Jump to content

Geen vet, toch voor de spier

Recommended Posts

Posted

Dames! Helpt u mij alstublieft....

Wie o wie heeft er net als ik geen vet op z'n kippen borstje maar wel de implantaten voor de spier met een mooi resultaat?

Ik heb nl eind augustus mijn BV gepland staan met ongeveer 300cc (max 400) voor de spier door dr de Meyere. Hij zei dat ik hier precies genoeg weefsel voor heb. Maar natuurlijk ben ik toch een beetje bang voor randen en rimpels e.d.

Ik wil een natuurlijk resultaat, geen Victoria Beckham " ballen", terwijl ik wel ook van die zichtbare ribben heb zoals zij.

Nu zou ik zo graag wat voorbeelden zien van slanke dames met implantaten voor de spier die er mooi natuurlijk uit zien. Gewoon, om mijzelf wat meer vertrouwen te geven dat het wel goed gaat komen....

Ik ben 172cm, 55 kg, 72 cm onder borstomvang en 82cm op de borstomvang. Bh-maat 70 lege D en geen voorstander van dual plane.

Ben benieuwd of ik hier wat vind!

Liefs Indubio

Posted

Ik heb helaas geen foto's voor je want ik zou zelf ook nog moeten maar ben ook wel erg benieuwd. Zou dit het liefst ook wel willen, maar denk dat ik hier helaas niet genoeg weefsel voor heb ):

Posted

Nou, feather! Dan gaan we vanaf nu samen gezellig zenuwachtig voor ons beeldscherm zitten wachten op een paar mooie reacties hahahaha!!

Gezellig dat je mee doet hoor, ben benieuwd naar onze vangsten hihihihi!!

Xxx

Posted

He meid!

Ik heb ze voor de spier :)

Ik ben 1.66 en weeg 54kilo mijn omvang is 64 cm. Voor mijn bv droeg ik altijd 70c en push up 70D. Ik heb niet zo'n dikke huid en was daardoor best bang voor rimpels etc. Ik heb 350cc high profile van mentor. Omdat ik niet zo'n stevige huid heb, heb ik gekozen om cohesive 2 te nemen. Dit is een wat stevigere prothese waardoor je minder kans hebt op rimpels! Coh1 is het zachts en coh3 word gebruikt bij anatomische prothese zodat die hun vorm zo houden. Het enige wat ik merk met coh2 is dat als ik op me rug lig ze ietsje meer rechtop blijven en als ik er met 2 handen op druk ze wat steviger aanvoelen.. nu vind ik dit geen probleem!

Als je nu een lege d hebt zou ik zeker voor voor de spier kiezen, kies je namelijk voor duel plane heb je veel kans op een dubbel bubbel, de prothese blijft dan achter je spier zitten waardoor je eigen borst er weer onderdoor zakt snapje?

Hoop dat het een beetje duidelijk is :)

Ik zal je even toevoegen zodat je mijn resultaat kunt zien!

Liefs Romina

Posted

Hi Romina!

Dankje voor je uitgebreide reactie!

Wat heb jij een suuuuuper mooie borsten zeg ( en lijf)!! Als ik dat tot eens zou kunnen behalen :) :) WHAAUW!!

Nou waren jou borsten vtv ook al erg mooi dus dat was geen wonder. Mijn uitgangspositie is helaas een stuk minder.

Maar wat je zegt over die coh 2; interessant!! Ik hoor daar weinig over, ik heb dat ook niet aan mijn pc gevraagd omdat ik daar niet echt van op de hoogte was.... Hmmmm zal ik hem daar nog eens over vragen? Weet jij nog meer dames met coh 2? Ik moet me daar maar eens meer in verdiepen....

Dat die dual plane niet geschikt voor mij is had ik idd al begrepen. En daarbij was er laatst een pc te gast bij ons in het ziekenhuis die daar ook een paar lelijke opmerkingen over maakte. Zij vond het alleen maar een grote mode hype, ontstaan door dat iedereen dat tegenwoordig wil omdat de ander dat ook heeft of dat ze het in de Libelle hebben gelezen ;).

je richt zo veel meer schade aan de patiënt dan voor de spier waardoor het zo veel pijnlijker is en het herstel langer is. Daarbij zijn de resultaten niet eens veel beter dan een goed geplaatste voor de spier. (zij wist niet dat ik een BV overwoog , maar gaf dit als antwoord aan iemand die vroeg naar de laatste ontwikkelingen op dit gebied. Dus t was zeker geen verkooppraatje oid)

Dus tsja.... Dat heb ik even goed in m'n oren geknoopt ;)

Tot nu toe blijf ik dus nog lekker bij m'n keuze van voor de spier!

