Ga naar inhoud

Macy : 1 juni 2015 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hey Meiden!

Ik zal me kort even voorstellen. Ik ben 28 jaar en heb een dochter van bijna twee jaar. Ik heb nooit veel borst gehad en vond dat altijd vreselijk. Een borstvergroting staat daarom al zeker 10 jaar op mijn wensenlijst. Nadat ik eindelijk genoeg geld had was het zover!!

Afgelopen maandag 1 juni 2015 ben ik geopereerd door dr. Hupkens in Kliniek Amstelveen. Om 7.45 arriveerde ik in de kliniek en kon direct door naar dr. Hupkens om de boel af te laten tekenen. Daarna kon ik vrijwel direct door naar boven voor de operatie.

Van tevoren was ik al erg nerveus voor de narcose (had dat nog nooit gehad) en had dus verwacht dat ik op de operatiedag ook super nerveus zou zijn. Dat was dus helemààl niet zo, ik was echt super relaxed!

Om 8.10 lag ik al op de OK!! Omdat ik nog even moest wachten op de anesthesist maakte ik nog een praatje met de dokter en de assistenten waarna ik heerlijk ging slapen. Voor mijn gevoel werd ik het moment daarop alweer wakker en toen was het gebeurd!! Ik had eindelijk borsten!! 400cc Mentor High Profile Dual Plane.

Ik ben er nu al super blij mee terwijl ze nog erg hoog zitten en gezwollen zijn. Ik hoop dat ze over een paar weken nog een beetje zakken en ook nog ietsje groter worden, want eerlijk gezegd vind ik ze nog niet zo groot. De pijn is me tot nu toe ook redelijk meegevallen. In Kliniek Amstelveen ben ik echt super goed ontvangen en geholpen door al het personeel en ook dr. Hupkens kan ik van harte aanbevelen!

Dus nu nog ff heerlijk uitrusten en hopen dat ze snel de definitieve vorm hebben. Ik ben zo benieuwd op welke maat ik straks uitkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid! Die worden gegarandeerd groter als je ze dual plane hebt. Heb wel eens foto's gezien dat ik dacht ''mhh, grootte valt mee'' en als ik dan vanaf dag 21 de foto's zag, waren ze zoveel groter en mooi gezakt!

Sterkte en heel veel plezier ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meis,
Idd met dualplane moet je spier meestal nog uitrekken dus ze zullen vast stukje groter worden. :14:

ik word 11juni door hupkens geopereerd, toch fijn om te lezen dat je het goed ervaren heb.

heb je ook foto's ? voeg je toe als je goed vind :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!

Wat goed om te lezen dat het allemaal goed is gegaan met je!

Ik word 20 juni door Hupkens in Amstelveen geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Dus jullie worden binnenkort ook door dr. Hupkens geopereerd, spannend hoor! Ik vind het een hele aardige man. Na de operatie is hij direct naar mijn vriend gegaan, die beneden zat te wachten, om te vertellen dat alles goed is gegaan.

Ik ga dit weekend even proberen wat voor- en na foto's te plaatsen.

Jullie alvast heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Macy, zie trouwens dat je dezelfde voormaat had als ik 80AA (heb ik nu nog:-). Ik krijg dinsdag 375cc of 400cc en dat wordt volgens mij pc een 80D. Dus dat zou het bij jou ook ongeveer worden.

Je moet eens naar foto's van Livje kijken. Naar haar voorfoto's en dan onderaan bij oudste foto's na bv beginnen en dan kijken hoe mooi ze zijn geworden in week 4. Zij is wel een voorbeeld voor mij van supermooie borsten... maar in dit geval om jou aan te geven hoe ze nog veranderen:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Macy, zie trouwens dat je dezelfde voormaat had als ik 80AA (heb ik nu nog:-). Ik krijg dinsdag 375cc of 400cc en dat wordt volgens mij pc een 80D. Dus dat zou het bij jou ook ongeveer worden.Je moet eens naar foto's van Livje kijken. Naar haar voorfoto's en dan onderaan bij oudste foto's na bv beginnen en dan kijken hoe mooi ze zijn geworden in week 4. Zij is wel een voorbeeld voor mij van supermooie borsten... maar in dit geval om jou aan te geven hoe ze nog veranderen:-)

Ahh wat leuk om te horen:))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.