Ga naar inhoud

Dr. Nio vs Frans Straten


Fynic

Aanbevolen berichten

Nou, mijn eerste consult zit erop. Ik ben bij Dr. Nio geweest en zag hier stiekem een klein beetje tegenop door de dingen die ik las op het forum. Met name het feit dat hij voor veel cc's gaat (mijn doel is geen megaboobs) en weinig tijd voor je zou nemen. Ik weet niet of het aan mij lag, maar niets is minder waar. Het was een heel vrolijke vent, hij legde alles duidelijk uit. Hij gaf me echt het gevoel dat ik op mijn gemak kon doen. Na het passen ben ik uitgekomen op 400cc of 450cc rond 85% gevuld, waarbij hij vertelde dat ik 450cc kan hebben maar dat 400cc misschien beter aansluit bij mijn wensen en lichaam. Nou vertelde hij wel dat hij ze bij mij prima voor de spier kan plaatsen omdat ik genoeg weefsel heb (Heb nu 75B). Hier ben ik nog niet helemaal over uit, want dual plane was eigenlijk het enige wat ik zeker wist dat ik dat wilde :blush:. Hij heeft een aantal voordelen genoemd van het plaatsen voor de spier (Minder lang herstel, de implantaten zakken met de borst mee in de loop van jaren en bewegen niet bij het aanspannen van de spier? zoiets?). Toch ben ik nog niet helemaal overtuigd en wil ik hier graag nog wat meer over gaan lezen, dus ervaringen zijn welkom! Hij zei meteen dat als ik liever dual plane wilde dat dat geen probleem is. Al met al had ik een fijn gevoel bij Dr. Nio.

Deze week heb ik ook nog een consult bij Frans Straten, zal ook posten hoe dat is gegaan! Ben heel benieuwd en vind het wel steeds spannender worden. 't wordt nu steeds echter en er spelen ook wel regelmatig wat twijfeltjes op. Hebben jullie dat ook gehad?

Liefs,

Fynic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Ik ben ruim een maand geleden door Nio behandeld en ben zeer tevreden over het hele proces. Mn boobs herstellen een beetje verschillend maar dat is per persoon anders.

De twijfels heb ik ook gehad maar dat hoort er denk ik een beetje bij als je zo'n ingreep laat doen! laat je door die twijfels niet afschrikken. tenzij je enorm gaat twijfelen natuurlijk. Ik zou zeggen als jij je mind hebt gezet naar Dual plane, gewoon doen. anders heb je achteraf spijt omdat je dan iets hebt gedaan tegen je zin in. Ik heb Dual plane en ben er tevreden mee, bewegen idd wel bij het aanspannen maar niet storend of lelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde in eerste instantie ook dual plane, had ook nooit verwacht dat voor de spier bij mij mogelijk was (had AA). Heb ze nu voor de spier en zou niet anders willen! Bewegen mooi mee, geen last bij aanspanning van de spier, korter herstel geen ervaring mee helaas, al lees ik wel dat veel meiden nergens last van hebben ;) Wel hoef je geen rekening te houden met de spier die nog mee moet rekken waardoor je sneller het gewenste resultaat hebt en drukt de spier niet een deel van je prothese weg waardoor ik volop van mijn high profile kan genieten.

Waarom in een gezonde spier snijden als het niet nodig is? Veel chirurgen plaatsen voor het gemak achter de spier terwijl veel meiden gewoon genoeg weefsel hebben. Het is echt niet zo dat je borsten ineens na een week hangen omdat je voor de spier hebt en ook heb je niet extreem veel meer kans op rimpels. De plek waar ik rimpels voel (ik zie ze niet) had ik ook gehad als ik achter de spier had gekregen. Als Nio zegt dat het kan dan kan het ook en ga je daar geen spijt van krijgen. Maar vooralsnog is het je eigen keuze, het is altijd goed om je in te lezen!

Succes X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de tips en info dames, ben ik heel blij mee. Ik heb jullie beide ff een vriendverzoek gestuurd omdat ik benieuwd ben naar jullie foto's. Wat betreft de dual plane, ik ben ook een beetje bang voor de 'hang' als ik het voor de spier laat doen. (haha dat rijmt :46:) Maar of die angst reëel is, weet ik niet. ik zie hier zoveel foto's van mooie boobs die voor de spier zijn geplaatst, ook na jaren.

