Blijeboob Posted June 12, 2015 Posted June 12, 2015 2 juni een BV laten doen door Frans Straten en een liposuctie aan mijn buik. Liposuctie heb ik 15 jaar geleden al een keer laten uitvoeren door een andere pc maar maar was best mislukt. Frans heeft de rare bobbels die ik had even weggezogen en ben daar zo blij mee. Daarnaast had ik een lege 80d en nu heb ik met 350cc duel plane high profile een volle voorgevel, heerlijk. Waarom heb ik dit niet eerder laten doen! Dus iedereen met twijfels , gewoon doen, je bent niet voor niets op dit forum beland. En Frans Straten is een prima pc daarnaast werkt hij met vele medewerkers die je goed en vriendelijk behandelen.
MII_ Posted June 12, 2015 Posted June 12, 2015 Ben ook door frans straaten geholpen en ben ook super blij met mijn nieuwe boobs!echt een aanrader!!
Blijeboob Posted June 19, 2015 Author Posted June 19, 2015 Mijn wond van rechter borst is nog steeds open en lekt wat wondvocht. Is dit erg? Kan dit kwaad? En wordt mijn litteken nog wel mooi nu het zo lang duurt? Zal morgen even een foto plaatsen.
best_boobie Posted June 19, 2015 Posted June 19, 2015 Hoe ziet de borst er voor de rest uit? Geen roodheid?En de kleur van het wondvocht, hoe is die?Ruikt het ook, of toch niet?Heb je verhoging (temperatuur)? Mocht je op een van bovenstaande vragen 'ja' antwoorden, dan toch even zsm je PC bellen, anders kun je morgen wel ff foto plaatsen.Bij een erg strakke huid komt het wel eens voor dat litteken tijdelijk wat open blijft.Xx BB
Rooss Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Hoihoi! Welke maat had je van te voren? Ik krijg 275 en 300 cc en heb nu een lege 75C.. Ben benieuwd! Het is zo lastig inschatten wat je dan straks gaat krijgen... Al is voor mij de maat niet zo belangrijk maar meer hoe het er voor mezelf uitziet en voelt.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.