Ga naar inhoud

groentje


JKMW

Aanbevolen berichten

:48:Morgen is het 1wk geleden en zit nog steeds met die vervelende drukverband en borstband opgezadeld. Ik kijk er zoooo naar uit om mn booby's te zien, Eerste 3-4daag waren het moeilijkst,. Donderdag is mn zusje mijn vettige haren komen wassen, navelpiercing terug aan en teennagels gelakt, mijne jeansrok aan die ik thuis altijd aanheb en ik voelde me heerlijk. Zo ging het met de dag beter en beter ook de nachten ség, heb 3nachten onder in de zetel geslapen, ... Krijg mijn tijd wel om, vriendin is gisteren komen poetsen, ik ben zelf poetsvrouw en zeker gene stilzitter ik weet wat ik kan en mag boven schouders of uitreiken lukt toch niet goed, gisteren heb ik op mijn gemak gestreken en de was en de plas en de ditjes en de datjes maar s'avonds lijkt t dat mijn borsten aant opzwellen zijn, doen ook iets meer pijn, hopelijk zijn er nog 'geen-stilzitters' moet ik mij zorgen maken of niet ,ben ik te laat of is het te laat want ik probeer op mijn houding te letten ook, wist niet dat ik zo krom was ség, krom gewerkt van poetsen poetsen poetsen, Ik weet mij zo nu en dan geen raad, ...... want dat kapselvormig gedoe of andere complicaties bevangd mij, borstvergroting? ik droom er al 10jaar ervan ik zou het spijtig vinden, kwaad zijn op mezelf het nooit kunnen vergeven als er hier iets mis zou moeten gaan gewoon dat ik miss te weinig rust,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je zo lang mogelijk van je nieuwe aanwinsten genieten? Doe dan gewoon zo mij mogelijk de eerste paar weken. Je lichaam heeft veel energie nodig om te herstellen dus doe gewoon rustig aan. Je zegt het zelf al dus je weet waar je de fout in gaat.

Min*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.