Ga naar inhoud

Saskia121 : 20 augustus 2015 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Hee hee,

Ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Saskia en ben 23 jaar.

4,5 jaar geleden heb ik een borstvergroting ondergaan bij Bergman Clinics.

Ik heb nu 260 cc er in laten zetten en dat achter de spier.

Ik twijfel nu al 2 jaar om het nog een keer te laten doen, omdat ik ze groter wil.

Ik heb nu een 75 B en wil toch graag vollere borsten.

Heeft er iemand ervaring met een tweede borstvergroting?

En heb nog een vraagje wat nou eigenlijk het verschil is om het in Belgie te laten doen of in Nederland?

Ik zie dat het vooral in de kosten veel scheelt, maar wil natuurlijk dat het wel goed gebeurd!

Ik zie jullie reacties graag!

Groetjes Saskia :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga naar dr de Meyere in Gent. Dit is wel iemand die binnen de lijntjes kleurt zegmaar. Niet de max opzoekt. Rond kost 3000 geloof ik bij hem. Anatomisch 4500. Ik lees ook heel veel goeds over dr Nio (SLAZ en parkkliniek) en die houd wel wat meer qua CC zegmaar hihi. Er is ook een Nio topic hier die actief is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mss een stomme opmerking maar je bent nog jong dus als je nog kinderen wil kan je eventueel ook wachten tot daarna.. Als je borsten nog veel veranderen na een zwangerschap kan je derna een grotere maat kiezen en blijven je borsten zo :)

Was in elk geval mijn plan, binnen een jaartje of 10 eventueel een wissel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga naar dr de Meyere in Gent. Dit is wel iemand die binnen de lijntjes kleurt zegmaar. Niet de max opzoekt. Rond kost 3000 geloof ik bij hem. Anatomisch 4500. Ik lees ook heel veel goeds over dr Nio (SLAZ en parkkliniek) en die houd wel wat meer qua CC zegmaar hihi. Er is ook een Nio topic hier die actief is.

Hey is het nog altijd 3000 bij demeyere voor rond? Ik dacht dat er nu btw werd aangerekend in belgië ik had dit in het nieuws gehoord (ben zelf belg) maar mss is het nog niet van toepassing. Als de btw nu aangerekend is zal de prijs nu ongeveer gelijk zijn met nederland. ik denk dat het vroeger hier gemiddeld 3000 was en in nederland 3500 voor ronde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehm geen idee eigenlijk. Volgensmij zei hij 3000 voor rond. Omdat het niet voor mij van toepassing was heb ik het niet echt onthouden zegmaar ;-)

oh oke leuk, zo te zien is de wet ingevoerd volgens het internet en zal hij nu gewoon minder zelf in zijn zakken hebben, fijne man zeg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Goedenavond ladiessss,

In 2009 heb ik mijn borsten laten vergroten bij Bergman clinics, dit was 260 cc achter de spier.

Hier over ben ik niet tevreden en ben daarom vandaag bij Dr. Nio geweest.

Na het passen van de pasprotheses zei Dr. Nio dat ik om dat resultaat te krijgen 550 cc nodig heb.

Ik schrok hier behoorlijk van, want volgens mij is dit echt groot. Hij zei dat ik dan uit zou komen op een D cup.

Ik heb 20 augustus een afspraak om mijn borsten te laten vergroten.

Nu met 260 cc heb ik een 75B.Ik heb zelf namelijk geen borstweefsel. Ben bang dat het er onnatuurlijk uit komt te zien.

Ben daarom enorm aan het twijfelen of 550 cc niet te groot is.

Ik hoop op jullie mening!! Weet niet zo goed wat te doen!

Groetjesss!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Saskia 212!

Tsja, de juiste maat bepalen is denk ik t moeilijkste van de hele operatie. En alles valt en staat bij iemand z'n persoonlijke smaak. Nou vind ik dat Nio wel erg mooie borsten maakt, maar ook vaak net ietsje groter dan gemiddeld. Zelf heb ik ook heel erg lang getwijfeld tussen Nio en de Meyere. Uiteindelijk heb ik voor de Meyere gekozen om de redenen:

- hij houd het meestal iets natuurlijker dan Nio

- hij kan het voor de spier plaatsen met een mooi resultaat

- hij vond mijn voorbeeld foto's mooi, Nio vond dat erg plat

Eind augustus kan ik je pas vertellen of ik de juiste keus heb gemaakt, dus daar heb je dan weer niets aan hahahaha!!!

