Jump to content

Jubel : 9 juni 2015 : Dr. ? : Ieper Belgie

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

afgelopen dinsdag mijn borstvergroting gehad. Blij dat we reeds enkele dagen verder zijn want vond de pijn geen lachertje. Ik heb ze dual plane laten plaatsen, anatomische protheses, maar vraag me niet naar de aantal cc's want ik heb er geen flauw benul van :-), als ik hier zo want rondkijk en lees, merk ik dat jullie dit wel wisten?

Ik kwam van amper een A cup, dokter zei me dat een kleine C best mooi zou zijn.

Ik ben wat onzeker over de vorm, vandaar dat ik snel wat foto's zal plaatsen. Willen jullie eens komen kijken op mijn profiel? Ik vroeg me vooral af als die bolling aan de buitenkant van de borst wat zal minderen, of is dat normaal?

En zullen ze er nog wat natuurlijker uit te komen zien?

Dankjewel!

Jubel

Posted

Hey net gekeken! Ziet er goed uit! De vorm veranderd nog , pas na 3-6 maanden zie je pas het eind resultaat. Maar wat raar dat je het aantal cc niet weet?! Kan je denk ik nog wel even na vragen toch? Waar ben je geholpen? Ik ben ook 9 juni geopereerd en heb links 375cc en rechts 400 cc dual plane en ronde menthor.

Groetjes

Posted

Hi Les1988, dankjewel voor je reactie! Ik spiekte ook es bij uw foto, waw, dat ziet er al goed uit zeg van jou, zo mooi naturel, kan maar hopen dat het van mij ook nog wat natuurlijker wordt. Woensdag heb ik een consult, zal dan eens navragen naar die aantal cc's, mja, er is daar nooit over gesproken geweest. Ik heb het in Ieper in België laten doen, jij? Ook zoveel last gehad onder de borsten qua spierpijn of viel het mee?

Groetjes

Posted

Hey Jubel,

Heb net even gekeken, vind ze al mooi hoor! Geef het lekker even tijd, de komende weken gaat er waarschijnlijk nog zoveel veranderen als ik dat zie bij al die dames! Ik kan niet uit eigen ervaring spreken, ik moet nog!

Wat gek dat je de cc's niet weet. Ik zou het even navragen hoor!

Posted

Ik vind ze er al heel mooi en natuurlijk uit zien hoor! Die bolling heb ik ook vooral aan de zijkanten. Sowieso moet het allemaal nog op z'n plek komen en dat duurt volgens mij wel even.

Posted

Hi Les1988, dankjewel voor je reactie! Ik spiekte ook es bij uw foto, waw, dat ziet er al goed uit zeg van jou, zo mooi naturel, kan maar hopen dat het van mij ook nog wat natuurlijker wordt. Woensdag heb ik een consult, zal dan eens navragen naar die aantal cc's, mja, er is daar nooit over gesproken geweest. Ik heb het in Ieper in België laten doen, jij? Ook zoveel last gehad onder de borsten qua spierpijn of viel het mee?

Groetjes

Hey nee niet veel pijn ervaren tot nu toe. Wel dat ze kei hard zijn en beetje last van rug maar verder valt het me mee. Ik ben door Frans straten geholpen. Super blij mee! Ben benieuwd, denk dat je per week wel verschil gaat zien! Wordt alleen maar mooier en mooier!

Posted

hey dames, ik ben zelf ook op 9 juni geopereerd. Bij mij is er ook veel zwelling, maar dit trekt wel weg. Ik heb wel enorm veel pijn bij het opstaan. De eerste nacht ging vrij goed maar de tweede nacht was een hel. Deze nacht ging het ook weer minder. Is dat bij jullie ook? Overdag ging het telkens goed behalve vandaag is het ook weer iets minder. Vooral last van steken en branderig gevoel bij de tepels, ook veel last in de rug. Ik wens jullie allemaal een spoedig herstel. groetjes Anouchka

Posted

Hoi hoi,

vorige week op 9/6 BV gehad. Gisteren eerste routinecontrole en implantaat paspoort meegekregen. Nu pas weet ik eindelijk welk type en hoeveel cc er is ingegaan, nl.:

Polytech High Projection, Li 265cc, Re 295cc.

