Ga naar inhoud

Liz : 24 juni 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Heey liz,

Ja erg jammer dat hij zo reageert! Maar ben gelukkig druk bezig om iets anders te vinden ;-)

De reden dat ik voor de WK heb gekozen is dat ik er hier goede verhalen over heb gelezen! Wilde graag toch in een kliniek dan in een ziekenhuis en tja toch ook mede de prijs. Heb meerdere consulten gehad en had hier gewoon een goed gevoel bij!

Ik "neem" 330 cc achter de spier! En jij? Al enig idee wat je wilt?

Nou ik hoop voor je dat jou werkgever wat milder zal reageren...!!

En over je collega's, tja je kan het beste maar gewoon vertellen, natuurlijk niet misschien aan iedereen. Maar ze gaan het toch wel zien (hoop je dan :-p) en dan ontstaan er JUIST verhalen. Ik vond het ook wel lastig hoor, maar ik weet zeker dat er zat vrouwen zijn die stiekem jaloers zijn dat jij het wel durft te doen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey laura,

ik denk zelf dat ik zo rond 300-325 cc wil,en geen idee eigelijk hoe ik het geplaast zou willen....

Ben ook wel benieuwd wat de PC er van zegt.

Werd jou acxhter de spier aangeraden of wou je dat zelf? begreep dat het herstel dan iets langer duurt toch met achter de spier?

4 juni heb ik mn 1ste consult, zie dat jij dan obder het mes gaat haha.

Ben het van plan om in de maand juni met mijn baas er over te gaan hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb niet zo heel veel vel zitten,( zit op een kleine B nu) dus achter de spier word het natuurlijkst.

Wilde dit graag zelf ook. Alleen qua aantal cc'n ga ik echt puur op het advies af van de PC.

Heb wel beetje met de kipfilets gepast en dacht op een gegeven moment wel van JAAA dit vind ik mooi hahaha :-p

Dus zodoende ben ik op de 330 uitgekomen! Ik kan echt niet wachten tot het zover is zeg :D

Nou ik zal aan je denken als ik op de operatie tafel lig, dan heb je je 1e consult! hihihi.. ^_^

Liefs laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

@ Tamaartje: ook even vanaf hier gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!

Ik heb vandaag gebeld naar 2 klinieken en 2 afspraken gemaakt, pfff wat had ik een brok in mn keel zeg!

maar ben nu weer opgelucht haha

de 1ste staat op 4 juni met Dh VD Weij in boerhaave wel pas om 19.50 zodat mijn partner ook mee kan!

en de ander op 14 juni met Dhr Vrambout van Beaucare in utrecht.

-X-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Lis!

Nou, ik ben tot nu toe tevreden met dr. vd Weij. Ik heb bijna geen pijn en wat ik nu in de spiegel zie ziet er goed uit, alleen wat opgezwollen met vocht. Maar dat trekt vanzelf weg. Als het zo blijft gaan als nu...

Je hebt je afspraken gemaakt, oooeeeehh spannend! Dan gaat het circus echt beginnen! ben benieuwd wat je geadviseerd word. Van der Weij opereerd voornamelijk met anatomische, voor de spier.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

@ Tamaartje: ook even vanaf hier gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!

Ik heb vandaag gebeld naar 2 klinieken en 2 afspraken gemaakt, pfff wat had ik een brok in mn keel zeg!

maar ben nu weer opgelucht haha

de 1ste staat op 4 juni met Dh VD Weij in boerhaave wel pas om 19.50 zodat mijn partner ook mee kan!

en de ander op 14 juni met Dhr Vrambout van Beaucare in utrecht.

-X-

Spannend hoor!!!! :D

Bereid je goed voor zou ik zeggen ;-)

SUCCES!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey!

Ja idd, Het concult in Boerhaave is mij prima bevallen!

Heb er ruim een uur gezeten, en moet zeggen wat een fijne man! voelde mij echt meteen op mn gemak.

Dus mijn keus heb ik nu gemaakt, laat mij helpen door L.P van der Weij

@ Phantasia: hoe is het met jou nu? en je herstel?

