anony Posted June 9, 2015 Posted June 9, 2015 Hi allemaal,Iemand hier toevallig al ervaring mee?Ik heb nu na mijn 600 cc dual plane bij Nio maat 75 F/G (heb alleen victoria's secret BH's, daar heb ik DD/DDD.Ik wil graag triangel bikini's kopen voor mijn vakantie. Nu maakt de omvang niet uit omdat je hem natuurlijk zo strak knoopt als je zelf wilt, maar welke 'kledingmaat' moet ik dan kopen als ik bijv. bij ASOS.com bestel? 40? 42?Thnx!
daniella24 Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 Hier hetzelfde probleem! Ik lees even met je mee;)
Jadekiss Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 haha, hier precies het zelfde. 600cc van Nio... op zoek naar een bikini
charlotteemma1994 Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 Hee! Ik vrees dat dat heel lastig te zeggen is, Asos verkoopt namelijk seafolly wat een merk is voor grotere maten om te vergelijken bii seafolly heb ik 40 bij h en m kom ik niet in 44. Maar asos verkoopt ook merkem waar je met een F/G cup echt niey in een 42 gaat passen. Makkelijker is het om de bikini die je leuk vind om te kijken welk merk dat is en dan op internet op te zoeken welke maat je nodig hebt op de website van dat merk. Hopelijk heb je er wat aan Liefs
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.