Ga naar inhoud

Luna_ : 12 december 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben sinds een paar weken nieuw hier en heb hier al heel veel kunnen lezen :).

Na lang twijfelen heb ik dan toch besloten voor een BV. ik heb nu B75 en zou graag volle C tot D cup willen gaan.

Door veel te lezen heb ik besloten om een afspraak te maken voor een consultatie bij dr Verdonck in zijn eigen kliniek en daarna zien hoe ik mij bij hem voel.

Zijn er mensen die bij hem zijn geweest en die ook een B cup hadden? En hij plaatst ook bijna alleen achter de spier of is er iemand van jullie die dual plane bij hem heeft laten doen?

Ik weet dat er al heel veel onderwerpen over dr Verdonck zijn, maar voornamelijk over dames met een A-cup en dat hij daar voornamelijk goed in is.

Of behoort een B-cup ook tot bijna niets?

Ik lees zoveel en raak soms echt in de war over wat nu het beste zou zijn..

En momenteel kan ik nog geen consultatie maken, maar ik zit wel met al die vragen en ik vind het nu echt al mega spannend :46: !

Dus als jullie mij kunnen helpen met ervaringen, verhalen, tips of wat dan ook, dan zou ik jullie zeer dankbaar zijn :D

Groetjes, Luna.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook bij zen eigen kliniek geweest en echt super tevreden!

Is een hele lieve man, er wordt echt naar je geluisterd over wat je graag wil bij twijfels kan je altijd nog een 2e, 3e.. Keer gaan passen :)

Ook de naservice is top!

Voor de mat voor is het eigenlijk moeilijk te zeggen, iedereen is anders en zal er dus ook anders uitzien !

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Missfoxy,

jammer dat je nooit van tevoren weet hoe het precies gaat worden, want ik heb een idee in mijn hoofd van hoe ik het wil, maar je weet nooit of het er wel zo gaat uitzien of niet..

en van welke cup maat kwam jij ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik droeg in mijn push ups meestal 75B-70C maar vond altijd dat het groot klinkt maar ze er uit zagen als A-B :)

Heb nu een 75D aan in men sportbh.. Het ziet er nu uit zoals ervoor met men push up (niemand heeft ook iets opgemerkt:) ) zal natuurlijk nog afwachten worden hoe het zal zijn met een licht voorgevormde bh ofz!

Zelf ben ik wel tevreden met het resultaat.. Heb nog getwijfelt voor 300cc te nemen ipv 280cc, had denk ik wel mooi geweest in een los bloesje maar had ik voor mij te opvallend gevonden in een aanpassent topje of bikini terwijl ik net dat terug wil kunnen drage zonder me zorge te hoeven maken of de push up zichtbaar is ofz :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind ook dat ze veel kleiner tonen, want ik kan soms ook in c-cup met push-up..

We hebben dus eigenlijk zowat dezelfde situatie :D

En heb je gevraagd of het ook dual plane kon? Deze techniek is nieuwer maar met de minste nadelen heb ik al gelezen.

Of had je nog te weinig vetweefsel om dat te doen of doet hij dat gewoon liever niet omdat hij daar minder goed in is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf had een B70 in een maximiser, maar denk in een gewone BH een A-cup had. Heb 300cc genomen.
Je moet maar eens kijken in mijn foto's.
Ben zeer tevreden van Verdonck, zijn privé kliniek en zijn assistente.
Iedereen staat steeds klaar om u zo spoedig mogelijk een antwoord te geven op al uw vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay Luna_, ik ben op 29 mei geopereerd door dr Verdonck, maar wel via de Dijkhof Clinic. Het is een super fijne man en heb me geen 1 moment ongemakkelijk gevoeld bij hem. Ik kwam van een 75 D/E cup, maar wel een lege.. Ik heb 350 CC achter de spier gekregen en heb geen idee op wat voor cup ik nu zit hha maar het is in ieder geval best groot en weer opgevuld (wat ik wilde).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf had een B70 in een maximiser, maar denk in een gewone BH een A-cup had. Heb 300cc genomen.

Je moet maar eens kijken in mijn foto's.

Ben zeer tevreden van Verdonck, zijn privé kliniek en zijn assistente.

Iedereen staat steeds klaar om u zo spoedig mogelijk een antwoord te geven op al uw vragen.

Ze zien er mooi uit :). Vanaf volgende week kan je terug bh's aan zeker? benieuwd welke cup maat je nu zou hebben.

Als ik het zo zie, wil ikzelf graag nog iets groter, maar je weet natuurlijk op voorhand niet wat het precies gaat worden wat wel echt jammer is.

