boob01 Posted June 12, 2015 Posted June 12, 2015 Ai ai ai, wilde graag een consult plannen bij dr verdonck en nio. Echter is dr Verdonck niet meer werkzaam in Acura medisch centrum in Weert en is hij zijn eigen kliniek gestart in Brussel.. Iemand enig idee of hij überhaupt nog in Nederland werkzaam is elders? Kan er niets over vinden namelijk:)En anders vrees ik drie uur rijden richting Brussel.. Niets aan te doen. Moet er wat voor overhebben haha:)Hoor graag van jullie!
elmo Posted June 12, 2015 Posted June 12, 2015 hoi,Ik ben maandag geopereerd door Dr Verdonck in Genk in de Wellness kliniek. Misschien is Genk dan toch iets dichterbij?Zou Dr Verdonck zeker aanraden!
Sarantiss Posted June 12, 2015 Posted June 12, 2015 Hi, ik ben 29 mei geopereerd door hem via Dijkhof Clinic (in Venlo, was eerst in Acura maar wegens omstandigeden zijn ze uitgeweken naar Venlo) ben super tevreden!!
Uiltje314 Posted June 12, 2015 Posted June 12, 2015 Dr Verdonck doet ook consult bij hem thuis in Tessenderlo, en opereert dan in Zolder (beide Belgisch Limburg). De gegevens kan je normaal op de website vinden van Belgian breast Clinic.Ik heb reeds een consult bij hem gehad en was er heel tevreden over (supervriendelijk en professioneel). De operatie is voorzien begin juli.
Missfoxy Posted June 12, 2015 Posted June 12, 2015 Ik ben geopereerd in zijn eigen kliniek, belgium breasth clinic, en ben ontzettend tevrede
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.