finalyboobies Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 Dit jaar word ik dan 30.na lang wikken en wegen toch verdiept in een borstvergroting en wil het me dit jaar kado doen.gisteren heb ik mijn contract gekregen via de mail.operatie datum 20 oktober bij Frans straten.340 anatomisch dual plan. Nu cup aa denk ik en dan een c cup.Ik wil het zo graag maar zie echt tegen de narcose op pfff.ik vind het vervelend om geen controle over iets te hebben.voor de spanning zou ik zo er vanaf kunnen zien, terwijl ik toch echt ongelukkig ben zo.Ik vraag me af of er andere meiden hier ook zo erg last hadden van de spanning en hoe ze dit onder controle hebben gekregen.Groetjes meisje85
Dreamer! Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 Hoi,Denk dat iedereen er tegenop ziet het is ook eng ik heb er ook jaren vanaf gezien door angst!Achteraf gezien is de operatie mij 100% meegevallen.Lees hier maar eens de operatieverslagen!Komt vast allemaal goed veel succes met aftellen naar jou datum!Gr petra
lizyy Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 Hey, de spanning is het allemaal waard!Ik zou het zo opnieuw doen, maarja dit weet jij nu natuurlijk nog niet.Van de narcose zelf merk je niets ze doen je in slaap en in 3 tellen ben je weg en als je wakker komt heeft het precies nog geen 5 minuten geduurd. Maarja ben al veel opereerd geweest, appendix, voetafwijking en bv. Maar ik had voor de operatie ook veel nachtmerries en was bang. Het kon niet snel genoeg gaan. Trouwens onder narcose was bij mijn bv sedatie dacht ik in priveklinieken gebeurd het altijd onder sedatie, in algemene ziekenhuizen onder narcose. Ik ben er nog nooit ziek van geweest achterna hoogstens 20 minutens een beetje high, brabbelen en moe erna. Groetjes zeker niet afhaken door de spanning het is de moeite waard
bloom Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 Hoi meisje85,Ik ben ook nog niet geopereerd hoor maar word 13 juli geopereerd ook Door van straten. Ik ben al aan het aftellen vanaf 120 dagen geloof ik en nu is het nog 40 dagen. Ik was de eerste periode heel erg gespannen. Zat ook 24/7 op het forum te kijken, dat heb ik de afgelopen tijd even niet gedaan. Nu pas weer omdat het niet heel verweg meer is. Maar Door dat ik aan het aftellen was, ben ik mij wel gaan realiseren dat ik dit echt echt wil. En spijt krijg als ik het niet doe. ( ik ben bang voor de pijn daarna en of ik niet goed zal worden van de narcose) En ik hou mij gewoon bezig met mijn werk etc. En moet zeggen dat ik de spanning nu goed onder controle heb( zal een week of 2 weken van te voren wel anders worden denk ik haha) , en meer gezonde spanning heb van was het maar al zover ik wil niet meer wachten. Ik hoop dat je hier wat aan hebt:) En sowieso gefeliciteerd met je datum! Volgend jaar zomer heb je mooie volle borsten!Liefs Bloom
finalyboobies Posted June 3, 2015 Author Posted June 3, 2015 Dank je lief voor de reacties. Ik heb nog nooit een operatie gehad, dus dubbel zo spannend. @lizyy van straten werkt met het radboud ziekenhuis samen, moet zeggen dat ik dat ook Prettig vind. Ik kom redelijk uit de buurt van groesbeek das het is in de buurt en werkt samen met zkh geeft me wel een fijn gevoel. @ Bloom voor jou aftellen dus... spannend ik ga er ook van uit dat het allemaal 100% waard is hoor nu mezelf rustig houden hihi
Fem Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Meid, je bent in super goede handen bij Frans Straten en zijn team! Ik ben 5 weken geleden door hem geopereerd en alles is helemaal goed gegaan! Ik was ook nog nooit geopereerd. Ook was ik rete zenuwachtig. En als ik achteraf terug kijk denk ik waarom?!! Qua pijn is het mij super meegevallen! Moet ook zeggen dat ik dat van meerdere meiden lees die bij Frans zijn geweest. Toeval? Ook weinig blauwe plekken gezien bij meiden die bij Frans zijn geweest. Hij opereert heel netjes! De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen! Sneller dan de weken vooraf Als de narcose is waar je het meeste tegenop ziet dan stelt het allemaal niet veel voor! Die narcose is juist leuk hihi je krijgt eerst een spulletje waar je een beetje stoned van wordt. Eigenlijk best wel leuk! En voor je het weet slaap je al! Dat gaat zo snel allemaal... Echt waar... Alles komt goed! Ik zou zeggen ga lekker genieten de komende tijd van jou boobies reis! Lees je lekker in hier op het forum om je voor te bereiden qua inkopen en tips en dat soort dingen. En vooral lekker veel fantaseren over hoe het straks zal zijn en hoe super goed je je ervan gaat voelen! Als je straks je boobs hebt, loop je de hele dag met een big smile op je gezicht, ga je blij in elke spiegel kijken die je tegenkomt, blijf je aan je eigen boobs zitten... En niet te vergeten dat het zooooo leuk is om te shoppen daarna! Ineens vul je gewoon elke bh of bikini gewoon helemaal op en staat alles mooi en sexy! Ik wou dat ik het eerder had gedaan en ik zou het zo weer doen! Geniet er lekker van!! Liefs Fem
Mali Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Hoi Meisje85Ik word dit jaar ook 30 en vond dat het tijd was om het nu te doen!Ik was ook nog nooit geopereerd en was er super nerveus voor!Ook zou ik pas om 10:45 uur me moeten melden en zou ik rond 13:00 uur geholpen worden..Hoe moet ik dat doen.. zolang niet eten en de zenuwen...Achteraf is het allemaal mee gevallen.. Op dat moment laat je het ook allemaal over je heen komen..Ik was even bang dat ik in paniek zou raken maar ik voelde me juist heel kalm dat ik op de operatie tafel moest gaan liggen..De narcose viel heel erg mee.. Ik werd heel fijn wakker en voor dat ik het wist mocht ik al naar huis (30 min erna)De eerste twee dagen was ik flink ziek van alle medicatie.. Maar nu 12 dagen later gaat het goed.Ik ben net op controle geweest en het ziet er allemaal goed uit.Ik snap je zenuwen en je zorgen..Maar ik kan vol vertrouwen zeggen dat het mij heel erg mee viel (narcose enzo)
bloom Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Ik heb gekeken hoor! Zijn echt onwijs veranderd en niet meer zo blauw gelukkig Wat trouwens vrij snel is weg getrokken voor zulke diep blauwe plekken!Mag je trots op zijn hoor! En van de zomer lekker in een nieuwe bikini showen!Liefs
bloom Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Pff sorry, ik heb geen idee hoe die post van mij in dit topic terecht is gekomen hahaha.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.