Rond augustus zou ik op consultatie willen en ben benieuwd wat hij gaat zeggen en hoeveel ik aankan voor een natuurlijk resultaat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay Luna_, ik ben op 29 mei geopereerd door dr Verdonck, maar wel via de Dijkhof Clinic. Het is een super fijne man en heb me geen 1 moment ongemakkelijk gevoeld bij hem. Ik kwam van een 75 D/E cup, maar wel een lege.. Ik heb 350 CC achter de spier gekregen en heb geen idee op wat voor cup ik nu zit hha maar het is in ieder geval best groot en weer opgevuld (wat ik wilde).

Super dat je hebt gekregen wat je wilde :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zien er mooi uit :). Vanaf volgende week kan je terug bh's aan zeker? benieuwd welke cup maat je nu zou hebben.

Als ik het zo zie, wil ikzelf graag nog iets groter, maar je weet natuurlijk op voorhand niet wat het precies gaat worden wat wel echt jammer is.

Rond augustus zou ik op consultatie willen en ben benieuwd wat hij gaat zeggen en hoeveel ik aankan voor een natuurlijk resultaat :)

Mercikes.

Cupmaat hangt echt hard af van merk....

Momenteel al bikini's gepast en gekocht. Zo moest ik bij Hunkemoller naar een E75 gaan! Maar in het merk Buffalo heb ik dan weer een C75...

Misschien dat jij van uzelf al wat grotere voorsituatie hebt, dan krijg je sowieso al een groter resultaat he... Je moet ook eens informeren bij Missstar. Zij heeft 350cc dacht ik en een voorsituatie gelijkaardig aan mij. Ook een mooi resultaat bij haar.

Lichaamsbouw op zich doet ook wel veel in "uitzicht" vind ik.

O ja, ivm achter de spier en dual plane, ik dacht dat hij me had gezegd dat het niet echt helemaal achter de spier is bij hem, maar je kan ook niet over dual plane spreken dacht ik.. Of heb ik dat nu verkeerd begrepen? Is ook al wel een tijdje geleden dat gesprek.

In ieder geval, ik ben blij met het resultaat en ik zie ze iedere week nog wat veranderen en mooier worden, dus een tevreden klant hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mercikes.

Cupmaat hangt echt hard af van merk....

Momenteel al bikini's gepast en gekocht. Zo moest ik bij Hunkemoller naar een E75 gaan! Maar in het merk Buffalo heb ik dan weer een C75...

Misschien dat jij van uzelf al wat grotere voorsituatie hebt, dan krijg je sowieso al een groter resultaat he... Je moet ook eens informeren bij Missstar. Zij heeft 350cc dacht ik en een voorsituatie gelijkaardig aan mij. Ook een mooi resultaat bij haar.

Lichaamsbouw op zich doet ook wel veel in "uitzicht" vind ik.

O ja, ivm achter de spier en dual plane, ik dacht dat hij me had gezegd dat het niet echt helemaal achter de spier is bij hem, maar je kan ook niet over dual plane spreken dacht ik.. Of heb ik dat nu verkeerd begrepen? Is ook al wel een tijdje geleden dat gesprek.

In ieder geval, ik ben blij met het resultaat en ik zie ze iedere week nog wat veranderen en mooier worden, dus een tevreden klant hier!

Amai en ik vind juist dat Hunkemoller grote maten hebben :P

En ja ik heb van mezelf iets meer dus ik denk dat rond de 300cc mijn gewenst resultaat zal geven. ik kijk al uit naar de passessie !

heb Missstar een vriendschapsverzoek gestuurd zodat ik eens kan kijken :).

Het resultaat van Chargie vind ik prachtig, dat is eigenlijk echt hetgeen wat ik zou willen! Ik heb gezien dat jij dat jij ook op haar foto hebt gereageerd :P

En voor achter de spier of dual plane ga ik zeker eens aan hem vragen, hoe dat nu precies zit

Maar super dat je tevreden bent, want toch altijd beetje schrik dat er iets verkeerd gaat lopen of dat je toch een ander resultaat had gehoopt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten moeten nog "poppen" naart schijnt.
Als je een foto van Chargie op 5 weken naast mijne ziet van 5 weken, lijken ze me ongeveer hetzelfde te zijn. Als ik dan naar haar 3 maand kijk, word ik helemaal happy :P
Ze had me verteld dat zij een C in visnetje (geen vulling) had en een D bij een voorgevormde.

Ik heb nu in sportBH een D70 (Anita)
Ikzelf meet 1m70 en weeg 52kg... Mss dat je zo voor uzelf wat een beeld kan maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten moeten nog "poppen" naart schijnt.

