Ga naar inhoud

Wie kan mij helpen bij de juiste bhmaat?


Aanbevolen berichten

Hee dames,

Twee maanden geleden ben ik geopereerd aan mijn borsten. Ik heb 450cc gekregen. Nu heb ik moeite met het kijken naar de juiste maat voor mij.

Ik ben naar hunkemoller geweest en heb 80D, 75E en 75F gepast.

Nu is het probleem dat wanneer ik de bh's pas er in de cup precies in het midden een luchtbel zit dit ik niet opvul alsof de cup in een punt loopt! En dit heb ik bij alle maten. Bij de 80 D heb ik het minst. De verkoopster snapte het niet en zei dat de bh's goed zaten wat zich heeft geuit in het kopen vam bh's die ik nu niet draag. De 80D en 75E als ik die draag ej ik doe ze uit zitten er afdrukken op de bovenkant van mijn borsten. Weetjewel van die striemen die je ook krijgt als je een te strakke broek aan hebt. Dus daar maak ik dan weer uit op dat de 75F de goeie maat is, alleen die heefy wel heel erg van die lege puntjes. Nu is mijn vraag:

Herkend iemand dit?

Welke maat is nu het best?

Ligt het aan mijn borsten of aan de bh's?

Alvast bedankt!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend is dat! Ik ben naar een wat luxere lingeriezaak gegaan en heb alles aangehad daar, Marlies Dekkers, Marie Jo, Aubade etc. Hunkemoller zit bij mij ook niet mooi. Of het snijdt in mn borst of alles zit goed en dan idd die punt.

Dus gewoon wat meer winkels afgaan en flink wat passen. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over het algemeen heeft Curvy Kate wat diepere cups, mogelijk dat dit je beter past. Sowieso zijn fijne bh's een uitdaging omdat onze borsten net even anders zijn dan wanneer je geen BV hebt gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik vind net dat balcony bh's beter zijn bij nepperds. Gewone borsten passen niet zo goed in deze soort bh's, maar de onze net wel omdat ze vanonderen er goed inpassen en boven onze borst bloot blijft.

Maar ik zou je omtrek meten en dan kijken welke cup er past en niet knoeien met de omtrek om het groter te maken, die zitten achteraf nooit goed.

En ik moet zeggen overal passen bij mij mijn bh's supergoed sinds mijn bv maar bij hunkemoller echt niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop juist dat na de bv bh's eindelijk eens goed passen...

Ik heb nu altijd problemen met het vinden van een bh die past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop juist dat na de bv bh's eindelijk eens goed passen...

Ik heb nu altijd problemen met het vinden van een bh die past.

In het begin is het zoeken maar eenmaal je de goed bh maat weet, passen ze idd veel beter :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hunkemoller is gewoon niet zo super haha. Ik kan daar ook geen fatsoenlijke BH vinden

Kijk eens naar sapph. Wat had je voorheen ook alweer voor cupmaat (en omvang?)

En je hebt 450 HP hè

Ik ben van 75b (wat toen wel waarschijnlijk officieel de verkeerde maat was haha) naar 75e/70f gegaan met 450hp

Ik draag vooral sapph, echt heerlijk zitten die.

Chantelle zit ook heel goed en mariejo.

Bij mij zitten de voorgevormde bh's beter dan de kanten, dus draag altijd voorgevormd. Heb ook een tijd gezocht voordat ik de juiste bh's gevonden had, maar laat je eens adviseren in een betere zaak. Je hoeft niet ook meteen daar te kopen he ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee

Wat super al die antwoorden zeg! Oke dus als ik het allemaal zo lees komt het erop neer dat het aan de hunkemoller bh's ligt en ik eigenlijk eens naar een duurdere zaak moet en dat het daar dan beter past!

Balconettebh's heb ik inderdaad gepast maar op een of andere manier komen mijn borsten daar juist helemaal bovenuit! Helaas want vind ze wel mooi altijd:(

Hunkemoller is gewoon niet zo super haha. Ik kan daar ook geen fatsoenlijke BH vinden

Kijk eens naar sapph. Wat had je voorheen ook alweer voor cupmaat (en omvang?)

En je hebt 450 HP hè

Ik ben van 75b (wat toen wel waarschijnlijk officieel de verkeerde maat was haha) naar 75e/70f gegaan met 450hp

Ik draag vooral sapph, echt heerlijk zitten die.

Chantelle zit ook heel goed en mariejo.

Bij mij zitten de voorgevormde bh's beter dan de kanten, dus draag altijd voorgevormd. Heb ook een tijd gezocht voordat ik de juiste bh's gevonden had, maar laat je eens adviseren in een betere zaak. Je hoeft niet ook meteen daar te kopen he ;)

Xxx

Ik had vooraf 75/80 B omvang 77 cm dus zit er net tussen zeg maar. Waar zit Sapph wij hadden in Hilversum een Sapph winkel maar die is helaas weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het ligt zeker aan het merk bh's. Hunkemoller heeft mij nooit gepast en ik verwacht ook niet dat ze me nu naar mijn BV gaan passen haha. Maar lekker rond gaan shoppen en van alles passen, dat is juist het leuke nu je je nieuwe boobs hebt :33: Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb voor me operatie altijd sapph gedragen heel fijn

nu 1 van de hkm gepast zonder vulling volgens de verkoopster zat ie goed.

maar ik heb me twijfels krijg na heel even gepast te hebben druk plek tussen de borsten

ja ik vind het moeilijk om bh's te vinden voor me gevoel en onmogelijke maat 75F van en sapph die wel goed zit na mij idee na 80F van de hkm en me twijfels heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.