Ga naar inhoud

Dr. Nio vs Frans Straten


Fynic

Aanbevolen berichten

Ja Sanneke, ik mailde Frans gisteren (op zondag) en kreeg 2 uur later al gelijk een antwoord. Had hem inderdaad gevraagd van de 400cc en hij laat deze nu ook klaarleggen voor me. Heel fijn dat hij zo snel en fijn reageert.

Fijn om te horen dat lopen geen probleem is! na hoeveel weken gingen jullie weer aan 't werk? Frans zei dat je na 2 weken wel weer kan werken, maar dat dit heel erg verschilt per persoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lopen is inderdaad geen probleem! Binnen 24 uur had ik mijn eerste wandeling van een uur er alweer op zitten! Weliswaar een rustig tempo ;) heb elke dag 1 a 2 keer meegelopen met de hond uitlaten. Wandelingen van een uur of langer.

Qua werken is inderdaad verschillend per persoon en ligt er ook aan wat je voor werk doet. Ik was 5 weken vrij maar doe ook lichamelijk zwaar werk. Dus toen ik weer begon ook eerst nog 2 weken bureauwerk gedaan.

Gefeliciteerd met je datum meid! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nou morgen is het zover, en ik moet zeggen dat de kriebeltjes in mijn buik wel beginnen te komen. Ik vind het heel spannend maar heb er ook heel veel zin in. Ik heb net mijn tasje gepakt Dit is wat erin zit: Sportbh's in 2 maten, Een wijde blouse met knoopjes aan de voorkant, joggingsbroek, kussen voor in de auto, laptop, dextro, sokken voor OK. Ik hoop dat ik alles heb, (tips zijn welkom!). Zometeen lekker proberen te slapen, al ben ik op het moment niet echt moe... Eerst over een uurtje nog eens goed eten en drinken aangezien ik pas om 13.00 geopereerd wordt en vanaf 00.00 nuchter moet zijn...

Als ik me morgen goed genoeg voel zal ik een verslagje neerzetten hier, veel succes voor de dames die ook morgen moeten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor alle succeswensen dames, hier is mijn operatieverslag:

Om 9:15 zaten mijn vriend en ik in de Auto naar Kliniek Heyendael. Om 10:30 arriveerde we en kreeg ik mijn kamer aangewezen. Heel fijn, ik had een kamer voor mezelf alleen! De zuster vertelde dat er twee dames voor mij waren (Toeties & Rox denk ik, haha?). De één werd net naar de OK gebracht en de ander gehaald. Ik moest nog even wachten. Geen probleem, beetje gekletst (over borsten :P) met vriendlief.

Vervolgens moest ik mijn prachtige blauwe schort aan doen en mocht ik naar de voorbereidingskamer. Ik sprak Frans nog even en we kozen voor 375cc. De verpleging was super lief en stelde me gerust. Om 12:45 werd ik naar de OK gebracht en ging op de operatietafel liggen. Ik kreeg mijn narcose en hoorde de anesthesist nog zeggen: 'Ja ze doet het heel goed, volgens mij is ze al weg'.

Ik werd wakker om 14:30 en het voelde alsof er een hele dikke vette olifant op me zat! verder was ik nog suf maar voelde me opzich prima. Ik voelde aan mijn borst en er verscheen een grote glimlach op mijn gezicht. IK HEB BOOBS!:D Toen ging de verpleging mijn bh aandoen. Jezus christus, omhoog zitten? HOE DAN? Pfoe, dat deed wel pijn hoor. Het duurde ook nog eens lang omdat de ene verpleger hem niet goed aan had gedaan, haha! Daarna mocht ik naar mijn kamer.

Daar zat mijn vriend, hij was erg bezorgd (heel lief). Ik was nog heel suf en had pijn. Ik kreeg nog een wat pijnstilling en daarmee moest het beter gaan. dat deed het ook, 2uur ofzo. Ik voelde me opzich oke, als ik maar stil lag. De zuster wilde proberen of ik al een beetje recht kon komen. Dat schoot helemaal verkeerd. Ik trok bleek weg en werd erg misselijk en duizelig. ik werd snel weer plat gelegd. Ik mocht geen pijnstilling meer tot 21.00, het was ondertussen 17.00.

Elke keer als de zuster me omhoog hielp was het 't zelfde verhaal: Wit wegtrekken, duizelig, misselijk, licht in mijn hoofd. Ik vind het verschrikkelijk om afhankelijk te zijn. Rond 8uur moest ik plassen, ook hierbij hetzelfde verhaal. Toen ik daar op de wc zat werd ik mega misselijk. ik deed heel erg mijn best om niet over te geven. Ik dacht: Niet overgeven, dan staat er veel druk op en dat gaat alleen maar meer pijn doen. Ook werd ik heel licht in mijn hoofd en de zuster legde me weer plat op bed. Ik werd erg onzeker omdat ik wist dat ik 's avonds naar huis moest.

Zolang ik stil lag ging het prima, maar bij de minste beweging kreeg ik een ondraaglijke pijnscheut. Mijn pijngrens is vrij hoog, dus ik had dit allemaal niet echt verwacht. Ik heb het nogal onderschat. Uiteindelijk mijn pijnstilling gehad om 21.00 uur en mocht er nog 1 om 21.30. Ik had met mezelf afgesproken dat ik rond tien uur naar huis ging. De zuster was het hier wel mee eens. Om 22:15 zat ik in de auto en de terugreis verliep eigenlijk beter dan verwacht. Ik heb vannacht 2x 2uurtjes geslapen. De scherpe pijnscheuten zijn minder en het is nu vooral verkramping van mijn borstspier en een beurs en drukkend gevoel. Als ik rustig doe is het goed uit te houden, ben blij dat het al iets beter gaat.

Ik heb door alle pijn nog niet echt naar mijn borsten gekeken. Alleen even met mijn suffe hoofd op de uitslaapkamer. Hoever ik toen kon zien waren ze erg mooi. Nu voel ik wel steeds en kijk in de spiegel met mijn BH aan en ben er erg blij mee! :D Ik ga vandaag mijn BH ook nog niet uit doen denk ik, morgen ga ik even douchen en kijk is naar mijn blote boobs! Ik zal dan ook wel even een fotootje maken.

Alleen mijn tepels, sjonge... die zijn megaaaa gezwollen/groot. Ik hoop eigenlijk wel dat dit goedkomt haha, dat is echt niet zo mooi... Iemand ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag..kan me erin vinden..idd ik werd om 10:30 uur opgehaald om naar me kamer te gaan..ik was ook helemaal suf en Oohw rechtop zitten pfff (pijnlijk)..

Uiteindelijk om half 18 ongeveer kon ik weg..

Hoorde van de zuster dat er nog drie waren waarvan 1 lang zou blijven dat zou jij wel zijn geweest( hi hi)..

Maar eindelijk we hebben ze en nu herstellen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Boobies24! Ik heb nog steeds pijn maar dit is hele andere pijn. Dit is drukkend spierpijn en een beurs gevoel. Het is zeer zeker niet lekker maar dit is te verdragen. Gisteren kreeg ik steeds van die nare scherpe steken. Die zijn nu een stuk doffer dus daar ben ik erg blij mee. Ik probeer lekker te rusten en af en toe een rondje te lopen voor de stijfheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.