Ga naar inhoud

charly1990 : 5 juni 2015 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Vrijdag 5juni was het eindelijk zo ver! Om half 9 moest ik me melden in de kliniek. Na 3 kwartier wachten werd ik eindelijk omgeroepen en mocht ik mee naar boven!! In mijn kamertje moest ik omkleden en nog wAt papierwerk invullen. Rond 10uur mocht ik dan eindelijk mee naar boven de operatieafdeling! Hier werd ik in een kamertje neergelegd en moest ik een half uurtje tot rust komen zoals de zuster zei. (Ik was rustig maar op dat moment gingen er juist verschillende nare dingen door me heen) na 20 min kwam dr damen binnen en ging alles aftekenen. Maakte wat grapjes en stelde me op mijn gemak. Hij ging weer weg en vertelde dat ik zo echt opgehaald word. Toen kwam de zuster me halen. Ik ging een ander kamertje in waar 3 man op me aan het wachten was. Ik mocht gaan liggen en er werd me verteld wat er ging gebeuren. Dit ging allemaal zo snel, voor dat ik het wist sliep ik en was ik ook vrij snel naar mijn idee weer wakker!! Doordat ik me hier al jaren op heb verheugd barste ik in huilen uit van blijdschap!! Iedereen schrok en was zeer attent met reageren want ze dachten dat ik me niet goedvoelde! Maar buiten dat kon ik alleen maar iedereen bedanken en vlogen de tranen van blijdschap er uit!

Ik moest nog even blijven tot ik me weer goed voelde en mocht daarna naar huis.

De pijn viel mee op dag 1, ik las zoveel horror verhalen hier dat ik me goed had voorbereid.. Maar eigenlijk voel ik een enorme spierpijn, meer niet..

Dag 2, uit bed komen kost een hoop moeite, slapen ging ook niet vanzelf, maar verder niks geen pijn!! Mijn armen kan ik bewegen en t enige wat ik voel ik hevige spierpijn in mijn borsten. Zodra ik ga liggen voel ik pijn, dus ik ben rustig blijven bewegen!

Dag 3 vandaag, uit bed komen gaat al gemakkelijker:) verder nogsteeds spierpijn.. Het gene wat me tot nu toe nog et meest irriteert is het verband wat heel strak zit.. Jammer genoeg moet dit nog 2 weken blijven zitten! Vooral met deze warme dagen gaat het erg broeien en jeuken onder het verband!

Ik ben heel benieuwd of er meerdere mensen zijn die zo weinig last hebben gehad!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst ferl succes met je hertel en ja.. Ik heb ook zo weinig last gehad. Eigenlijk bijna niet. Fijn he:). Nadeel is wel ( voor mij tenminste) dat ik geneigd ben meer te doen dan wellicht goed is, want t gaat allemaal zo gemakkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Hoe gaat het nu ?

Ik krijg 24-8 m'n nieuwe boobs 330 cc achter de spier bij Verdonk

En ben super benieuwd

Hi Tinker,

Het gaat heel goed met me. Het is nu een week geleden en heb nergens meer last van. Bijna geen last gehad ook! Alleen dat vervelende verband jeukt!! Aahhh je moet nog effe wachten, Geloof me het is het waard!! Ik zal foto's plaatsen als ik het verband eraf haal:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze maandag van Dr Verdonck gekregen, ook in de wellness en hetzelfde aantal cc's. Echt weinig last van gehad, maar vandaag het drukverband moeten afhalen, was veel te los geworden.

OOohh en is het geworden wat je had verwacht?? Ik kan ook niet meer wachten tot ik het eraf kan halen:D:D Het is te warm met die tempraturen buiten:O Heb je nu ook last van branderig gevoel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst ferl succes met je hertel en ja.. Ik heb ook zo weinig last gehad. Eigenlijk bijna niet. Fijn he:). Nadeel is wel ( voor mij tenminste) dat ik geneigd ben meer te doen dan wellicht goed is, want t gaat allemaal zo gemakkelijk.

Ja dat heb ik precies hetzelfde. Ik ben alweer volop in huis bezig enzo.. Maar je moet naar je lijf luisteren he, alles wat niet gaat gaat niet:D Succes met je herstel he! wanneer heb jij je bv gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super blij met het resultaat tot nu toe, kan het nog bijna niet geloven! De rechterborst zit nog iets gezwollen en het branderig gevoel heb ik in beperkte mate. Valt echt goed mee, was na 2 dagen al van de pijnstillers af en kan redelijk veel doen zolang ik geen zware kracht zet op mijn borstspieren. Ik kan ook weer lekker op mijn zij slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Tinker,

Het gaat heel goed met me. Het is nu een week geleden en heb nergens meer last van. Bijna geen last gehad ook! Alleen dat vervelende verband jeukt!! Aahhh je moet nog effe wachten, Geloof me het is het waard!! Ik zal foto's plaatsen als ik het verband eraf haal:D

Wauw wat fijn zeg!

Daar ga ik ook voor zo'n herstel

En ik ben zeer benieuwd naar t het resultaat aangezien ik voor hetzelfde aantal cc ga

Wat was jou cupmaat voorheen ?

Ik heb nu A/kleine B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat fijn zeg!

Daar ga ik ook voor zo'n herstel

En ik ben zeer benieuwd naar t het resultaat aangezien ik voor hetzelfde aantal cc ga

Wat was jou cupmaat voorheen ?

Ik heb nu A/kleine B

Hi tinker kijk bij mijn foto's daar staat ook de voorsituatie op!! Ik had 70/75 à ! WAnneer is jou grote dag? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.