Tijd voor nog een beetje research dus, sjonge hoeveel ik al gelezen heb! haha

Ik ben benieuwd wat Frans gaat zeggen. hoop dat die 2 een beetje overeenkomen want als hij iets totaal anders gaat zeggen word ik wel confused denk ik zo. Ik vind het wel lastig soms hoor, die twijfels. ik hoop gewoon dat ik geen complicaties zou krijgen, dan zou ik echt boos zijn op mezelf dat ik in m'n gezonde lichaam heb gesneden. Achjaaa, die gedachten horen er vast bij! Wat deden jullie als de twijfels opkwamen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook 75b en heb 400cc hp dual plane laten plaatsen door Frans straten en ben erg tevreden met het resultaat!!!' Zo natuurlijk en een hele hele goeie chirurg. Zie mijn foto's x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij dr Nio geweest en heb sinds nu bijna 4 weken 500 cc dual plane, had ook een 75b. Ben er heel blij mee hoe het tot nu toe is geworden! Ik heb aan de hand van dit forum een keuze gemaakt voor Nio en de cc's. Had mijn 1e consult bij de Bergmann Clinic en zou daar 350cc en atomisch krijgen... Ben nu zo blij dat ik dit forum had ontdekt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi , wanneer ga he op consult bij Frans?

Spannend hoor. Hij plaatst vaak dual plane. Ik wilde voor de spier, maar ivm hang dus dual plane geworden. Hij gebruikt mentor implantaten. Dus die vallen anders als 85% gevulde.

Ik heb zelf 425 & 450 rond HP gekregen (frans adviseerde 375/400) Bij mij is het wel wat groot uitgevallen. Maar goed, ik was ook wel eigenwijs ;)

Succes met je keuze!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 400 cc rond hp dual plane van Frans Straten gekregen. Ik had zelf ook een slappe b cup Na 2 zwangerschappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 450/425 cc HP Dual plane door Frans Straten!!

Kwam van een kleine A had/ heb weinig huid/ weefsel dus moest dual plane!

Ben dik tevreden met het resultaat!!

Succes met je consult en keuze :-)

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te horen dat iedereen zo blij is met hun borsten. De boobs uit de magische hand van Frans die ik voorbij zie komen vind ik vaak wel heeeel mooi ja. Heb veel zin om er morgen heen te gaan, ben erg benieuwd! Ben ook nog wel benieuwd naar ervaringen van dames die het voor de spier hebben laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoelaat mag je morgen??

Ik heb morgen avond mijn eind controle!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, consult bij Frans Straten ook achter de rug. Hele fijne kliniek, iedereen was zo lief. Er wordt echt heel erg de tijd voor je genomen. heel anders dan in het ziekenhuis eigenlijk, al vond ik niet dat ik daar te weinig tijd kreeg. Ik heb 390 cc rond gepast en dat stond erg mooi. Frans heeft me 375 rond, high profile dual plane geadviseerd. Waar ik, na ons gesprek, wel achter ben gaan staan. Ik vraag me alleen nog een beetje af waarom hij heeft gekozen voor 375 cc in plaats van 400 cc omdat die 390 cc toch echt dichter bij 400 cc ligt? :46: Nou ja, dat zal ik tegen die tijd wel even tegen hem zeggen, weet ook niet of die 25 cc zoveel scheelt?

Qua PC's (Nio en Frans Straten) heb ik niet echt een voorkeur, beide luisterden ze erg goed en waren erg aardig. Mijn doorslag gevende factor was de garantie die ik krijg op de Mentor protheses bij Frans, de iets lagere prijs en de service in zijn kliniek (en het is ietsjes dichterbij! :4:)

Ik heb een voorlopige datum gepland, aaaaaah :5:. Wel pas 18 augustus want ik moet nog even sparen.

Ik vind het toch wel heel spannend en heb 5 dagen de tijd gekregen om te beslissen of ik de datum vast wil leggen en of ik het dus echt wil doen. Ik twijfel nog veel. Ik ben erg bang voor striae, erge zichtbare aders, kapselvorming en andere complcaties. Het is namelijk niet dat ik mijn borsten op dit moment niet mooi vind, ze zijn gewoon klein. Zou het erg vinden als ik deze keus maak en het valt straks tegen ofzo of ze zijn straks minder mooi. Herkent iemand deze twijfels en gedachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi bij mij adviseerde hij ook 375cc toen ik die 390 paste, maar 400 kon ook zei hij en dat hadden we toen afgesproken.
(werd 425&450 op mijn verzoek) Als je twijfelt kan die 400cc vast ook hoor!

