Jump to content

5e + 6e dag PO: gloeiende brandende borsten

holaguapa

Recommended Posts

Posted

Dames,

Ik maak me een beetje zorgen. Afgelopen vrijdag 5 juni mijn borstvergroting gehad voor de spier met 450cc,ronde protheses. De pijn is grotendeels verdwenen, echter heb ik sinds gisteren veel last van een knellende bh (alleen savonds), hele branderige en gloeiende borsten.

Ik maak me zorgen. Iemand hier ervaring mee en wat kan ik hier eventueel aan doen? Er dwaalt van alles door mn hoofd. Iemand tips/ervaringen oid?

bedankt alvast...

xoxo

Posted

Dit is normaal. Heb dit zelf ook nog 11 po. Je lichaam moet wennen dus verhoogd je temperatuur daar waar een onmenselijk voorwerp in je lichaam zit. Maak je geen zorgen.

Tip: lekker koelen

Posted

Indd wat Dee_ss zegt, ik heb het zelf ook erg gehad, soms zelfs nog na 4 weken een avondje! Als je bh echt knel doe hem dan even wat losser en doe even zo'n tussenstukje met haakjes erbij zodat die ietsje losser zit, of doe er een naadloos hemdje onder!

X

Posted

Heb hetzelfde hoor, ben weliswaar 2 dagen po maar net mijn bed uitgestapt omdat mijn bh ontzettend knelt aan onderzijde (en ik heb geen tussenstukje) en mijn borsten gloeien gewoon. Omdat ik verder helemaal geen pijn had, had ik vanavond die paracetemol overgeslagen....., wel, toch maar even ingenomen......

Geen van mijn bh's lijkt meer te passen, zeker aan onderzijde niet.... Meer martel bh. Overigens was dat vanochtend stuk minder...maar vooral als ik wat te lang ben opgeweest en mezelf al weer heel wat voelde.

Sterkte!

Posted

Koelen je... Even 2 koude compressen bij apotheek halen en er dan opleggen..... Zalig..

Posted

Sanneke, lang leven vocht :(! Vooral heel veel drinken, schijnt dan goed te komen haha! Ik lijk ook 20 kilo zwaarder en die bh.. Die zit vreselijk onder! Maar ja, eenmaal vocht weg zal die wel goed zitten!

Ik drink heel veel en heb er zoveel mogelijk icepacks erop liggen! :)

Posted

Dit is normaal. Heb dit zelf ook nog 11 po. Je lichaam moet wennen dus verhoogd je temperatuur daar waar een onmenselijk voorwerp in je lichaam zit. Maak je geen zorgen. Tip: lekker koelen

Indd wat Dee_ss zegt, ik heb het zelf ook erg gehad, soms zelfs nog na 4 weken een avondje! Als je bh echt knel doe hem dan even wat losser en doe even zo'n tussenstukje met haakjes erbij zodat die ietsje losser zit, of doe er een naadloos hemdje onder!

X

Heb hetzelfde hoor, ben weliswaar 2 dagen po maar net mijn bed uitgestapt omdat mijn bh ontzettend knelt aan onderzijde (en ik heb geen tussenstukje) en mijn borsten gloeien gewoon. Omdat ik verder helemaal geen pijn had, had ik vanavond die paracetemol overgeslagen....., wel, toch maar even ingenomen......

Geen van mijn bh's lijkt meer te passen, zeker aan onderzijde niet.... Meer martel bh. Overigens was dat vanochtend stuk minder...maar vooral als ik wat te lang ben opgeweest en mezelf al weer heel wat voelde.

Sterkte!

Sanneke, lang leven vocht :(! Vooral heel veel drinken, schijnt dan goed te komen haha! Ik lijk ook 20 kilo zwaarder en die bh.. Die zit vreselijk onder! Maar ja, eenmaal vocht weg zal die wel goed zitten!

Ik drink heel veel en heb er zoveel mogelijk icepacks erop liggen! :)

Joh!!! Geduld.... Komt echt wel goed hoor... Ik heb dat brandende gevoel iedere ochtend nog.

Komt wel goed schatje ;-)

ohhhhhhh wat ben ik blij dat ik jullie heb! thanks ladies!

Posted

hoi dames nu 12 dagen po en ik heb het s avonds ook heb het idee elke keer als ze branden zijn ze de andere ochtend weer beetje veranderd kan dat kloppen gr

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.