Ga naar inhoud

Hema sportbh


Gast Jevana

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik lees vaker dat dames na de bv de hema sportbh heavy dragen. Maar als ik online kijk zijn het maar weinig maten. Nio adviseerde mij 75E te kopen. Maar zijn die dan wel in de winkel te koop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

75e bestaat niet... Ik heb daarom een 80e gehaald, inderdaad niet heel stevig maar prima voor na de bv

Is 80E niet te groot in omvang? Welke maat had nio jou aangeraden? Zag dat jij 500 cc heb. Hele mooie borsten! Heb je ook de triumph gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag de hema heavy bh maat 80D. Heb 350CC erbij gekregen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb 3 weken na mijn borstvergroting de bruiloft van mijn moeder. Van Nio mag ik die dag een normale bh aan. Maar wat voor 1? Push up? Met beugel? Of beter zonder beugel? Of geeft dat te weinig steun? Maar gaat zo'n beugel na een hele dag niet irriteren op je littekens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja... Wel of geen beugel? Ligt er denk ik ook een beetje aan hoe jij herstelt?

Die beugel kan wel gaan irriteren inderdaad... Dat kan je oplossen door 2 gaasjes tussen de beugel en je huid/litteken te doen.

Ik zou vlak daarvoor even passen in de winkel wat fijn zit. Zonder beugel zit dan waarschijnlijk nog het lekkerste?

Er zijn ook bh's met een flexibele beugel. Weet alleen ff niet meer hoe die heet?

Alleen een push up bh is echt not done!! De adviezen daarin verschillen geloof ik van een half jaar tot pas na een jaar PO...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sarapaloka

Geen push up allersinds! Zou zonder beugel nemen, je zal je beter voelen en meer op je gemak zijn... Moest je toch een beugelbh dragen zorg dat je littekens beetje beschermt... Denk vooral aan je herstel maar als het volgens Nio geen kwaad kan dan gewoon luisteren of eens bellen wat hij onder normale bh verstaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel! Ja Nio garandeerde mij dat ik die dag een normale bh aan kan. Mijn operatie zou eigenlijk een week eerder zijn maar hij belde mij om te vragen of het een andere week mocht. Omdat ik het eigenlijk best dicht op de bruiloft vond zitten baalde ik. Maar hij garandeerde dat ik een normale bh aan kan die dag en dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Hoop dat hij gelijk heeft want onder mijn jurkje is een sport bh geen gezicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook gewoon kijken wat jij het lekkerst vind zitten.

Kijk daarnaast ook wat je aan hebt op de dag. Is een push-up noodzakelijk bij jouw gekozen outfit?

Zo niet, lijkt het mij totaal niet fijn zitten momenteel een pusp-up bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.