Ga naar inhoud

Liz : 24 juni 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey meiden!

Hier een hele trotse meid met :1big_boobs:

Vanmorgen dus zo rond 6.30 richting Amsterdam, nog in de file gestaan ook...... stressen!

Gelukkig mooi net op tijd aangekomen rond half 8.

Mocht mee naar boven, formulieren ingevuld en zou daarna opgehaald worden door een VK

Wat een vriendelijk personeel zeg, er viel al meteen een hoop spanning van mij af!

PC kwam later, nog een gesprekje gehad en ging aftekenen(zweet liep met stralen onder mijn oksels vandaan)

Daarna ook alle personeel ontmoet die er waren en erbij zouden zijn.

Tegen half 9 werd ik verdoofd en kreeg de narcose

Tegen 10.15 kwam ik weer de andere kamer inrijden, helemaal versufd en het moest nog even doordringen dat ik mijn nieuwe boobs had!

Kort daarna mocht ik samen met mijn vriend mijn boobs bekijken......... kortom WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niet ingetapt niks dus kon alles goed zien :1bouncingboobs:

Daarna kreeg ik mn sportbh aan(80 D) jahoeeeeeeee!

Kreeg nog 2 beschuitjes een kop thee, en rond 12.30 weer naar huis

Moet zeggen mn boobs daar heb ik (nog) geen pijn aan, alleen het gedeelte onder mijn Rechter borst..... lijkt net of mijn ribben daar zwaargekneusd zijn........ kom dan ook niet zelfstandig overeind

Herkenbaar voor iemand?

en aan de linkerkant geen klachten.

Paracetamol met codeine meegekregen voor een aantal dagen.

Nou tot zover een beetje van mijn verslag.

liefs lis :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat ! ! ! Dat is allemaal vlotjes verlopen voor jou, super !

Die pijn aan je ribben is heel herkenbaar, had ik ook de eerste dagen toen ik nog ingepakt zat. Bij mij was het knellende blauwe-plekken pijn ter hoogte van m'n onderste ribben. Toen het verband eraf was zag ik ook dat het helemaal blauw was. Na enkele dagen was dat over en het blauwe is ook volledig weg.

Geniet van je nieuwe boobies en hoop dat je een goed herstel hebt. Op tijd paracetamolletjes slikken scheelt veel, ook al heb je niet écht veel pijn.

Laat je maar eens goed verwennen de komende dagen !

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee! Gefeliciteerd! Mooi dat het allemaal zo goed gegaan is! Je verhaal klinkt als het mijne, ik had ook het zweet als straaltjes uit mn oksel lopen. En dat van de ribben had ik ook. Net alsof je 200km hebt moeten roeien. Morgen zal dat waarschijnlijk nog wel erger zijn. Maar als dit de 'pijn'is die je gaat voelen, dan valt het ws. nog wel mee, toch?

Veel beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiemorgen,

Vannacht redelijk geslapen,tegen 21.30 op bed gaan liggen half zittend/liggend

als een blok geslapen tot ong 3.00, even uit bed geweest om te plassen en stukje lopen.

toen weer mn bedje in en geslapen tot 6.30

ben zo blij met mn voedingskussen die ik nog heb van mn zwangerschap echt een aanrader! paar hoofdkussens erbij en zit als een princes op een erwt haha!

Gisteravond even sportbh even afgedaan pics gemaakt, zal ze er binnenkort opzetten!

Wat ben ik blij met mn nieuwe aanwinsten

kwa pijn, gaat redelijk hoor, slik dan ook mn pijnstillers op tijd

het is meer voor mijn gevoel extreem beurs en stijfheid.

van zit naar staand lukt mij prima en andersom ook, alleen om te gaan liggen of overeind komen moet vrienlief echt helpen.....

zijn julle ook al na 24 uur gaan douchen?

liefs lis!

geniet van het mooie weer dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat het goed met je gaat, elke dag ga je verbetering merken hoor.

Ik ben maandag geopereerd, woensdag heb ik het verband eraf gedaan en mocht ik gelijk douchen. M'n vriend heeft toen m'n haar gewassen, maar op donderdag kon ik dat al helemaal zelf. Ik moest m'n wondjes toch zeker 24uur droog houden.

Ahja, en het wassen van m'n haar vond ik veel minder erg dan m'n voeten afdrogen hihi, het bukken deed meer pijn toen. Dus, zet je voeten ergens op om je benen af te drogen :35:

Nog een goed herstel toegewenst !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben (vies he) pas na 3 dagen, ofzo, gaan douchen. Eerder durfde ik niet. Mijn haar wassen heeft mijn vriend de eerste anderhalve week gedaan, daarna deed ik het weer zelf.

Heb je veel vocht in je borsten of valt het mee?

Jij ook lekker genieten van het mooie weer! Hoe lang ben je vrij? Ik moet morgen weer beginnen met werken, het vrije feest is voor mij afgelopen. :139:

Groetjes! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Gefeliciteeeeerrdd!!! :1bouncingboobs:

Over dat douchen... Ik ben vrijdagochtend geopereerd.. Heb me zaterdagmiddag wel gewassen toen.. En zondag heb ik lekker gedoucht en mijn haren gewassen :rolleyes:

Geniet van je herstel! Doe lekker rustig aan!

:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik morgen een poging wagen om te douchen.....