Voor de BV beloofde hij me uit te komen op een kleine C.

Kan ik nu reeds, 10 dagen PO, van het definitieve resultaat spreken qua grootte? Ik weet dat ze nog zullen veranderen qua zachtheid en zo, maar hoe zit dat nu met die grootte? Vandaag herstart op het werk en iedereen zei me dat het niet echt opvalt en dat het wellicht een B is.

*zucht*

Groetjes,

Jubel

Posted

Ik ben nu 2 weken po en heb het idee dat ze bij mij elke dag een beetje groter worden. Ze worden natuurlijker en worden zachter maar naar mijn idee ook groter. Ik heb 330 cc gehad. Ik hoop dat het uiteindelijk wel word wat je in gedachte had!! Sterkte en succes ermee!!

Posted

Het ligt er een beetje aan wat je had voor de operatie. Ik had voor de operatie links cup A, er zit daar 260cc in en dat wordt denk ik ook een B, net geen C. En ik heb het gevoel dat ze kleiner worden, maar wie weet lijken ze straks wel weer groter.

Posted

Ze veranderen nog tot zo'n 3 maanden na je operatie, sommige mensen zeggen zelfs tot een jaar nog! Dus met 10 dagen po kan je nog niet spreken van definitief resultaat :)

• 3 weeks later...
Posted

Ik heb ook 265 cc (achter de spier)

Nu 5 dagen PO dus ben ook erg benieuwd naar de resultaten van anderen met deze grootte...

• 2 months later...
Posted

Ik heb ook 265 cc (achter de spier)

Nu 5 dagen PO dus ben ook erg benieuwd naar de resultaten van anderen met deze grootte...

Hallo,

mag ik vragen wat je uiteindelijk resultaat nu is met 265cc?

23/10 heb ik een bv. Er wordt 225cc of 250cc geplaatst achter de borst.Ik heb nu een 70/75A en hoop toch een volle B, kleine C te bekomen, maar ik vrees er een beetje voor.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Groetjes.

Posted

Hallo,

mag ik vragen wat je uiteindelijk resultaat nu is met 265cc?

23/10 heb ik een bv. Er wordt 225cc of 250cc geplaatst achter de borst.Ik heb nu een 70/75A en hoop toch een volle B, kleine C te bekomen, maar ik vrees er een beetje voor.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Groetjes.

ik had 75A en 300cc. heb nu een C cup..

Posted

Hee hee,

Bij mijn eerste borstvegroting had ik 260 cc achter de spier gekregen en kwam daarmee uit op een B cup, maar ik had ook echt niets, een 70/75 AA.

Posted

Bedankt voor jullie reactie. Ik veronderstel dat ik dan ook eerder op een B zal uitkomen.

Maar ik lees hier ook over "poppen". Wat houdt dat in?

• 1 month later...
Posted

Hoi hoi,

even een vraagje. Is het normaal dat ik 4 maand na mijn borstvergroting nog steeds zeer gevoelige borsten heb? Vooral aan de linkerkant heb ik geregeld steken/zinderingen. Ook bij de minste duw (vooral aan mijn tepel) heb ik echt pijn. Erg veel beweging zit er eigenlijk ook nog niet in. Blij dat ik volgende week op consult mag. Graag jullie ervaringen of raad.

Jubel

Posted

Hoi hoi,

even een vraagje. Is het normaal dat ik 4 maand na mijn borstvergroting nog steeds zeer gevoelige borsten heb? Vooral aan de linkerkant heb ik geregeld steken/zinderingen. Ook bij de minste duw (vooral aan mijn tepel) heb ik echt pijn. Erg veel beweging zit er eigenlijk ook nog niet in. Blij dat ik volgende week op consult mag. Graag jullie ervaringen of raad.

Jubel

hoi hoi

Ja komt idd regelmatig voor. Heb het zelf wel tot een jaar po gehad, zelfs daarna nog heel af en toe.. Het heeft tijd nodig en is dus niet ongewoon :)

De beweging komt ook met de tijd.. Ze zeggen niet voor niks dat het uiteindelijke resultaat eigenlijk pas zichtbaar is na een jaar :)

xx BB

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.