Jump to content

boeda : juni 2015 : Dr. Nio : SLAZ

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik mijn consult gehad bij dokter Nio in het Slaz. 800 cc dual plane vond ik het mooist. Ik heb nu 85aa en moet sportbh cup 85D kopen.

Ik vond het wel heeeeel groot klinken toen hij na afloop vertelde dat het 800 was!

Wie heeft er hier ook zoveel cc gehad?

Over twee weken ga ik al, spannnnnend!

Posted

Ik heb 825cc motiva implantaten.

Nu 11 dagen PO. Fotos staan id galerij. Mijn voorsituatie was wel anders, en ik heb een lift gehad.

Je kunt Tijgertje ook opzoeken, heeft andere protheses met meer projectie en zij heeft echt prachtboobs!

Posted

Ik krijg 100 cc minder maar mij werdt verteld dat ik op een e/f ga uit komen mijn maat is 70 aa.

Ik wist niet dat omtrek uit maakte bij het aantal cc

Posted

Wauww Elvira123! Super mooi geworden! Heb je er veel last van gehad? Of ergens een verslag staan?

latina,latina hij zei eerst ook E, maar daarna ging hij nog een paar keer rekenen, toen D. Ben je ook bij hem? Word je ook bijna geopereerd?

Posted

Spannend M.elaniee, sparen met zo'n doel is wel makkelijker he ;) ik had het zo bij elkaar, terwijl ik anders altijd zo door m'n salaris ben :P

Posted

Denk dat

Wauww Elvira123! Super mooi geworden! Heb je er veel last van gehad? Of ergens een verslag staan?

latina,latina hij zei eerst ook E, maar daarna ging hij nog een paar keer rekenen, toen D. Ben je ook bij hem? Word je ook bijna geopereerd?

Denk inderdaad dat het pas en meet werk is borsten hihi.

Ja ik ga 16 juli had het geld al heel lang klaar,maar kon helaas Door stage en school en kids echt niet eerder..

dus het wachten duurde extra lang

Ik ga ook bij Nio inderdaad.

Benieuwd naar je reslutaat!

Ik vind grote borsten mooi en sinds hij wel voor die extra maatje meer gaat krijgt hij zeker wel een pluspunt...

Posted

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik mijn consult gehad bij dokter Nio in het Slaz. 800 cc dual plane vond ik het mooist. Ik heb nu 85aa en moet sportbh cup 85D kopen.

Ik vond het wel heeeeel groot klinken toen hij na afloop vertelde dat het 800 was!

Hoi allemaal,

. Hoe kan dat 800 cc bij cub aa
Posted

Ik krijg 100 cc minder maar mij werdt verteld dat ik op een e/f ga uit komen mijn maat is 70 aa.

. Nog verbazend bij 70aa 100cc minder zeg he dus 700cc krijg je dan dat kan ik niet begrijpen ik had75 a en maximaal kon bij mij 300cc ik vind wel raar
Posted

. Nog verbazend bij 70aa 100cc minder zeg he dus 700cc krijg je dan dat kan ik niet begrijpen ik had75 a en maximaal kon bij mij 300cc ik vind wel raar

Het aantal cc zegt niet altijd iets.. een ronde prothese van 700 cc kan evenveel projectie hebben als een anatomische prothese van 405 cc, bijvoorbeeld.. Ligt maar net aan de projectie/ het profile, en het merk van de prothese.

Aantallen cc's vergelijken, is appels met peren vergelijken als je niets weet van profiles, en projectie :)

Het draait allemaal om de projectie van een prothese

Posted

Haihai.

Ik heb ook 800 gekregen van nio.

Ben er erg blij mee :)

Posted

Het aantal cc zegt niet altijd iets.. een ronde prothese van 700 cc kan evenveel projectie hebben als een anatomische prothese van 405 cc, bijvoorbeeld.. Ligt maar net aan de projectie/ het profile, en het merk van de prothese.

Aantallen cc's vergelijken, is appels met peren vergelijken als je niets weet van profiles, en projectie :)

Het draait allemaal om de projectie van een prothese

ik heb netrella mentor rond coh2
Posted

Zoals ik al zei, het is ook afhankelijk van je pc, van zijn kunde, en ook van wat hij aandurft... En je hebt er niet bij geschreven wat je profile is :)
Maar het is sowieso appels met peren vergelijken.. De ene pc doet het gewoon wel, en de andere niet.. Daarom altijd handiger om bij meerdere pc's op consult te gaan en je goed in te lezen van te voren :)

Posted

Ik ben echt verbaast nu

Zo ver ik begreep had het veel.met diameter te maken van de protese wat past en niet.

Ik heb wel een 70 aa maar ik heb huid dat uitgerekt is.

ik had vroeger 70 b en 6.maanden borstvoeding geven waarbij ik een d cup bh heb gedragen zo groot waren ze.