Maar het blijft wel dat Nio erg mooi werk levert hoor! Dus als je verteld dat jet wel een beetje bescheiden wil houden en foto's mee neemt van wat jij mooi vind dan moet t goed komen toch!?

Ik ben benieuwd!

Dikke kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je reactie!

Over Meyere lees in inderdaad ook goede verhalen ;)

Ja in eerste instantie zei dr, Nio 600 cc naar aanleiding van de pasprothese die ik het mooiste vond. Nou dat vond ik echt te veel, dus heb ik voor een tussenweg 550 cc gekozen.

Heb niet zo snel een foto, maar ik ben 1.72 en weeg 60.

Denk dat ik dan toch maar voor 500 cc ga kiezen. Ze mogen namelijk wel stukkie groter! Mja heb nog even bedenktijd.

Mijn protheses zitten nu ook onder de spier, dus vandaar de keuze om dat weer te doen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig he? Het is ook persoonlijke smaak natuurlijk. Ik dacht bij 480cc ook van WOW dat wordt echt to much. Maar ik ben zoooo blij dat ik naar Nio heb geluisterd. Had echt niet kleiner willen hebben. Ben tevreden, maar bij een eventuele wissel zal ik toch voor ietsje meer nog gaan. Het valt 9 van de 10 keer kleiner uit dan verwacht. Nu heb ik de Monobloc Hydrogel, en deze hebben wat minder projectie. Maar 550cc zal vast een mooi resultaat geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond ladiessss,

In 2009 heb ik mijn borsten laten vergroten bij Bergman clinics, dit was 260 cc achter de spier.

Hier over ben ik niet tevreden en ben daarom vandaag bij Dr. Nio geweest.

Na het passen van de pasprotheses zei Dr. Nio dat ik om dat resultaat te krijgen 550 cc nodig heb.

Ik schrok hier behoorlijk van, want volgens mij is dit echt groot. Hij zei dat ik dan uit zou komen op een D cup.

Ik heb 20 augustus een afspraak om mijn borsten te laten vergroten.

Nu met 260 cc heb ik een 75B.Ik heb zelf namelijk geen borstweefsel. Ben bang dat het er onnatuurlijk uit komt te zien.

Ben daarom enorm aan het twijfelen of 550 cc niet te groot is.

Ik hoop op jullie mening!! Weet niet zo goed wat te doen!

Groetjesss!!

Als je twijfelt moet je het niet doen,ik ben een Nio fan en mijn dochter is ook door hem geholpen met een mooi resultaat.

Ik begrijp uit je verslag dat je nu de prothese voor de spier gaat krijgen(als je geen borstweefsel zou hebben zou Dr.Nio zeker voor dual plane methode gaan)..

xxAnk

PS kijk hier anders even duidelijke voor en na foto's.

http://www.breastimplantsusa.com/before-after-photos/breast-augmentation/size/A-to-B.htm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke cupmat had je wicked? En wat voor cupmaat heb je nu?

Jaaa vind super lastig, vooral omdat voor tweede keer is wil ik het nu perfect hebben haha!

Al die twijfels!

Ben bang dat ik van die ballen krijg, aangezien ik zelf niet echt borstweefsel heb. Dat wil ik dus echt niet :o

Ja inderdaad ze zeggen bij twijfel niet doen, mja dadelijk heb ik weer spijt.

Misschien moet ik hem er maar gewoon op vertrouwen dat ie weet wat ie doet en dat het helemaal geweldig wordt! hihi

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben van een 75B naar een 75E gegaan. Lijkt veel, maar zo ziet het er echt niet uit. Ik denk dat jij dan met 550cc ook rond de 75E zal eindigen. Ik heb met mijn monobloc hydrogel echt geen ballen gekregen. Het ziet er erg natuurlijk uit. Nio heeft heel wat borsten "gemaakt", dus ik denk dat je goed op zijn oordeel af kunt gaan. Ik vond 480cc van tevoren enorm groot klinken. Heb er erg over getwijfeld ook. Nio zei nog tegen me dat hij zelfs nog wel wat groter zou gaan in mijn geval qua postuur/ figuur. Dat kapte ik meteen af. Maar nu achteraf had dat echt prima gekund. Het blijft een gok natuurlijk. Maar ik denk maar zo; liever spijt van iets te groot dan spijt van te klein. Al komt het tweede echt veel vaker voor dan het eerste. Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nancytjuh

Hoi Hoi,

Ik word ook geopereerd door Nio 500cc 85% gevuld...

