Jump to content

lisa21 : 15 mei 2015 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal!

wat een leuk forum!

Ik ben Lisa, ben 21 jaar en kom uit Amsterdam.

In 2012 heb ik mijn eerste borstvergroting laten doen, in de Velthuis kliniek in Hilversum. Ik ben geopereerd door dr. Moojen. Zij wilde voor Dual Plane gaan, anatomische protheses van mentor, 240cc per borst. Echter vond ik dit tijdens de passessie te klein, en zijn we uitgekomen op 300cc. Hier was ik het mee eens, aangezien een aantal vriendinnen van mij 275cc hebben 'gekregen' en ik dit er mooi uit vond zien. Was er toen niet van op de hoogte dat er zo veel verschil zou zijn in al die protheses! Ging er vanuit dat dokter Moojen de juiste keuze zou maken.

Echter heb ik het daarna nog altijd te klein gevonden. Het was gewoon niet wat ik er van had verwacht. Mijn borsten waren prachtig, echt, daar heb ik geen slecht woord over te spreken. Ik ben 1,70 en weeg 57 kilo. Bij mijn lichaam paste het perfect, alleen naar mijn mening had het wel ietsje groter gemogen.

Ben een jaar later terug geweest, en vertelt dat ik dus teleurgesteld was. Zij zei dat het gewoon niet groter kón op dat moment. Zij vond het wel rot voor me, dus heeft zij voorgesteld om de wisselkosten te laten vervallen als ik eventueel zou kiezen voor een tweede operatie.

Drie jaar later heb ik toch de keuze gemaakt een nieuwe operatie te ondergaan. Heb mezelf goed ingelezen, alle projecties, widths, alles tegen elkaar afgewogen en ik wilde zelf gaan voor 400cc high profile rond. Eenmaal op consult (wilde sowieso weer bij dokter Moojen, heel fijn gevoel bij haar en zeeeer kundig in haar werk) gaf zij aan dat ik 100cc waarschijnlijk niet eens zou zien. Zijn daarom voor 500cc rond, dual plane, high profile cohesive 2 van Mentor gegaan.

15-05-2015 ben ik geopereerd, alles perfect verlopen, amper zwelling en al direct heel soepel. Komt denk ik doordat dokter Moojen met een fysiotherapie programma werkt en daardoor alles goed is opgerekt? haha.

maar nu.....

ik vind ze nog steeds wat te klein :(:( Iedereen verklaart me voor gek.. ik zal proberen een aantal foto's te downloaden, deze heb ik niet op mijn computer staan. Even alles overzetten dus.

Herkent iemand dit? Weer teleurgesteld na een tweede operatie..

Lang verhaal.. sorry!! Beetje enthousiast hahah

Liefs,Lisa

• 1 month later...
Posted

Awh meid, ik lees dit héél vaak hier.

Je raakt er ook zo snel aangewend! Ik heb je toegevoegd, als je het goed vind.

Paste er wel meer in dan 500cc? Of was dit een max?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.