Ga naar inhoud

wie heeft er ronde prothesen van Natrelle 295cc of 365 cc dual plane?


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik krijg nu een borstlift en ben benieuwd naar foto's van meiden die dezelfde aantal cc's hebben gekregen dual plane! Kan ik beetje idee krijgen van hoe groot ze zijn, ik weet wel dat het bij iedereen verschillend eruit kan zien!

Graag jullie reacties en kijkje bij foto's! :)

Ik krijg ronde protheses.

Xx Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Natrelle had ik zelf kunnen bedenken, want dat is het enige merk (op sebbin na, volgens mij) dat zo een rare getallen gebruikt bij de ronde prothesen hihi)

Nou..

De 295 rond Full projection is 11,25 cm breed en heeft een projectie van 4,6 cm

De 365 rond Full projection is 12,25 cm breed en heeft een projectie van 5,0 cm

Ik ben even kwijt wat jouw cupmaat hiervoor was, en sowieso is het lastig om een bepaalde cupmaat eraan te hangen nu, aangezien je er een lift bij krijgt...

Ik bedenk me net dat het vergelijken daardoor ook wel wat moeilijker gaat worden voor jou.... Aangezien er bij jou ook nog 'iets' weggehaald gaat worden.

Sorry haha, ik wil het echt niet onmogelijk voor je maken hoor, maar ik denk altijd hardop :118:

Ik zal je topictitel even een beetje aanpassen :) Dan krijg je hopelijk wel wat reacties :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.