Patricia86 Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Hallo allemaalIk zal mij even voorstellen.Ik ben Patricia 29 jaar en moeder van 2 zoontjes van 2 en 7 jaar oud. Ik wil al jaren een borstvergroting en heb nu eindelijk de stap durven nemen. Ik heb dinsdag 9 april om 16.00 uur mijn eerste consult bij Diana. Ik ben onwijs benieuwd en vindt het ook heel spannend! Ik heb nu 85A en wil gaan voor een volle c,kleine d. Ik stel me nu pas voor,maar lees al een paar dagen mee op dit forum. En wat zie ik toch mooie resultaten voorbij komen! Ik kan niet wachten totdat het voor mij zover is!
Patricia86 Posted June 3, 2015 Author Posted June 3, 2015 9 april.....hoe ik daar nou bijkomt!!! Bedoel 9 juni hihi
marjon_nl Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Nog minder dan een weekje!!! Welkom hier op het forum, doe gezellig mee maar kijk uit dat je niet verslaafd raakt Tip laat je goed informeren en probeer toch meerdere consults te doen zodat je goed alles tegen elkaar kan afwegen Als je gaat zoeken (rechtsboven) vind je ongetwijfeld meer meiden die van een zelfde soort voor situatie komen.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.