Juud76 Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 Hi,mijn naam is judith. Ik heb 5 juni mijn bv gehad. Ik ben geholpen door Pieter Hupkens, via Diana Gabriels. Ik heb 450cc hp dual plane. Tot nu toe gaat mn herstel zeer voorspoedig. Ik vraag me wel af, kan de sterkte van de bh de uiteindelijke stand van de borsten bepalen?
Sanneke120 Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 Dat vraag ik me ook af. Had op advies van pc triumpf workout aan en die is heel stevig. Dexe klemde zo en nu heb ik de anna carefix aan... Stuk minder stevig. Vraag me ook af of dit geen invloed heeft.
Aberasa Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 Ik denk dat je naar je eigen lichaam moet luisteren. Als je hem te strak vind zitten maak je hem wat losser of is het model te strak dan koop je een wat losser model. De ene dag kon ik mijn strakste sportbeha aan en de andere dag was ik hem weer helemaal zat en ging ik weer terug naar mijn wat lossere sportbeha. Mijn herstel verloopt tot nu toe prima, heb geen idee of dat super veel invloed heeft.
Juud76 Posted June 11, 2015 Author Posted June 11, 2015 Ja ik snap wat je bedoelt. Bij mij zit die anna heerlijk, ga ik lopen doe ik een stevigere aan. Voelt toch fijner. Maar zou een meer pushende of slappe bh de uiteindelijke stand bepalen, of gaat de borst toch wel zn eigen gang.
Juud76 Posted June 11, 2015 Author Posted June 11, 2015 Komen ze uiteindelijk dichterbij elkaar als ik een strakkere draag?
Aberasa Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 Ik denk dat je borst zijn eigen gang gaat zolang je maar een sportbeha draagt. Nee je borsten gaan niet dichterbij elkaar staan als je je sportbeha strakker draagt. Dit ligt aan je borstbeen. Ik heb een heel breed borstbeen dus ik zal ook nooit een 'spleetje' krijgen.
Heanne Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 Vroeg me dat ook af. Als je een te losse draagt, je borsten dan gaan hangen ofzo. Lijkt me als de prothese hoog en strak zit, de borsten ook hoger vastgroeien. Ga ik dus nog navragen. Ik wil straks een lage sport bh aan doen vanwege de warmte.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.