Ben ook bang dat het te groot uit zou vallen maar heb mezeld voorgenomen er niet meer eraan te denken en maar gewoon af wacht hoe het word.

Ik ben 1.67m en 66 kg.

succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Hoi!

Ik heb een hele lange tijd getwijfeld tussen 500 en 600 CC na mijn pas sessie.

Ben nu tot een besluit gekomen en ik ga voor de 550CC Dual Plane, 100%, Ultra High Profile.

Ik heb het idee dat het een mooie maat gaat worden. Soms nog wel enkele twijfels of het niet te klein is. Maar een beetje rond kijkend denk ik dat het eind resultaat mooi word.

Ik heb nu momenteel een slappe C. Ik vind het gewoon een kleine B haha.

Ik zie dat jij 20 aug. mag. Ik mag 27 aug. eindelijk! Mijn voorkeur ging uit naar 20 aug. maar hij zat helaas al vol :( !

Heel veel succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallooooo chickys,

Jullie moeten mij helpen!

Ik ben zo aan het twijfelen over het aantal cc's!

In 2010 heb ik een borstvergroting ondergaan bij dr. blecourt 260 cc!

Vind ze veel te klein.

Daarom nu weer een borstvergroting op 20 aug, spannenddd...

Maar nu ben ik dus zo aan het twijfelen over de hoeveelheid cc's!

Ik ben zelf 1.70, weeg 60 kilo en had voor de borstvergroting in 2011 een 75 AA.

Wat is jullie advies?

Lees hier veel verhalen dat ze het achteraf weer te klein vonden.

Wil dit niet hebben haha.

Maar ben ook weer bang dat ze te groot worden.

HELLUPPPPP!!!

xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn gewicht en lengte is ongeveer hetzelfde. Ik had ook 75a/aa. Ben nu precies 2 weken po en heb 600cc van nio, dual plane. Ik draag nu sportbh van triump 75E. Wat mijn normale bh maat gaat zijn weet ik natuurlijk nog niet. Maar ik denk 75E of 75F. Ik weet niet op welke maat jij ongeveer uit wilt komen? Ik dacht ik reageer ff omdat we bijna hetzelfde hebben ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio kan goed inschatten wat er nodig is adhv je opgegeven wensen.

Als je mag kiezen tussen 500 en 550 dan zou ik lekker voor de 550 gaan, zoveel scheelt het niet, echt waar. waars 0,1 of 0,2cm.

Daarnaast de 'maat' went snel en kleding kleed erg af.

Coltrui, los shirtje of colbertje en je verliest voor het oog alweer 2cupmaten

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

T ligt eraan of je de 500 high profile of de 500 extra high profile gepast hebt... Tussen de 500 high profile en de 550 extra high profile zit wel degelijk een groter verschil.

De 500 HP heeft een projectie van 5,8 cm. De 550 ehp heeft een projectie van 6,4 cm (gelijk aan de 600 cc,maar de 600 cc is alleen wat breder)

De 500 ehp heeft een projectie van 6,1 cm.

Ik denk dat Nio je de keuze geeft tussen de 500 HP (projectie van 5,8 dus) en de 550 ehp (projectie van 6,4)

De high profile van eurosilicone gaat maar tot 500 cc.alles daarboven is automatisch extra high profile.

Je gaat er in ieder geval een heel stuk op vooruit. Waarschijnlijk heb je van blecourt een medium profile gekregen, dus in verhouding breder dan volume naar voren. Blecourt is namelijk geen voorstander van high profile ;)

Ik zou voor de 550 gaan. Als je het doet, doe het dan meteen goed :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie advies!

Ik denk dat ik dan toch maar weer een telefoontje ga plegen dat ik 550 cc wil!

Ik vind het zo lastig, heb er zelfs slapeloze nachten van haha!

Wil het nu zo graag perfect hebben zoals ik het in mn hoofd heb!

Ja blecourt was van het heel natuurlijke en wilde er bij mij absoluut niet meer cc in zetten!

Mja ik was 19 en was al lang blij met iets!!!

Nu baal ik dat ik te snel tevreden was!

Dan had ik het nu niet nog een keer hoeven doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.