En dat huid is helaas uitgerekt..

borsten zijn dus weg en wat overblijft is uitgerekt huid gelukkig niet zo erg dat een lift nodig was..

Posted

Klopt, de diameter van de prothese is heel belangrijk. Deze moet binnen of redelijk gelijk zijn aan je eigen borstbreedte.. De 800 cc is extra high profile, dus ook smaller dan een high profile en een medium profile... Vandaar dat ik zei dat het afhankelijk is van profile :) Maar tis goed om te specificeren tot borstbreedte en diameter :35:

xx

Posted

. Hoe kan dat 800 cc bij cub aa

Ik wist ook niet dat het kon, daarom schrok ik ervan ;). Ik ben wel eens bij de bergman kliniek bilthoven geweest omdat die zowat om de hoek zat, maar die zei dat 350 max zou passen! Maar de ene prothese is de ander niet he! Hangt ook erg af van de vorm en hoe ver die naar voren komt zegmaar.

Posted

Haihai.

Ik heb ook 800 gekregen van nio.

Ben er erg blij mee :)

Ik heb net je verslag gelezen! Het stelt me gerust wat ik daar heb gelezen! Dat de pijn mee viel en dat hij zo fijn en snel reageerde toen er wat was! Aardige dokter. En super fijn dat je er zelf bloj mee bent! Is je man inmiddels gewend? Mijn vriend vond het ook te groot :P. Zijn ze al wat zachter?
Posted

Hihi dankjewel.. Geoot he. Als het meezit kom ik (minimaal) op een G uit. Althans dat was wat dr. plovier tegen mij zei.

Ik heb een heel operatieverslag staan ik het borstliftoperatieverslagen gedeelte.

Ik wil je niet laten schrikken haha, maar ik heb de eerste 4 dagen exht ontiegelijk veel pijn gehad. Ik kon niet tegen de pijnstillers waardoor ik een aantal dagen heb overgegeven. Dus ik had de eerste dagen eigenlijk geen pijnstilling omdat ik die er gelijk weer uitspuugde. Nu dag 12 PO en ga vandaag proberen voor het eerst geen ibuprofen of paracetamol te nemen. Gister alleen voor het slapen gaan nog een ibu400 genomen en best wel een zware nacht gehad.

Anyways, de pijn gaat over.. En het is het ZO waard!!

Posted

Ik wist ook niet dat het kon, daarom schrok ik ervan ;). Ik ben wel eens bij de bergman kliniek bilthoven geweest omdat die zowat om de hoek zat, maar die zei dat 350 max zou passen! Maar de ene prothese is de ander niet he! Hangt ook erg af van de vorm en hoe ver die naar voren komt zegmaar.

ja nu begrijp ik het succes meid xxx
Posted

Hihi dankjewel.. Geoot he. Als het meezit kom ik (minimaal) op een G uit. Althans dat was wat dr. plovier tegen mij zei.

Ik heb een heel operatieverslag staan ik het borstliftoperatieverslagen gedeelte.

Ik wil je niet laten schrikken haha, maar ik heb de eerste 4 dagen exht ontiegelijk veel pijn gehad. Ik kon niet tegen de pijnstillers waardoor ik een aantal dagen heb overgegeven. Dus ik had de eerste dagen eigenlijk geen pijnstilling omdat ik die er gelijk weer uitspuugde. Nu dag 12 PO en ga vandaag proberen voor het eerst geen ibuprofen of paracetamol te nemen. Gister alleen voor het slapen gaan nog een ibu400 genomen en best wel een zware nacht gehad.

Anyways, de pijn gaat over.. En het is het ZO waard!!

Whow!! Dat is heftig joh! Gelukkig vergeet je pijn en is het super mooi geworden!

ja nu begrijp ik het succes meid xxx

Thanks!! :D
Posted

Hallo Dames,

Ik heb 18 juni een borstvergroting laten doen bij Dr. Plovier.

Alles is super vlot verlopen.

De pijn valt reuze mee. Ik heb zoveel pijnstillers gekregen en dit gaat best.

Ik heb niet veel hulp nodig en ben nu bij mijn ouders aan het logeren want met 3 kids in huis is het niet gemakkelijk rusten.

Vanavond komen ze me ophalen. Ik hoop woensdag terug te gaan werken en dan ben ik 5 dagen thuis geweest.

Ik moet zeggen dat de pijn echt mee valt.

Alleen gisteren de eerste ontmoeting met mn nieuwe voorgevel was wel even schrikken. Ze zijn nogal puntig en ene zit echt nog hoog. Hopelijk veranderd dit nog? want vind ze nu echt niet mooi.. en ze zijn natuurlijk nog keihard.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.