Jump to content

Juud76 : 5 juni 2015 : Dr. Hupkens : MFIV

Recommended Posts

Posted

Hi,mijn naam is judith.

Ik heb 5 juni mijn bv gehad.

Ik ben geholpen door Pieter Hupkens, via Diana Gabriels.

Ik heb 450cc hp dual plane.

Tot nu toe gaat mn herstel zeer voorspoedig.

Ik vraag me wel af, kan de sterkte van de bh de uiteindelijke stand van de borsten bepalen?

Posted

Dat vraag ik me ook af. Had op advies van pc triumpf workout aan en die is heel stevig. Dexe klemde zo en nu heb ik de anna carefix aan... Stuk minder stevig. Vraag me ook af of dit geen invloed heeft.

Posted

Ik denk dat je naar je eigen lichaam moet luisteren. Als je hem te strak vind zitten maak je hem wat losser of is het model te strak dan koop je een wat losser model.

De ene dag kon ik mijn strakste sportbeha aan en de andere dag was ik hem weer helemaal zat en ging ik weer terug naar mijn wat lossere sportbeha. Mijn herstel verloopt tot nu toe prima, heb geen idee of dat super veel invloed heeft.

Posted

Ja ik snap wat je bedoelt. Bij mij zit die anna heerlijk, ga ik lopen doe ik een stevigere aan. Voelt toch fijner.

Maar zou een meer pushende of slappe bh de uiteindelijke stand bepalen, of gaat de borst toch wel zn eigen gang.

Posted

Ik denk dat je borst zijn eigen gang gaat zolang je maar een sportbeha draagt. Nee je borsten gaan niet dichterbij elkaar staan als je je sportbeha strakker draagt. Dit ligt aan je borstbeen. Ik heb een heel breed borstbeen dus ik zal ook nooit een 'spleetje' krijgen.

Posted

Vroeg me dat ook af. Als je een te losse draagt, je borsten dan gaan hangen ofzo.

Lijkt me als de prothese hoog en strak zit, de borsten ook hoger vastgroeien.

Ga ik dus nog navragen. Ik wil straks een lage sport bh aan doen vanwege de warmte.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.