jaime Posted June 4, 2015 Posted June 4, 2015 Hallo allemaal,Ik ben nieuw hier en ik lees me een beetje in over de dokters etc.Ik wil graag weten waar jullie een borstvergroting hebben laten doen en welke dokter zouden jullie mij aanraden.Ik wil graag eind dit jaar een borstvegroting doen, ik zou graag willen weten waar ik het, het beste kan laten doen.Ik woon in NL maar ik vind het niet erg om naar Belgie te reizen ervoor.Alvast bedankt.Groetjes, Jaime
Boho Posted June 4, 2015 Posted June 4, 2015 Wat zijn je wensen? Aan de hand daarvan zou ik een pc kiezen, er zijn er namelijk een hele hoop en iedereen vindt die van zichzelf de beste
jaime Posted June 4, 2015 Author Posted June 4, 2015 Wat zijn je wensen? Aan de hand daarvan zou ik een pc kiezen, er zijn er namelijk een hele hoop en iedereen vindt die van zichzelf de beste Ik had vroeger een cup E/F maar vanwege mijn werk (Fitnessmodel) ben ik al mijn borsten verloren. Ik ben van helemaal geen borsten naar heel veel borsten gegaan waardoor ik strie heb. En omdat ik nu dus al mijn borsten verloren ben is dat strie losse huid geworden. (om het zo te zeggen) Dus wat ik over heb hangt een beetje laag en heb ik geen volume bovenin. Ik wil dus weer vollere borsten. Ik heb gelezen dat Dr Verdonck erg goed is. Veder wat kennisen die bij Bergman kliniek zijn geweest, maar de prijs verschilt wel.
loveut Posted June 4, 2015 Posted June 4, 2015 Ik had vroeger een cup E/F maar vanwege mijn werk (Fitnessmodel) ben ik al mijn borsten verloren. Ik ben van helemaal geen borsten naar heel veel borsten gegaan waardoor ik strie heb. En omdat ik nu dus al mijn borsten verloren ben is dat strie losse huid geworden. (om het zo te zeggen) Dus wat ik over heb hangt een beetje laag en heb ik geen volume bovenin. Ik wil dus weer vollere borsten. Ik heb gelezen dat Dr Verdonck erg goed is. Veder wat kennisen die bij Bergman kliniek zijn geweest, maar de prijs verschilt wel. Hey! ik ben bij dr verdonck geweest en enorm tevreden met het resultaat en de nazorg die hij biedt. het is wel over het algemeen bekend dat hij goed is om van kleine borsten grote borsten te maken maar vaak als je al wat van jezelf hebt dat zou wat minder vaak uitgevoerd worden wat ik begrepen heb omdat hij vooral achter de borstspier plaatst. wat wil je als resultaat? je mag me wel toevoegen dan kun je mijn resultaat zien. ik ben van een 75B (zo goed als plat, ik heb geen hang van mezelf wat wel jammer is) naar een 75F gegaan met 424cc extra high profile monobloc softone. het lijkt denk ik op een D cup meestal plaatst verdonck high of extra high profile en meestal ook onder de spier via een hele kleine incisie onder de borst (die van mij is maar 3cm!) ik kan hem zeker aanraden, hij heeft bij mij echt het maximale geplaatst waardoor mn huid flink strak stond en mijn wondje moeilijk genas, toen mijn hechting ook nog afstootte heeft hij het netjes opnieuw gehecht zonder extra kosten wat ik ook super netjes vond! het is zeker een goede pc maar dat hangt natuurlijk ook af van je voorsituatie en wat je wilt. maar in omgang en nazorg is het echt een geweldige man! xx
lizyy Posted June 5, 2015 Posted June 5, 2015 hey, aangezien je zo een grote cup vanzelf hebt gehad is onder de spier echt niet aan te raden. aangezien je dan double double kunt krijgen.Als ik jou verhaal hoor zul je best een groot aantal cc nemen ( dit moet je zeker hebben om geen huidoverschot te hebben en voor de spier. Ik denk dat Dr demeyere in Gent jou goed kan helpen met dit. Ik denk ook dat dr straten en nio ook voor de spier plaatsen als je van jezelf een grote cup hebt/had die bevinden zich in Nederland maar weet niet zo goed waar. (ben van België) zelf ben ik geopereerd door dr van zele, maar is in jou situatie niet aan te raden, hoezeer ik ook tevreden ben.
loveut Posted June 5, 2015 Posted June 5, 2015 hey, aangezien je zo een grote cup vanzelf hebt gehad is onder de spier echt niet aan te raden. aangezien je dan double double kunt krijgen. Als ik jou verhaal hoor zul je best een groot aantal cc nemen ( dit moet je zeker hebben om geen huidoverschot te hebben en voor de spier. Ik denk dat Dr demeyere in Gent jou goed kan helpen met dit. Ik denk ook dat dr straten en nio ook voor de spier plaatsen als je van jezelf een grote cup hebt/had die bevinden zich in Nederland maar weet niet zo goed waar. (ben van België) zelf ben ik geopereerd door dr van zele, maar is in jou situatie niet aan te raden, hoezeer ik ook tevreden ben. Dat lijken me idd wel goede keuze's als ik het hier zo lees
Elvira123 Posted June 5, 2015 Posted June 5, 2015 Ik ben bij dr. plovier geweest. Echt een hele aardige man en een vakman! Wauw!Je kunt mn operatieverslag lezen in mn topic, en mn boobs vind je in de gallerij. Ik zal die regelmatig updaten..
Melan Posted June 5, 2015 Posted June 5, 2015 hey, aangezien je zo een grote cup vanzelf hebt gehad is onder de spier echt niet aan te raden. aangezien je dan double double kunt krijgen.Als ik jou verhaal hoor zul je best een groot aantal cc nemen ( dit moet je zeker hebben om geen huidoverschot te hebben en voor de spier. Ik denk dat Dr demeyere in Gent jou goed kan helpen met dit. Ik denk ook dat dr straten en nio ook voor de spier plaatsen als je van jezelf een grote cup hebt/had die bevinden zich in Nederland maar weet niet zo goed waar. (ben van België) zelf ben ik geopereerd door dr van zele, maar is in jou situatie niet aan te raden, hoezeer ik ook tevreden ben.Ik kom ook van grote cup. Toch wel dual plane. Ligt er ook aan hoeveel huid je 'over' hebt, en of je erge hang hebt. (Beide viel bij mij mee)Misschien wat consults plannen? Succes met je keuze.Xx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.