Liefs lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ tamaartje: volgens de Pc kom ik dan uit op mimimaal een grote C/D dat wil ik ook graag.

op welke maat zit jij nu inmiddels?

@ wen: we gaan samen aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lis,

Ik had 'gevraagd' om een proportionele vergroting en had niet echt een gewenste cupmaat. Volgens Van Der Weij zou ik ongeveer uitkomen op een volle C. Ik had voorheen een 75A/kleineB (met brede heupen) en heb nu een sportbh in de maat 75D aan. Ik weet niet of dit nog veel gaat veranderen, dus ik ga er van uit dat ik 75D blijf houden. Over 3 weken mag ik bh's gaan shoppen! Woehoe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liz

Heb even je topic bij gelezen. Spannend!!!!

Maareh; volgensmij uit m'n hoofd gezegd heeft Blonde Dollie ook 375cc anatomisch voor de spier, van dr. van der Weij. Moet je 's bij haar spieken! Is erg mooi geworden :1boobs: .

Veel succes!

Prinsesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden,

zit zo te twijfelen! heb even jullie hulp nodig!!!!!!!

De planning was dus om 9 of 10 sept geholpen te worden........

Maar ik kan dus ook al evt 24 juni mits er die dag nog meer mensen bij komen voor de anethesioloog want voor 1 persoon komt hij namelijk niet, maar de vrouw die ik net aan de lijn had, vertelde dat de kans erg klein zou zijn maar wel aanwezig!

Wat moet ik nou???????

De voordelen zijn, kan ik toch nog in de zomer met een gevulde bikini en mn wens komt uit!

Plus als ik hetdus niet in sept laat doen(in mn grote vak) hebben we die heerlijk nog!

Nadelen: heb dan net een week vak, maar kan mij evt nog een weekje ziekmelden.......denk ik dan

Heb het met mn schoonmoeder overlegt en die zegt: gewoon doen! je wilt het zo graag! ze wil ook de 1ste week bij ons thuis komen, want heb tenslotte een heel druk kleintje van 11 maanden.

Ben zo benieuwd naar jullie reacties!

liefs liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liz!

Ik zou ook in 1e instantie zeggen gelijk doen! Maar bedenk je wel dat je 6 weken in een sportbh moet lopen en dat dat dus midden in de zomer is.. Dus dan kan je nog niet in een mooie bikini het strand op....Maar in augustus kan je dan wel al met je mooie boobies showen ;)

Succes met beslissen

Wen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ tamaartje:

Neem aan dat de PC jou ook Arnica aanraden??

Wanneer ben jij daar mee begonnen?

Ik heb wel de tabletvorm gehaald(druppels verkochten ze daar niet)

Nog een kleine 2 weekjes!!!!!!

dan is het zover.......

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

@ tamaartje:

Neem aan dat de PC jou ook Arnica aanraden??

Wanneer ben jij daar mee begonnen?

Ik heb wel de tabletvorm gehaald(druppels verkochten ze daar niet)

Nog een kleine 2 weekjes!!!!!!

dan is het zover.......

liefs

Hoi Liz,

Ik heb helemaal geen arnica gebruikt. Bij een voor de spier plaatsing is dat beurse gevoel veel minder. Ik heb helemaal geen beurse of blauwe plekken gehad. Valt allemaal hartttttstikke mee :)

Dr. van Der Weij is supergoed! :1bouncingboobs:

Liefs,

Dollie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel arnicadruppels gebruikt en ik had ook geen blauwe plekken... Maar of dat dan daardoor komt? Geen idee. Ik was 3 dagen van te voren begonnen tot ongeveer een week erna. Ik had wel veel vocht overal (mijn buik leek wel een ballon) en arnica verminderd ook zwelling, dus Ik had zoiets van "baat het niet, dan schaad het niet"...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik las weer ergens op een medische website dat het effect van Arnica nooit bewezen is, dat het een soort placebo is.. Naja, ik heb geen idee. Ik heb het in ieder geval niet gebruikt en ook nergens last van gehad. Maarbaat het niet, schaad het niet inderdaad.

Tegen vocht is brandnetelthee trouwens wel goed!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.