Groetjes Indubio

Posted

Ik heb ook ribben ipv volume. :(

Ik krijg 20 juli 475 anatomisch voor de spier, anatomisch is me aangeraden zodat het van boven af vol naar beneden toeloopt. Ik heb ook een lege D, wel voller dan die van jou maar zeker ook slap. Een lift was niet nodig volgens de pc maar had ook aangegeven dat ik een lichte hang geen probleem vind, dat maakt het ook natuurlijk.

Ik krijg trouwens natrelle, geen idee hoeveel cohesie die heeft, maar zullen stugger zijn dan de ronde. Maar wat er ook werd gezegd, ronde zou niet de volume geven wat ik wil. Ik wil die ribben bovenaan niet meer zien ;D

Posted

Graag gedaan! Mijn pc was zelf ook niet begonnen over het cohesive, ik heb er zelf naar gevraagd en aangegeven dat ik dat wou (volgens hem was het niet nodig) ik voelde me er een stuk prettiger bij! En ben heel blij nu dat ik daar zelf voor gekozen heb :D misschien kun je in de zoekbalk cohesive2 of coh2 intikken en kun je er wat meer over lezen! Best boobie weet ook super veel dus je zou haar het 1 en ander kunnen vragen :)

Anatomische is cohesive 3 dus ook een stuk steviger :D

Als jullie nog wat willen weten kunnen jullie het vragen !

Xxx

Posted

Oh! Heanne, interessant!!

Hoe zit dat dan met die ribben en anatomisch? Want als ik iets lelijk vind zijn dat idd wel mijn ribben! Ik had speciaal gevraagd of die met de BV wat minder op zouden vallen, maar Hij had al aan gegeven dat het waarschijnlijk minder zichtbaar zou zijn maar niet helemaal weg... Nou zie je bij mij het meeste het 3e ribben paar, dus die zitten natuurlijk ook hoog. Maar hoe is dat bij jou??

Gr Indubio

Posted

Anatomisch kunnen ze in lengte bestellen. Ik heb tall height en full projectie. Dus dan zijn de inplantaten al langer.

Dus de lengte vanaf de sleutelbeenderen tot aan de tepel. Vanaf daar loopt het voller naar de tepel. Ik leg het vast niet goed uit. Maar bij mij is dat gedeelte plat, en op foto's zie je het niet goed, maar ik heb daar dus ribben. Zo onvrouwelijk en lelijk. Mijn borsten zijn gewoon verdwenen daar. Kijk in mijn gallery. Dat zijn 3D foto's maar je ziet ook de situatie nu.

Je voelt de ribben ook, en vanaf de zijkant zie ik de ribben ook naar voren komen. Dat wilde ik bedekt hebben. Met ronde zou ik nooit die ribben bedekken. Daarom krijg ik anatomisch. En achter de spier was geen optie, want daar hangt mijn borst teveel voor. En ik wilde liever geen lift. Was ook niet nodig want mijn huid is dik en stevig. Het is dat ik weinig weefsel in mijn borst heb waardoor ze hangen. Ik ben nooit dik geweest, dus huid is niet opgerekt.

Posted

Anatomisch protheses vereisen heel veel precisie werk. Niet alle chirurgen kunnen dat, en zullen het dan afraden.

Draaien wat je leest, komt vaak door een verkeerde pocket. Ik was daar namelijk bang voor. Dus mocht je voor anatomisch kiezen, let er dan op de de pc daar veel ervaring mee heeft.

Posted

Hey meid

Ik zelf ben eind vorig jaar door Dr de Meyere geopereerd.

Zeer kundig arts :)

Ben even naar jouw foto's gaan kijken.

Zelf ben ik wel wat dikker dan jou maar had denk ik wel net ietsje minder volume van m'n eigen borst en heb ze ook voor de spier.

Geen rimpelvorming geen randen zichtbaar en zeker geen bollen haha

Heb co1 en ze zijn zeker en vast zacht ;)

Voor de spier heeft wel zijn voordelen bij het sporten (ikzelf sport bijna 10u per week en zelf bij body pump heb ik geen last noch vervormde tieten bij aanspannen borstspieren vindk zelf wel belangrijk maar das persoonlijk he)

Veel succes!

Posted

Hier nog 1!! 175cm en 57 kilo, eigenlijk te dun voor Voor de spier maar 250cc gekregen, dit was dan de max omdat je ze anders zou zien zitten. Ik had maar 1cm weefselruimte. Ik zal binnenkort een foto erop zetten van hoe ze nu met 6 weken zijn.. ik ben zeeer tevreden!

Posted

Thanks Heanne!

