Ella87 Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 Hey meiden het is nu Juni en heb 30januari borstvergroting ondergaan en vanaf toen al tot en met nu sport bh's gedragen... Na de periode dat ze eindelijk de deur uit konden, draaide mijn linker prothese Ik belde Nio op en hij zei nog 6weken met sport bh, nu sliep ik vandaag eindelijk weer met de boobs naked Guess what! Zelfde verhaal nu totaal omgedraaid dus achterkant zat voor, leek net een dop tiet.. Morgen ga ik dus weer bellen maar hey... WHAT THE F?? Ik vind dit echt niet leuk!! Ik word gestoooord van die sport bh's! Herkent iemand dit en wat gaat er nu gebeuren? ? Groetjes van een heel verdrietige Ella.
best_boobie Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 Hoi hoiBalen zeg dat het dus door het dragen van een sportbh niet hersteld is... Heeft Nio eigenlijk iets gezegd of die draaiende prothese iets te maken kan hebben met hoe je herstel verlopen is? Je hebt in het ziekenhuis nog gelegen in het begin dacht ik? En je kinderen waren ziek, die je dus moest vasthouden en tillen... Heb je daar naar gevraagd vorige keer? Ik zeg daarmee niet dat het eigen schuld, dikke bult is he, begrijp me niet verkeerd, maar ik vraag me wel af of dit effect kan hebben... Stel dat je borst een hersteloperatie nodig heeft, dan weet je dat je daar dan in ieder geval meer rekening mee moet houden.. Maar ben benieuwd wat Nio gaat zeggen.. Las het toevallig laatst hier nog bij een meid, zal even zoeken naar haar topic.. Zij was ook bij Nio geweest, en heeft waarschijnlijk het draaien veroorzaakt door te vroeg de borstspieren flinkt te trainen.Oh hier is haar topic:http://www.borstenforum.com/topic/13633-prothese-gedraaid-complicatie/?hl=%2Bgedraaide+%2BprotheseHoudt je ons een beetje op de hoogte? Misschien gemakkelijk als je dat in dit topic doet, zodat het overzichtelijk blijft. Succes!!xxx BB
Ella87 Posted June 15, 2015 Author Posted June 15, 2015 Nog gewn nieuws hij heeft niet terug gebeldHet is best vreemd ik ben rechts en doe met rechts namelijk meer dan met links. Ik hoop morgen antwoord te hebben wat er nu gebeuren gaat
Sanneke120 Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 Ik wens jou gewoon heel veel sterkte en succes toe. Hoop dat t goedkomt. Vind t heel vervelend voor je! X
Buurvrouw en buurvrouw Posted June 17, 2015 Posted June 17, 2015 Pffff wat heftig!!! Heel veel sterkte!!!! X
Boobs2015 Posted March 4, 2018 Posted March 4, 2018 Kwam nog een oud bericht tegen.... dat we elkaar gingen volgen... Hoe is t nu met je?? of ben je niet meer actief?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.