Ga naar inhoud

Vragen voor en na de Borstvergroting


Aanbevolen berichten

Mijn excuus als deze vragen niet in deze vragenhoek thuis horen of als ze al 10x gesteld zijn!!

Ik heb een rare vraag...(eigenlijk meerdere)

-Krijg je voor de operatie ook medicijnen bijvoorbeeld om je rustig te maken? De zenuwen gieren nu al door me lichaam en moet nog ruim 2 weken wachten.. :63:

Zaterdag de 20ste is mijn BV-dag.

-De apotheek zal op zaterdag in mijn buurt niet open zijn. Krijg ik dan vanuit de kliniek medicijnen mee?

Nu de cc:

Op consult word er 400cc mentor high profile dual plane. Volgend consult word er 450cc mentor high profile dual plane.

Er zit geen stap tussen de 400 en 450 maar op de site van mentor zie ik 425cc? (is dit een andere of niet leverbaar in nl)

Helaas weet ik niet wat het Cohesive zou zijn van de 400 of 450 maar ik meen mij te herinneren 12,2 en 5,1 ofzo.

Nu had ik al de tip gekregen om voor de 450cc te gaan. Ik zie namelijk zelf weinig verschil tussen de foto's 400 of 450 cc.

Zou graag willen uitkomen op een Volle D / E voor het oog!!

Dan nog de sportBH:

Welke en hoeveel? MIjn omvang nu 75cm onder en 87cm boven.

Alvast bedankt voor jullie reactie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik zal even proberen wat vragen van je te beantwoorden :)

Over rustgevende medicatie.. Volgens mij krijgen de meesten deze niet voor de operatie.. Ik heb zelf, bij mijn eerste bv, het wel aangeboden gekregen, tijdens het orienterende gesprek met de anesthesist, maar heb het toen niet gebruikt.

Je zou evt kunnen overleggen met je anesthesist, als je deze van te voren spreekt, of je iets mag nemen, maar ga het niet op eigen houtje doen, want de anesthesist gebruikt een bepaalde cocktail voor de narcose en een rustgevend middel dat je zelf genomen hebt, kan daar invloed op hebben, of beinvloed door worden :)

Over het algemeen kun je er vanuit gaan, dat ze deze operatie vaker gedaan hebben, en dat ook zij jou levend, en met mooie borsten, van tafel willen krijgen ;)

Wat betreft medicatie... Zorg in ieder geval dat je voldoende paracetamol in huis hebt. Dit ga je namelijk standaard 4 x daags nemen (is tenminste mijn advies) Neem daar elke 6 uur (dus ook 'snachts je wekker ervoor zetten) 1000 mg van. Ga hier niet overheen, want paracetamol lijkt onschuldig, maar in overdosering is het erg schadelijk voor oa de lever!!

Andere medicatie, daar zul je even navraag voor moeten doen bij de kliniek.. Misschien is er wel een apotheek in de buurt van de kliniek, die open is op zaterdag? Bellen is hierbij even het handigst, zodat je hier meer over weet :) HOef je je daar al geen zorgen meer over te maken ;)

Over het aantal cc.. Ik denk dat er standaard 400 cc en standaard 450 cc ingekocht wordt, omdat de verschillen tussen de afmetingen minimaal zijn als ze ook nog de 425 in huis zouden hebben. Zij zullen vaker de 400 en 450 gebruiken, dus hebben ze dat altijd op voorraad.. 425 hebben ze dan in principe niet nodig.

Over cohesiviteit.. Hier gooi je even twee dingen door elkaar. De cohesiviteit is de 'vastheid' van de prothese, de stevigheid. Cohesive I is de zachtste prothese, cohesive III is de stevigste. De cohesive III wordt voor anatomische prothesen gebruikt, omdat deze vormvast zijn.

Waarschijnlijk zul jij de cohesive I krijgen, de zachtste variant.

Dan heb je projectie. Projectie is het volume naar voren van de prothese.

Die is bij de mentor 400 cc idd 5,1 cm (bij een breedte van het implantaat van 12,3 cm)

Bij de 450 cc is de projectie 5,2 cm (bij een breedte van 12,7 cm)

Dit zijn dus de High profile prothesen

Stel dat je nu een 75A hebt, dan ga je met deze (beide) prothesen uit komen op een 75E qua cupmaat. Het gaat er dan uitzien als een mooie D. Ik zal je zo even toevoegen, als wij nog geen vriendjes zijn. Zo gaat het bij jou ook ongeveer worden, dus spiek gerust even bij mij :) (qua grootte dan ;) )

Over sportbh maten weet ik heel weinig.. Ik adviseer eigenlijk altijd dit even te overleggen met de pc. Hij moet hier een indicatie bij kunnen geven.. Zelf zou ik zorgen dat ik een 75D en een 80D bij me zou hebben.. Koop ze niet te vroeg, zodat je de niet passende bh nog kunt (laten) ruilen ;)

Succes!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie

400cc en 450 cc is het verschil heel weinig in de breedte 0,4 en 0,1 mm in projectie.

Dat is een hele duidelijke uitleg!!

Bedankt hiervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow... ze zien er mooi uit !!

Zijn ze voor de spier geplaatst?

Ik had niet verwacht dat het zo blauw kon zijn van de operatie aan de zijkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.