Ga naar inhoud

Grote buikwandcorrectie wie en waar ervaringen


Jenette

Aanbevolen berichten

Hoii ik ben jenette 44 jaar en heb op 23 maart 2015 mijn bv gehad ,nu zou ik ook graag een Bwc willen

Ik ben al bij dr nio geweest en het een en ander gevraagd hierover,hij rade mij aan om een grote Bwc te laten doen krijg dan ook een nieuwe navel ,het aantrekken vd buikspieren en liposuctie op mijn heupen

Het lijkt mij nogal een zware en grote operatie vandaar dat ik op zoek ben naar dames die hun ervaringen met mij willen delen,

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal niemandddd die haar ervaringen wil delen ???????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend ,krijg jij een grote Bwc ???? En mag ik vragen wat bij jou de kosten zijn .Jammer dat er niet zoveel over te vinden is.ik weet wel dat er ook een bwc forum is maar helaas mogen daar geen namen van artsen of klinieken genoemd worden ,dat is wel jammer vind ik

In ieder geval bedankt voor je reactie

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep ..ik krijg een grote BWC door Frans Straten kosten 4600 Euro ...

Maar de kliniek is een half uur rijden van hier .

Heb ook een consult bij Bergman in Bilthoven gehad , maar die waren 1000 Euro duurder .

Op het moment zijn er 2 a 3 forum leden die een BWC krijgen of gehad hebben ...kijk maar eens hier ..

http://www.borstenforum.com/forum/154-mommy-make-over/

Mischien daar eens in een topic reageren ??

Ik mis hier namelijk ook regelmatig nieuwe topics die me intereseren .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben 20 mei geopereerd.

Een grote buikwand correctie (navel ook verplaatst) met reven van de spieren en lipo van de flanken.

Daarnaast ook borsten gelift en vergroot....

Ik heb een eigen topic op dit forum. Daar kun je mijn verhaal wel lezen......en als je vragen hebt kun je die gerust stellen!

Ik zit nu nog in mijn herstel periode is nu 2 en halve week geleden! Het gaat gelukkig super goed maar het is idd een zware operatie dus je moet daarna echt goed je rust nemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben trouwens geholpen door blecourt bij de bergman clinics in bilthoven!

Echt een vakman, hij heeft ook een eigen ziekenhuis in schiedam .

Het schijnt daar goedkoper te zijn en je mag daar langer verblijven....(1 nachtje met mijn mommy make over vond ik toch wel erg weinig)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jeanette en @mommy3kids. Bedankt voor het reageren ik ga snel het topic uitspitten

Mommy3 kids mag ik vragen wat het jou heeft gekost en of je tevreden ben

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.