Ga naar inhoud

Borstvergroting : ja/nee?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben al een tijdje heel onzeker over mijn borsten, dus draag ik steeds bh's die mijn cupmaat tot 2 x vergroten (uitzicht).

Zonder bh of in bikini voel ik mij echt niet goed bij mijn borsten en heel onzeker.

Ik ben nu ook bezig met gewichtsverlies, dus natuurlijk zijn ze nu nog kleiner...

Ik zou graag een borstvergroting laten doen, maar heb huer absoluut geen ervaring mee.

Ik moet de beslissing natuurlijk zelf nemen maar zou ontzettend graag jullie mening/advies/ervaringen horen...

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou lekker hier eens rond snuffelen. Ik twijfelde ook, maar ben heel blij dat ik het gedaan heb ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat iedereen die twijfels wel heeft hoor. Hoewel je deze zeker serieus moet nemen moet je je hierdoor niet geheel laten leiden. Kijk eens rond op het forum en lees de ervaringen van anderen, misschien helpt dat je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoveel meiden twijfelen, maar ik ken niemand die spijt heeft, integendeel ze zeggen ik had dit al veel eerder moeten doen :)

Maar eens goed rond kijken op de site, zal je zeker helpen...

succes met je verdere beslissingen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

Ik ben aan't overwegen om een borstvergroting te laten doen, omdat ik mij heel erg onzeker voel (is dit de juiste reden) ?

Ik lees heel wat op het internet over de verschillende dokters en klinieken, maar op het eerste zicht gaat mijn voorkeur uit naar de Wellness Kliniek in Genk, is dit een goed idee en heeft iemand hier positieve of juist negatieve ervaringen mee?

Dan hoor ik ze graag !

Indien je graag een babbeltje wil slaan over alles wat een borstvergroting inhoudt, mag je mij ook steeds een berichtje sturen, dan ben ik je heel dankbaar ! :)

xoxo
Twijfelmie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet bij wellness geweest, wel geopereerd door Verdonck. Weet je al bij wie je consult hebt? Want dan zou ik zeker hem aanraden!

Ikzelf ben bij zijn eigen privé kliniek geweest, heb 300cc genomen van Sebbin High Profile, achter de spier geplaatst.
Ben zeer tevreden, natuurlijk uitzicht met dat tikkeltje meer :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment heb ik nog geen consult gepland, omdat ik eerst graag zeker wil zijn van mij beslissing.

Langs de andere kant denk ik dat een consult wel fijn zou zijn om al mijn vragen beantwoord te krijgen en er en beter zicht op te krijgen over hoe het verloopt en dergelijke.

Ik denk dat ik bij verschillende pc'en langsga, zodat ik kan afgaan op waar ik het beste gevoel had. Of is dit geen goed idee ?

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf 4 PC's bezocht en uiteindelijk mijn gevoel gevolgd bij wie ik me het meeste op mijn gemak voelde en dat was Verdonck. Was ook de ene die vroeg of er borstkanker in de familie zit EN die eerst een echo laat doen voordat hij opereert om zeker te zijn dat je "gezonde" borsten hebt.

Als je dan nog geen afspraak hebt, zou ik persoonlijk op consult gaan bij Verdonck via zijn eigen privé kliniek: Belgian Breast Clinic. Daar kan ik van zeggen dat het een superservice is, zowel dokter als personeel: echt supervriendelijke mensen die daar werken waardoor je u onmiddellijk op rust komt voordat je onder narcose gaat.
ik ben ook supergoed ontwaakt, niets last gehad en daarna in een verwarmd bedje met dikke dons zodat je zeker niet begint te rillen van de narcose (want dat zou best pijnlijk kunnen zijn denk ik).
Na 4 dagen was ik volledig pijnstillervrij, zowel 's nachts als overdag.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Twijfelmie,

Ik kan je de Wellness kliniek zeker aanraden, ik werd er maandag geopereerd door Dr. Verdonck. Ik ben heel tevreden over de vriendelijkheid en aanpak. Ik heb er weinig last van gehad en was woensdagmiddag al van de pijnstillers af.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Heb al veel positieve dingen gelezen en gehoord over dokter Verdonck van de Welnesskliniek!

Weet iemand of hij ook anatomische prothesen plaatst?

Ik lees over hem namelijk vooral ervaringen met ronde. Zelf twijfel ik daar nog erg tussen. Wil graag dat het er natuurlijk uitziet. Heb zelf een kleine 75A en wil graag naar een kleine C, zeker niet groter.

Heb hier vandaag ook een bericht over geplaatst.

Reacties zijn welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al veel positieve dingen gelezen en gehoord over dokter Verdonck van de Welnesskliniek!

Weet iemand of hij ook anatomische prothesen plaatst?

Ik lees over hem namelijk vooral ervaringen met ronde. Zelf twijfel ik daar nog erg tussen. Wil graag dat het er natuurlijk uitziet. Heb zelf een kleine 75A en wil graag naar een kleine C, zeker niet groter.

Heb hier vandaag ook een bericht over geplaatst.

Reacties zijn welkom!

Volgens mij plaatst hij enkel ronde...

Omdat hij achter spier plaatst, wordt de ronde prothese wat "plat" gedrukt waardoor je ook natuurlijk uitzicht krijgt. Bekijk mijn foto's maar eens... Zal binnenkort nog eens een recente plaatsen, want ze veranderen bijna iedere week nu :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan de Welness kliniek ook aanraden. Ik ben door Dr Verdonck geopereerd 22 mei. Ik heb enkel bij hem een consult gedaan en had er meteen een super goed gevoel over. Daar wilde ik gerust 3,5 uur voor rijden :)

Ik ben heel blij dat ik het bij hem heb laten doen, ook het personeel is super vriendelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je graag bij Dr. Verdonck gaat kan je ook bij zijn eigen kliniek terecht, de Belgian Breast Clinic. Hij doet consultaties in Brussel en Tessenderlo, en opereert in Heusden-Zolder. Ik ben 2juli door hem geopereerd en ben er zeer tevreden over. Ook de prijzen zijn hetzelfde als in de Welness, hij gebruikt wel een ander merk van protheses (Sebbin of Mentor). Ik zou zeker eens op consult gaan bij hem, dat kost je €40 (dacht ik) maar daar kan je wel meteen alles vragen wat je wil weten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiltje, weet jij wat het verschil is tussen Sebbin en Mentor en de prothesen die worden gebruikt in de Wellnesskliniek??

Ik geloof dat Sebbin en Mentor levenslange garantie geven, en de protheses van de Wellness hebben 10jaar garantie. Verder kon ik opmaken dat hij in zijn eigen kliniek zelf kon kiezen met welke merken hij wilde werken, terwijl hij in de Wellness 'vastzit' aan degene die ze daar gebruiken. Misschien kan Verdonck je er zelf een beter antwoord op geven, ik ben enkel bij de Bbc op consult geweest :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.