Complilcaties is eng he? Gewoon goed rustig aan doen na de operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Als je al zoveel stappen hebt gezet, zou ik deze laatste ook zetten! De angst die je hebt, zie ik eigenlijk bij weinig mensen (ook bij niet) terug...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, consult bij Frans Straten ook achter de rug. Hele fijne kliniek, iedereen was zo lief. Er wordt echt heel erg de tijd voor je genomen. heel anders dan in het ziekenhuis eigenlijk, al vond ik niet dat ik daar te weinig tijd kreeg. Ik heb 390 cc rond gepast en dat stond erg mooi. Frans heeft me 375 rond, high profile dual plane geadviseerd. Waar ik, na ons gesprek, wel achter ben gaan staan. Ik vraag me alleen nog een beetje af waarom hij heeft gekozen voor 375 cc in plaats van 400 cc omdat die 390 cc toch echt dichter bij 400 cc ligt? :46: Nou ja, dat zal ik tegen die tijd wel even tegen hem zeggen, weet ook niet of die 25 cc zoveel scheelt?

Qua PC's (Nio en Frans Straten) heb ik niet echt een voorkeur, beide luisterden ze erg goed en waren erg aardig. Mijn doorslag gevende factor was de garantie die ik krijg op de Mentor protheses bij Frans, de iets lagere prijs en de service in zijn kliniek (en het is ietsjes dichterbij! :4:)

Ik heb een voorlopige datum gepland, aaaaaah :5:. Wel pas 18 augustus want ik moet nog even sparen.

Ik vind het toch wel heel spannend en heb 5 dagen de tijd gekregen om te beslissen of ik de datum vast wil leggen en of ik het dus echt wil doen. Ik twijfel nog veel. Ik ben erg bang voor striae, erge zichtbare aders, kapselvorming en andere complcaties. Het is namelijk niet dat ik mijn borsten op dit moment niet mooi vind, ze zijn gewoon klein. Zou het erg vinden als ik deze keus maak en het valt straks tegen ofzo of ze zijn straks minder mooi. Herkent iemand deze twijfels en gedachten?

Hoi Meis

Wat andere dames aangeven ga er voor,zou ik zeggen wacht even tot je er helemaal aan toe bent voor een BV je bent nog zo jong.

Ik zeg altijd bij twijfel voorlopig niet doen.(wat meerdere jonge dames hier op het forum aan voorbij gaan) is dat in de loop van de jaren een prothese wissel nodig is.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook zeggen ga ervoor! Heb zelf ook jaren getwijfeld en vond het een eng idee... Het is ook een grote beslissing vind ik zelf...

Zelf ben ik nu 27 jaar en ben nu net 6 weken geleden geopereerd door Frans en ik voel me echt anders! En dat bedoel ik absoluut in positieve zin! Ik had een aa cup van mijzelf en ik was altijd ontevreden en onzeker over mijn borsten. Maar nu ik mijn nieuwe mooie boobs heb, merk ik pas hoe ontevreden en hoe diep ongelukkig ik met mijzelf was...

Dat was ank zegt van een wissel die ooit zal moeten... Tsja als je het mij vraagt weegt dat niet op tegen het feit dat ik er nu zooooo gelukkig door ben geworden! Mijn hele omgeving ziet het aan mii dat ik straal en helemaal lekker in mijn vel zit!

En ach dan gaan we toch over een X aantal jaren weer onder het mes! Ik heb het er voor over!!

Complicaties kunnen altijd voorkomen... Maar weet je hoeveel dames er per dag alleen al in Nederland een borstvergroting ondergaan? En hoeveel echte complicaties topics kom je tegen? Heel weinig...

Als er zoveel complicaties daadwerkelijk zouden optreden bij borstvergrotingen dan zouden er niet meer zoveel operaties uitgevoerd (mogen) worden...

Hiermee wil ik niet zeggen dat je de eventuele complicaties moet vergeten, maar dat de kans daarop vrij klein is..

En voor wat betreft 375 of 400 cc... Tsja dat verschil is klein, scheelt maar 0,1cm projectie. Het scheelt wel wat meer in de breedte. Dus misschien dat Frans de 375 beter bij jou borstbreedte vind passen??

Succes met beslissen meid!

Xxx Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de tips en info dames, ben ik heel blij mee. Ik heb jullie beide ff een vriendverzoek gestuurd omdat ik benieuwd ben naar jullie foto's. Wat betreft de dual plane, ik ben ook een beetje bang voor de 'hang' als ik het voor de spier laat doen. (haha dat rijmt :46:) Maar of die angst reëel is, weet ik niet. ik zie hier zoveel foto's van mooie boobs die voor de spier zijn geplaatst, ook na jaren.

