Ga naar inhoud

KdR : 16 juli 2015


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en weet nog niet helemaal hoe t werkt.

Over 6 weken krijg ik mijn bv.

Ik krijg 375cc anatomisch dual plane. Heb nu 2 lege theezakjes en ben zo benieuwd naar t eind resultaat. Kan me er gewoon geen voorstelling van maken hoe het eruit gaat zien.

Iemand die zelfde cc's heeft en mooie foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!!

Ik heb 350 links en 380 rechts (ook Anatomisch) dus ongeveer t zelfde, en geloof me, ik had ze niet anders willen hebben.

Je mag best wel even bij de mijne spieken hoor.

Veel plezier met aftellen, leuk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik heb 370 cc anatomisch dual plane. Ook heel erg blij ermee, zit nu op 9,5 week po. Je mag me toevoegen als je fotos wilt zien, zijn alweer ff geleden maar zet er binnenkort wel weer ff nieuwe op : )

Spannend nog 6 weken! Ik weet nog dat ik 6 weken moest wachten en ineens was het al zover! Dus voor je het weet heb je je boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend ik krijg 20 juli mijn anatomische borsten. Het duurt nog zo lang he? Maar de tijd gaat snel en voor je het weet heb je je borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 7 weken terug 375 cc dual plane gekregen. Helemaal happy :)

Nog even wachten voor je dus! Spannend hoor

Wow! Echt supermooi! ik krijg alleen geen ronde en ik kom van bijna plat af....dus of ze zo mooi groot als bij jou worden betwijfel ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend ik krijg 20 juli mijn anatomische borsten. Het duurt nog zo lang he? Maar de tijd gaat snel en voor je het weet heb je je borsten.

Ik word 16 juli geopereerd! Ik kan me echt nog geen voorstelling maken. Stiekem ben ik bang dat ze heel groot worden...Ik heb ook 2 kinderen gekregen en 2x bv gegeven. Na de 2e is er echt helemaal niks meer over...had voorheen ook niet veel hoor maar 75A of kleine 70B. Nu staan al mn bh's helemaal open en ga geen dag uit huis zonder kipfilets. Aftellen is echt begonnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik heb 370 cc anatomisch dual plane. Ook heel erg blij ermee, zit nu op 9,5 week po. Je mag me toevoegen als je fotos wilt zien, zijn alweer ff geleden maar zet er binnenkort wel weer ff nieuwe op : )

Spannend nog 6 weken! Ik weet nog dat ik 6 weken moest wachten en ineens was het al zover! Dus voor je het weet heb je je boobs!

Supermooi!! En wat een cupmaat! ik kom van bijna plat af, maar hoop ook op zo'n mooi resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja die cupmaat is beetje maf, komt vooral omdat ik de ruimte aan de zijkant nodig heb, omdat mijn boobs ietsje uit elkaar staan. Ik kwam ook van bijna niets af, cup AA, heb je toegevoegd dus je kunt ook mijn voor foto zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Spannend hè! Ik ben ruim 9 weken PO en blij met het resultaat maar ze veranderen nog steeds. Heb 320 cc anatomisch, je mag even kijken hoor. Veel succes!

Wat zijn ze mooi! En idd super natuurlijk om te zien.Dat wil ik ook zo graag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooo wat ben ik blij met dit onderwerp! Ik ga dinsdag weer op consult bij Koeijers, ik twijfel heel erg tussen rond & anatomisch! Ben bang dat rond zo'n raar hoekje geeft, en dat anatomisch weer te plat is aan de bovenkant. Luxeproblemen..

Lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooo wat ben ik blij met dit onderwerp! Ik ga dinsdag weer op consult bij Koeijers, ik twijfel heel erg tussen rond & anatomisch! Ben bang dat rond zo'n raar hoekje geeft, en dat anatomisch weer te plat is aan de bovenkant. Luxeproblemen..

Lfs

Ik vind de natuurlijke vorm het mooiste ik wilde geen bolling aan de bovenkant. Ik wil wel groot maar zo natuurlijk mogelijk. Al schijnt rond onder de spier ook mooi te worden en je die rand niet zo hebt.Sommige moeten wel rond bijv. na een zwangerschap die altijd al een behoorlijke boezem hadden en daarna veel vel over is, dan is t soms mooier om voor rond te gaan.Ik heb mn passesie gehad en mij was MF 310 en FF335 voorgesteld, maar dat viel me tegen. Toen ik 375 paste was ik gelijk blij! Al ben ik nu beetje onzeker of t niet heel groot gaat worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooo wat ben ik blij met dit onderwerp! Ik ga dinsdag weer op consult bij Koeijers, ik twijfel heel erg tussen rond & anatomisch! Ben bang dat rond zo'n raar hoekje geeft, en dat anatomisch weer te plat is aan de bovenkant. Luxeproblemen..

Lfs

Voor zover ik hier lees en gezien mijn eigen ervaring is Koeijers juist een voorstander van Anatomisch, mag ik vragen waarom hij jou rond geadviseerd heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik hier lees en gezien mijn eigen ervaring is Koeijers juist een voorstander van Anatomisch, mag ik vragen waarom hij jou rond geadviseerd heeft?

Ik heb het al aangepast, had het omgekeerd neer gezet! Koeijers anatomisch & v Straten rond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het al aangepast, had het omgekeerd neer gezet! Koeijers anatomisch & v Straten rond!

Zag het al☺️

Vond t al zo bijzonder, zeker omdat ik volgens mij gelezen had dat je ook zo goed als geen eigen weefsel hebt nu toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vanmorgen weer bij Koeijers geweest, ik krijg de twijfel maar niet uit mijn hoofd. Ik ben zo bang dat ik puntige borsten krijg met anatomische protheses! Hij adviseerde om 450/500cc er in te doen omdat ik wat ben aangekomen. Eigen weefsel is niet veel idd Livje! hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anatomisch is van voren gezien gewoon rond hoor. Het is dat het vsn boven af naar de tepel toe glooiend loopt. En doordat ze hoger beginnen heb je ook bovenaan volume.

Ik twijfelde ook, maar mijn chirurg heeft de twijfel weggenomen. Ook omdat de vorm langer mooi blijft. Dus ze gaan niet snel hangen.

Ik krijg 475cc full height, full projection.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.