Heb ik weer wat geleerd! Ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld. Maar toch snap ik het anatomische verhaal nog steeds niet helemaal.... Ben dan ook geen pc hè !

Ik heb even die afmetingen van Anathomisch zitten bestuderen maar dan zie ik dat de full hight maar 0,5 cm langer is dan breed. Dus dan verschilt het in lengte dus maar 0,5 cm met ronde. Dat is niet erg veel denk ik dan....

Met die halve cm meer red ik het nog steeds niet om die ribbetjes te verbloemen dus ja... Wat is wijsheid....

Weet jij of de randen van de anath net zo dik zijn als die van ronde? Want dat zou dan voor mij misschien betekenen dat je nogsteeds randen kan zien alleen dan 0,5 cm hoger dan bij rond.....

Pffff wat een dilemma's allemaal hè!

We zouden hier op t forum af en toe eens een pc moeten uitnodigen voor dit soort dingen hahahaha!!!

Gr Indubio

Posted

Hi Romina!

Ik ben heel erg blij met je tip! Ik ga t weekend maar eens flink aan de Google wbt die coh 2 want ik heb echt al van alles gelezen maar dit onderwerp ben ik totaal voorbij gegaan hahahaha!

Ben benieuwd! Xxx

Posted

Hi Ruitje!

Kijk! De zelfde pc en ongeveer dezelfde voorsituatie met een goed resultaat! Dat geeft de burger weer moed hè,

Heb je ook foto's staan? Mag ik dan even bij je spieken want hier wordt ik wel nieuwschierig van hoor!

Groetjes indubio

Posted

Hi Groentje!

Ziet er goed uit hoor!! Ik ben ook erg benieuwd hoe je 6 wkn foto's zijn!

En lees ik het nou goed? Heb jij net zoals Romina ook die coh 2?? Ennnn???

Tevree??? Goh, blijkbaar gebeurt dat vaker dan ik dacht....

Kan jij nou randen voelen of zien boven aan?

Gr Indubio

Posted

Graag gedaan! Mijn pc was zelf ook niet begonnen over het cohesive, ik heb er zelf naar gevraagd en aangegeven dat ik dat wou (volgens hem was het niet nodig) ik voelde me er een stuk prettiger bij! En ben heel blij nu dat ik daar zelf voor gekozen heb :D misschien kun je in de zoekbalk cohesive2 of coh2 intikken en kun je er wat meer over lezen! Best boobie weet ook super veel dus je zou haar het 1 en ander kunnen vragen :)

Anatomische is cohesive 3 dus ook een stuk steviger :D

Als jullie nog wat willen weten kunnen jullie het vragen !

Xxx

Hi Rominaa, ik ben ook erg benieuwd naar je resultaat. Heb je net een vriendschap verzoek gestuurd. En inderdaad goed om te weten can cohesive1-2-3. Ga daar bij mijn consult ook even naar vragen, ben zo benieuwd!

Posted

Geen dank meiden! Ik heb je geaccepteerd :D je zou best boobie is een bericht kunnen sturen of ze dit topic wil lezen en wilt reageren, zei weet er super veel van en kan het heel duidelijk uitleggen!

Xx

Posted

Hi Groentje,

wauw, ik zit een beetje in het zelfde schuitje als jij qua voor situatie en vind je borsten echt heel mooi geworden! Ben benieuwd naar je 6 weken foto's!

Had niet gedacht dat zonder zoveel weefsel van te voren het voor de spier er zo mooi uit zou zien.

Posted

Anatomisch heb je in verschillende lengtes. Ik krijg full height. Full projection.

Maar best booby kan het vast beter uitleggen.

Posted

Romina, je schrijft dat jou borsten als je ligt ietsje meer rechtop blijven staan dan normaal. Maar hoe is dat als je staat? Blijven ze dan ook vooral rond of gaan ze er toch een beetje uit zien als anatomische door de zwaarte kracht?

Gr indubio

Posted

Hi Groentje!

Ziet er goed uit hoor!! Ik ben ook erg benieuwd hoe je 6 wkn foto's zijn!

En lees ik het nou goed? Heb jij net zoals Romina ook die coh 2?? Ennnn???

Tevree??? Goh, blijkbaar gebeurt dat vaker dan ik dacht....

Kan jij nou randen voelen of zien boven aan?

Gr Indubio

Hoi Indubio,

Ja, ik heb ook coh2, mentor rond 250cc.

Ze voelen al lekker zacht en ik voel geen randen. :)

Posted

Ze zijn natuurlijk wat boller van boven nu, maar niet echt rond! Als je tussen me foto's kijkt kun je het zien :D mensen om me heen vinden ze er heel natuurlijk uitzien!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.