Moet ook wel zeggen dat ik het best eng vind......

Houd aardig wat vocht vast in mn buik, lijk wel weer zwanger haha! in mn borsten vind ik het nog wel meevallen.

Vind het trouwens ook best eng om mn bh los te doen,hebhet idee dat ze dan kunnen vallen ofzo,weet dat het niet zo is maar zo voelt het een beetje :126:

Ben nu nog ong 2 wkn vrij :125: en kijk aan het eind wel even of het genoeg is.

@ tamaartje: su6 morgen met je 1ste werkdag weer!

Ik heb trouwens over 2 wkn pas mn nacontrole, dacht dat normaal na een week was.

Was dat bij jullie ook?

En wanneer mogen die doorzichtige pleisters eraf?

liefs

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi!

Ik had na één week mijn eerste controle (toen alleen even gekeken en gevoeld), na twee weken weer een controle (knoopjes hechtingen doorgeknipt). Ik heb na anderhalve week de pleisters eraf getrokken. Ze mochten er nog op blijven, maar bij mij begonnen ze los te laten.

Ik had ook veel vocht in mijn buik de eerste week. Ongelooflijk!

Dat gevoel dat ze eraf vallen, HAD IK OOK! Hahahaha! Ook als ik opstond trouwens!

Ik vond het douchen ook eng hoor. Ben ook op een krukje gaan zitten.. Werd er een beetje dizzy van..

:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb m'n pleisters erop laten zitten totdat de hechtingen er uitgingen, na 13 dagen. Het zat bij mij erg vast. Dit was trouwens ook mijn eerste controle. Nu moet ik in augustus pas weer.

In het begin voelen je borsten zonder bh echt heel zwaar, alsof ze er zo afvallen. En toen ik weer echt liggend ging slapen, had ik na het opstaan het gevoel dat ze eerst weer op hun plaats moesten zakken, ook een heel zwaar gevoel. Nu is dat gelukkig weg.

En van dat vocht in je buik.. ik dacht echt 'dat komt nooit meer goed, ben ik zo aangekomen...?'

oh. en mag ik je ww? Ben zo benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mickey10

Hoi Liz!

Gefeliciteerd met je boobies! Ik heb aandachtig je topic gelezen...ik ben zelf nl. over 2 weken aan de beurt...ook boven de spier. Ben natuurlijk erg benieuwd hoe ik het ga ervaren en ga er met de dag meer aan denken. Heel erg leuk en fijn om jouw ervaringen te lezen.

Liefs Mickey

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mickey: voor je het weet zijn die 2 weken zo om! ben je er inmiddels al uit hoeveel cc?

vanacht weer een redelijk goeie nacht gehad, rug slapen gaat tot nu toe prima.

Gister avond is ons zoontje van bijna 1 ook weer thuis gekomen,was de afgelopen 2 dagen bij oma en opa

Moet zeggen dat ik er best moeite mee heb,kan hem niet tillen niks en hij steekt steeds zijn armpjes uit... heb hem vanmorgen wel voorzichting kunnen voeren.

Ga straks weer voor het eerst onder de douche,krukje neergezet ben benieuwd!

Vanmorgen ook nog even mn boobs bekeken, tot nu toe niet blauw, wel wat vocht tuusen mn borsten en aan de zijkant.

En 1 tepel is nog wat gevoelloos, maar ooh wat ben ik happy!

fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

weer even een kleine update....

Gister heerlijk dagje gehad, zelfs een aantal uurtjes lekker naar het strand geweest( lekker in mn sportbh met een shirt erover heen)

Bij thuiskomst lekker onder de douche gestaan, en vriendlief mijn haren gewassen en geholpen met afdrogen.

Ging eigelijk helemaal prima!

Onder mijn rechterborst is nog steeds wat pijnlijk(vandaf dag 1 al) zou dat ook evt met de hechtingen te mmaken kunnen hebben?

En wanneer beginnen ze met zakken? moet zeggen dat ik iets van de randen voel aan de bovenkant :blink:

Neem alleen nog een pijnstiller in voor het slapen.

Verder voel ik mij prima, alleen super stijf en spierpijn in mn nek, schouders.

Moet dan ook in de ochtend echt op tijd uit bed..... haha!

ben alweer 5 dgn verder, wat vliegt de tijd!

en het valt tot nu toe echt 1000 procent mee!

liefs liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik werd vanmorgen wakker op mn zij :unsure: deed geen pijn gelukkig

Maar kan dat geen kwaad vroeg ik mij af??

Vanaf gister helemaal geen pijnstillers meer!!!!!

En kom weer zelf in bed en uit bed jahoe!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi dat had ik ook,en meerdere hoor

is niet erg,kan je tenslotte niks ana doen,als het echt niet gaat,laat je lichaam het ook niet toe,dan zou je wakker worden van de pijn :rolleyes:

lekker he,ff eruit naar het strand en erna heerlijk docuhen,voel je je meteen minder patient! :1bouncingboobs:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slaap sinds enkele dagen ook weer op m'n zij, héérlijk is dat ! Op m'n buik lukt nog niet, dat heb ik eens getest op het zonnebedje in de tuin :rolleyes: Ik had de indruk dat ze onder m'n oksels gingen schieten hihi. Op de luchtmatras in het zwembad lukt het wel, maar dat is al een héél gedoe om erop te geraken als je alleen bent :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.