Als je een foto van Chargie op 5 weken naast mijne ziet van 5 weken, lijken ze me ongeveer hetzelfde te zijn. Als ik dan naar haar 3 maand kijk, word ik helemaal happy :P

Ze had me verteld dat zij een C in visnetje (geen vulling) had en een D bij een voorgevormde.

Ik heb nu in sportBH een D70 (Anita)

Ikzelf meet 1m70 en weeg 52kg... Mss dat je zo voor uzelf wat een beeld kan maken?

Ja ik denk ook niet dat het veel scheelt, maar die van Chargie lijken net iets groter ( zo vind ik toch dat het lijkt op de foto) :P

Het liefst zou ik ook D-cup hebben in voorgevormde, zodat het er in bikini als een mooie volle C uitziet :D

Dus zeker meer als 300cc denk ik niet dat ik ga nemen, want ik heb al gekeken bij Missstar en dat vind ik dan weer net wat te groot voor mij

Maar ik moet vooral afwachten want heb nog niets gepast natuurlijk :P

Ikzelf ben 1m77 en weeg ongeveer 60kg dus het is redelijk vergelijkbaar en ik vind dat die grote dan echt perfect bij je lichaam past :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nu ik beslist heb dat ik voor BV ga gaan, wil ik dat het allemaal zo snel gaat, maar augustus is toch nog effe wachten :P

En voor operatie zelf kan ik pas in december dus dat is zeker nog lang wachten!

Ik ben gewoon al zo benieuwd en vanaf ik op dit forum zit, heb ik er zeker zin in :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

we mogen pas binnen 3 weken omschakelen naar gewone bh's!

Bij verdonck is de regel 2 weken verband + 6 weken sportbh.. Of een totaal van 8 weken voor een gwne bh :)

Ben ook wel eens benieuwd wat men uiteindelijke bh maat gaat zijn! Ben momenteel wel tevreden met men 75D! Normaal draag ik in een gwne bh al omtrek 70 dus zou het al een E zijn :o

Altijd spannend afwachten!

En idd Kiekske, nu nog afwachten tot ze ploppen en zachter worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat verband was rap uit na een telefoontje hoor :P

Ik heb vant weekend al wel met bikini rondgelopen hoor, ik merk dat ze zachter en zachter aan het worden zijn...
Misschien dat ik op 6 weken toch al ne keer ga kijken voor BH's en als ik dan eens ergens naartoe moet, dan kan ik tenminste al uit meer kleding kiezen :P

Geduld, neje dat ken ik niet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey!

Ik ben ook bij hem geweest en had ook een B75 maar omdat ik geen hang heb/had (heeft 1 op de 10 vrouwen ofzo) leek het meer een AA.

ik heb 425cc extra high profile achter de spier gekregen en dat doet hij idd wel het meest. ik denk dat je met een B cup prima bij jem terecht kunt hoor!

Ik heb nu een F/G75 (ik heb tot nu toe 3 bhs allemaal F maar meerdere F75 die ik gepast had zaten te krap/ waren te klein en bij 2 van mn bh's is t ook maar net kantje boort of mn tepel wel of niet zichtbaar is.)

Ik denk dat het ongeveer een D lijkt nu (nepborsten lijken sws kleiner dan de cupmaat gaat zijn) en ben erg tevreden!

je mag me anders wel even toevoegen dan kun je mijn voorsituatie zien en hoe mijn boobs er nu uit zien..

over de nazorg van dr verdonck ben ik erg te spreken en vind hem een erg aardige en kundige man dus ben erg benieuwd hoe je je consult zult vinden.

veel succes xx

--------------------------------------------

ik ben btw bij de wellness kliniek bij hem geweest en mij heeft hij uitgelegd dat hij het liefste achter de spier plaatst zodat er nog minder kans is op het draaien van het implantaat (dezelfde reden dat hij ook liever met rond werkt naast dat hij daar meer ervaring mee heeft dus)

heb best veel gevraagd tijdens het consult hahah ;p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Luna,

Ik ben, nu ondertussen een bijna 1,5 jaar geleden, ook bij Verdonck geweest in de Wellneskliniek.
Ik heb 300 cc en kwam volgens Verdonck van een grote A. Ik ben er echt zeer tevreden van.
Als je me toevoegt kan je mijn foto's zien.
Op een consult ga je ineens veel meer te weten komen!

Groetjes

Nath

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook ingepland bij dr Verdonck, via de Wellness. Ben blij dat ik dit topic heb gevonden, dan voel ik me toch al iets zekerder over de operatie :).

Heb ook een A, en ga voor een C, ook achter de spieren.

Vond hem ook een heel aangename man.

Mijn operatie staat gepland op 17 juli, ik vind het erg spannend allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.