KMVS Posted June 4, 2015 Posted June 4, 2015 Hallo iedereen! Ik heb een aantal dagen geleden een borstvergroting gehad. Nu ben ik wat onzeker over de grootte, ze lijken namelijk behoorlijk groot voor m'n gevoel. Heeft er iemand ervaring met een borstvergroting en kan me vertellen of ze nog een stuk kleiner worden als de zwelling is afgenomen? Alvast bedankt
mamaboobs Posted June 4, 2015 Posted June 4, 2015 Bij mij nam de grote af. Nadat de zwelling wat weg was. Welke maat heb je gekregen, en is het niet vergelijkbaar met de passessie?
Cherry Posted June 4, 2015 Posted June 4, 2015 Het is ook gewoon even wennen. De eerste dagen denk je woow wat groot. Ik ben nu 2 weken verder en nu ben ik er al aan gewend en zou ze zelfs groter willen. En idd de zwelling word ook nog minder waardoor ze ook kleiner worden.plus het moet allemaal nog in vorm komen dan ziet het er ook natuurlijker uit. Komt goed!!!
Missfoxy Posted June 4, 2015 Posted June 4, 2015 Of ze groter of kleiner worden weet ik niet echt maar ze veranderen wel nog veel! Had eerst ook het idee van woow dit is groot maar zoals Cherry al zei, je went hier ook echt aan Gwn een beetje geduld hebben!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.