Ga naar inhoud

Kosten Dr Koeijers? Word er gek van!


mdy

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Sorry voor het openen van een nieuw topic, maar ik wist niet helemaal dat ik mijn oude niet kon aanpassen.

Ik heb de knoop doorgehakt en ga komende donderdag op consult bij Dr Koeijers in Amstelveen.

Nou kan ik er heel slecht tegen dat er nergens een prijslijst online staat, ook geen richtlijn. Op de site van de kliniek vind ik alleen "vanaf €2600" Tja, dat is nogal een breed begrip.

Nu heb ik wel van een paar meiden hier gelezen dat ze gemiddeld €3200 betaald hebben (ook anatomisch). Maar op kliniekervaringen lijken de prijzen meer naar €3500 te gaan

Voor mij handig om te weten zodat ik weet hoe snel ik een operatie kan plannen. Een maand kan een groot verschil zijn.

En ik vraag me ook af of het nou daadwerkelijk goedkoper is via Diana, aangezien ik rechtstreeks de kliniek in Amstelveen heb gebeld.

Ik hoop dat er wat reacties komen zodat ik een duidelijker beeld heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ga morgen naar Dr Koeijers ,wel via Diana geregeld, kosten 3200 voor Mentor Anatomisch.

Rechtstreeks naar de kliniek kom ik ook op dit bedrag uit volgens mij. Dit ga ik wel navragen bij de kliniek morgen.

18 Juni wordt ik geholpen ,dat zou misschien het voordeel kunnen zijn dat ik het via Diana heb geregeld. Snel aan de beurt.

Gr Zita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ga morgen naar Dr Koeijers ,wel via Diana geregeld, kosten 3200 voor Mentor Anatomisch.

Rechtstreeks naar de kliniek kom ik ook op dit bedrag uit volgens mij. Dit ga ik wel navragen bij de kliniek morgen.

18 Juni wordt ik geholpen ,dat zou misschien het voordeel kunnen zijn dat ik het via Diana heb geregeld. Snel aan de beurt.

Gr Zita

Ben benieuwd!! Ik lees zoveel verschillende verhalen.wil je me op de hoogte houden? Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben inmiddels geweest , Drs Koeijers is een fijn vriendelijke man ,fijn consult gehad.

wat de kosten betreft ben ik niet wijzer geworden , 2600 voor ronde en 3200 voor anatomisch ,ligt er dus gewoon aan wat men voor wensen heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn! ik ga morgen :D

Ik wil je succes wensen met je consult maar ga je niet een beetje te snel meis.

Het is altijd beter meerdere consulten te plannen,je wou toch ook bij Dr.Nio op consult laat dat niet afhangen omdat deze hard werkende man op vakantie gaat.

Dit is geen kritiek hoor :) maar bezorgdheid.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.