee nachten slapen!! Ik begin er steeds meer zin in te krijgen. Hoop dat de narcose goed verloopt en de pijn meevalt. Zal zsm foto's plaatsen hoe het geworden is!
blijmetmijnboobies Posted June 20, 2015 Posted June 20, 2015 Alvast succes! Komt vast allemaal goed !
Sahra Posted June 21, 2015 Posted June 21, 2015 Succes girl !! ik heb ook Rond 300 cc voor de spier en kom van 70/75 je krijg er geen spijt van beter iets dan niks:))
Laury Posted June 21, 2015 Author Posted June 21, 2015 Alvast succes! Komt vast allemaal goed ! Succes girl !! ik heb ook Rond 300 cc voor de spier en kom van 70/75 je krijg er geen spijt van beter iets dan niks:)) Spannend! Succes morgen!Ahh lief dank jullie wel!! En Sara dankje wel voor het toevoegen heb je foto's gezien wat zien ze er mooi uit bij jou hoop dat de mijne ook zo worden! Nu mag het van mij heel snel morgen worden haha
Dreamer! Posted June 21, 2015 Posted June 21, 2015 Heel veel succes morgen!! En die zenuwen zijn logisch komt vast goed
Rominaa Posted June 21, 2015 Posted June 21, 2015 Heeeel veel succes morgen! Ben benieuwd naar het resultaat Xx
daantje1980 Posted June 21, 2015 Posted June 21, 2015 Toi toi toi morgen. Ik mag ook om 11 uur in boxtel!
Laury Posted June 21, 2015 Author Posted June 21, 2015 Heel veel succes morgen!! En die zenuwen zijn logisch komt vast goed Heeeel veel succes morgen! Ben benieuwd naar het resultaat Xx Heel veel succes morgen Laury! Toi toi toi morgen. Ik mag ook om 11 uur in boxtel!thanks!!! Oehhh jij ook succes morgen Daantje1980 wat voor plaatsing krijg jij voor je bv?
Laury Posted June 22, 2015 Author Posted June 22, 2015 Operatie gehad en ben weer thuis! Wat viel me het allemaal reuze mee! Ik was gelijk aan de beurt toen ik daar aankwam, heel fijn dat ik niet hoefde te wachten. Alles werd mij duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren. Ik heb uiteindelijk 310 cc gekregen. Toen ik wakker werd in de uitslaapkamer keek ik gelijk naar beneden en wauw wat zijn ze mooi (wel stijfjes nog maar kan zien dat het mooier gaat worden) eindelijk echte boobies!! Zo blij!! Zou gelijk een lingerie winkel in willen lopen haha. Ik heb volgens de zusters nu maatje 75C. Maar dat kan nog allemaal veranderen in de weken van herstel. Ik heb helemaal geen pijn trouwens. Alleen als ik rechtop zit of sta voel ik een drukkend gevoel in mn borstplooi. Maar mijn chirurg zei dat ik mij daardoor niet moet laten misleiden. De eerste dag lekker veel liggen en rusten was z'n advies. Dus nu lig ik lekker met een dekbedje op mn bank met mn rug een beetje schuin omhoog (niet te hoog, dat mocht namelijk ook niet) beetje series op tv kijken. Vanavond lekker vroeg naar bed en morgen als ik mn beha losmaak voor het douchen zal ik wat foto's plaatsen Ik was echt een piepend muisje vanacht, lag helemaal na te denken over allemaal rampscenario s die nauwelijks voor komen. Maar nu t voorbij is kan ik mn geluk bijna niet op! Het was de spanning helemaal waard. Mochten jullie ook ineens onzeker worden voor de operatie, niet aan toe geven want het gaat allemaal reuze meevallen X
best_boobie Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Gefeliciteerd met je boobs!! en ook een goed herstel gewenst! Doe het rustig aan de komende 6 weken.. Ik weet niet of je ook meegekregen hebt (evt op papier) wat je wel en niet mag? Probeer je daar zoveel mogelijk aan te houden, aangezien dat het beste is voor de vorming van je kapsel om de prothese Ik ga even je topictitel een beetje aanpassen, zodat ie lijkt op de rest. Succes!! Oh ja, in welke kliniek ben je geopereerd? Bergman? xx BB
Laury Posted June 22, 2015 Author Posted June 22, 2015 Thanks BB!!! X Ja ik heb al t een en ander gelezen bij andere forumberichten hierzo .. Niet gaan tillen, ellebogen niet boven schouders, niet autorijden de eerste week, beha dag en nacht dragen enzovoort... Ik ben blij dat ik een sport beha heb gekregen van ze want zonder dat ding voelde mn borsten echt een stuk zwaarder! Oh en ja, bergman kliniek in Bilthoven door dr Blecourt
best_boobie Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 En dat van niet strijken, stofzuigen, dweilen, ramen zemen Dat zijn namelijk repeterende bewegingen, en deze kunnen de binnenkant van je kapsel glad maken, waardoor het effect van de geruwde prothesen totaal in het niet valt, en je net zoveel kans maakt op overmatig kapsel als vroeger bij de gladde prothesen. (alleen ter info ) Sporten is ook af te raden ivm de bloeddruk die dan verhoogd wordt, waardoor er minder zuurstof in de weefsels (en dus ook in je wonden komt, die vanbinnen ontstaan in je borsten) en dat zou dan de genezing vertragen. Uiteraard is het altijd het beste om vooral naar je eigen pc te luisteren. Hier op het forum kunnen we enkel de algemeen geldende adviezen geven Bij een plaatsing voor de spier, mag je trouwens meestal wel tillen, maar de rest is gelijk aan dual plane Oke, ga ik dat erbij zetten in je titel xxx
mommy3kids Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Hahaha, zeiden die zusters 75 C???Ik ben 20 mei geopereerd door blecourt in bilthoven! Mommy make over!!! Hij heeft het super gedaan!!!!!Ben heel erg tevreden......ik had echt hangende lege borsten. Hij zou 200 a 250 cc plaatsen + lift!.Toen ik wakker werd, hoorde ik dat het 275 cc was geworden!Kreeg een bh aangemeten....85 c ...........uhhhhhmm gisteren bh's gekocht en kom toch echt uit op 70 F hihihi......Ben dus erg benieuwd wat er uiteindelijk uitkomt bij jou!
Love_boobies Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Hahaha, zeiden die zusters 75 C??? Ik ben 20 mei geopereerd door blecourt in bilthoven! Mommy make over!!! Hij heeft het super gedaan!!!!! Ben heel erg tevreden......ik had echt hangende lege borsten. Hij zou 200 a 250 cc plaatsen + lift!. Toen ik wakker werd, hoorde ik dat het 275 cc was geworden! Kreeg een bh aangemeten....85 c ...........uhhhhhmm gisteren bh's gekocht en kom toch echt uit op 70 F hihihi...... Ben dus erg benieuwd wat er uiteindelijk uitkomt bij jou! 85C = 80D = 75E = 70F...dus het volume is hetzelfde...ze hadden je alleen in een veel te grote bandmaat gezet . xx
Laury Posted June 23, 2015 Author Posted June 23, 2015 Haha jeetje F klinkt wel groot zeg. Maar dat is t dus niet altijd? Ik hoop wel dat mn vocht snel wegtrekt, staat zo strak nu ben bij elke beweging bang dat mijn huid scheurt :'D
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.