Tijd voor nog een beetje research dus, sjonge hoeveel ik al gelezen heb! haha

Ik ben benieuwd wat Frans gaat zeggen. hoop dat die 2 een beetje overeenkomen want als hij iets totaal anders gaat zeggen word ik wel confused denk ik zo. Ik vind het wel lastig soms hoor, die twijfels. ik hoop gewoon dat ik geen complicaties zou krijgen, dan zou ik echt boos zijn op mezelf dat ik in m'n gezonde lichaam heb gesneden. Achjaaa, die gedachten horen er vast bij! Wat deden jullie als de twijfels opkwamen?

Ook ik ben door nio geopereerd 600 CC voor de spier,ook ik had mijn twijfels met plaatsing voor de spier,maar ik heb nio zijn advies opgevolgd en kan niet anders zeggen dat ik er superblij mee ben,

Suc6 met je keuze

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Frans borsten 400 cc dual plane.... ook bij mij adviseerde hij 375 cc, uiteindelijk ging ik twijfelen of het groot genoeg was, dus ik ben gaan bellen, dat ik liever 425 cc wilde... Frans belde mij netjes terug en legde mij uit dat 425 cc niet ging passen. Hij stelde voor 375 cc mee te nemen en 400 cc, die als eerste te passen, en wanneer dat ging die te kiezen.

Zo gezegd en zo gedaan.... 400 cc it is!

Ik ben dolblij, ze zijn zo ontzettend mooi ! Eind Juni alweer 5 maanden PO, nu zeg ik achteraf ( na ook alle twijfels, angsten etc te hebben gehad) had ik het maar veel veel eerder gedaan!!!

succes met je keuze!!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen dat iedereen zo gelukkig is met hun BV. Wat Ank zegt snap ik ook, ik ben nog best jong. Maar over 5 jaar wil ik misschien wel eens kinderen en ik ga het niet 2 jaar voordat ik zwanger wil worden laten doen. En wachten tot na mijn zwangerschap(pen), ja dat is een optie. Maar als ik het wil laten doen, wil ik er zo graag nu van genieten, nu ik nog lekker jong ben en 'strak in 't velletje zit', mag ik dat zo zeggen? :46:

Het helpt me inderdaad om te lezen dat veel dames twijfels hebben gehad en bang waren voor complicaties. Ik weet ook gewoon dat ik gelukkig zou zijn met 2 grote wel natuurlijke borsten. Misschien moet ik inderdaad maar gewoon de knoop doorhakken.

Wel had ik nog een vraagje; ik wilde het eigenlijk 1 a 2 weken eerder laten doen in verband met mijn vakantie maar helaas is de kliniek dan gesloten. Als ik het de 18e laat doen moet ik 2 weken daarna gewoon college volgen en trein reizen etc. Is dit haalbaar? ik weet dat dit heel erg scheelt per persoon maar ik ga een behoorlijk pittige minor volgen in september en wil liever niets missen doordat ik me nog niet goed voel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging na 2 weken ook weer naar school, maar het was gewoon enorm vermoeiend! ik hoefde maar een halve dag en heb de bus gepakt zodat ik zeker kon zitten en niet over hoef te stappen.

Staan in een volle trein vond ik iets te riskant.

Verschilt idd zoals je al zegt per persoon maar ik was blij dat ik na die ene dag weer een weekje vrij had om verder te herstellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag te horen gekregen dat het ook 22 juli kan. Woeeee dat is al snel! dan heb ik wel wat meer weken om te herstellen. Alleen het nadeel: ik wilde deze zomervakantie veel werken om centjes te sparen omdat het nogal een uitgave is :46:. Dat zal dan een stuk moeilijker worden denk ik. Is na een aantal weken veel lopen een probleem denken jullie?

Ik heb in ieder geval nu de definitieve keuze gemaakt dat ik het ga doen! :43: Nu alleen de datum even vastleggen die het beste schikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lopen is geen probleem hoor. Zolang het geen tillen is!

Gefeliciteerd met je datum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum en ja, zoals Melan ook al aangaf: als je twijfelt over cc's kun je de kliniek altijd bellen en ook 1 of 2 andere maten laten klaarleggen. Hij adviseerde mij ook 375 en ik heb ook 400 laten klaarleggen. Gewoon aangegeven dat als die zouden passen ik graag de 400 zou willen. Dat is het ook geworden:-). Jij bepaalt uiteindelijk......... zolang het maar past!

Veel voorplezier alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.