Ga naar inhoud

Handige tips


Gast anomiepje

Aanbevolen berichten

Mijn tip als nieuwkomer in plaats van coolpacks om de zwelling te minderen, kan je ook maandverband in tweeen knippen natmaken en in de vriezer leggen wel even in een zakje doen met daaromheen een washandje voor je ze op je borsten legt anders verbrand je huid!

Dit deed ik ook na mijn zwangerschappen met de stuwing en het werkte perfect!

B cupje thanks voor de tip het ook hier even te delen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

echt heel handig deze tips! Ik ben benieuwd hoe ik het allemaal voor elkaar ga krijgen, vooral met mijn zoontje van bijna 1. Die gooit natuurlijk alles op de grond en ik kan dan niks oprapen. Mijn man zal engelengeduld moeten hebben vrees ik haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na de operatie even op een plastic krukje in de douche gaan zitten. Met de straal op de muur gericht en heb mezelf met een washandje gewassen. (alleen armen, benen, etc.) Werkte prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast channoah

hellloooooo :1bouncingboobs:

Heeft iemand van jullie ervaring met de Bergman kliniek? en Dr. Laban?

Word 29juli geopereerd ..spannend!!!!

Kusje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Channoah,

Als je via de zoekfunctie bovenaan 'Dr. Laban' ingeeft, kom je op veel topics uit van allemaal meiden die bij hem onder het mes zijn geweest. Veel leesplezier!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast thelma & Louise

Handige tips, jammer dat ik dit pas zo laat zie!

Sommige vinden dit zwaar onsmakelijk maar: bleekselderij voert vocht af. Ik heb er sap van gemaakt in de sapcentrifuge met wat waspeen voor de smaak. een stengel dippen in de kruidenkaas is ook te doen.

Geluk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op de valreep voor mn bv een nieuw matras gekocht,126.gif ik heb altyd al snel rugpijn in bed,dus zag daar enorm tegen op,een verstelbare bodem wilde me man ook al gaan bestellen,maar dat vond ik een beetje te ver gaan.

Achteraf had ik m echt wel nodig na me dual plane ellende,maar ja,had waarschijnlijk net zoveel pijn gehad,want overeind komen moest in stappen,en ging ik NOG door de grond.Dus weet niet of zon verstelbaat ding dan geholpen had hoor,waarschijnlijk was ik dan toch naar onder gezakt..huh.gif

Wel lag ik met 2 kussens,maar dat bezorgde me aan het einde van de week enorme nekpijn.

Maar ja,je mot wat he?122.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

En niet vergeten: heel veel drinken, want de narcose (en alle andere afvoerstoffen) moeten uit je lichaam!

En af en toe even een kleine wandeling door je huis is ook goed, voor de stijfheid! En om je lichaam draaiende te houden (stoelgang etc ;))

Sla genoeg pijnstillers in, en neem ze optijd in! Je merkt vanzelf wanneer je ze kunt afbouwen!

Iedereen succes die nog moet!

:38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik ga maandag alvast naar de huisarts (10 weken van te voren, hoezo vroeg!) om haar te vertellen over het verwijderen van de hechtingen en of ik de medicijnen op recept moet krijgen of dat ik ze zo kan halen.

Ook heb ik alvast sunblock gehaald zodat ik dit zeker in huis heb.

Ook ben ik van plan om een verstelbare lattenbodem te halen... Gewoon voor het geval dat.

Fijne tips hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hoi meiden,

Ik ben 8 dagen geleden geholpen aan mijn borstvergroting 260 cc achter de spier!

En had natuurlijk zoals iedereen veel moeite met opstaan uit bed. Op dag 2 heb ik mezelf een handig trucje aangeleerd waardoor het uit bed komen ineens veel makkelijker ging.

Ik lag op mijn rug, gooide eerst mijn benen zoveel mogelijk over de bedrand. Vervolgens pakte ik voorzichtig mijn borsten vast en kwam dan omhoog in bed. Door het vasthouden kwam er minder druk op mijn borsten te staan.

Ook heb ik een week lang 's nachts een wijd shirt van mijn vriend aangehad, dit is veel handiger dan mijn eigen strakke truitjes.

Ook nog een tip mbt het kopen van een sportbeha.. Vergeet niet om een maat groter te kopen van de omvang. Hier had ik zelf geen rekening mee gehouden! en kocht gewoon mijn oude vertrouwde 75, deze kon ik vanwege de zwelling mooi omruilen naar 80!

De ''medium'' sportbeha van de hema is zeer aan te raden!

Ik hoop dat jullie iets aan deze tips zullen hebben!!

Groetjes, Kirsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wow, wat een goeie tips! heel erg bedankt! Ik ben volgende maand aan de beurt, vind het zooo spannnend!

Weten jullie alleen iets over vliegen?? na hoeveel weken mag je in het vliegtuig? ben super bang dat ze gaan knappen namelijk!

xxx

vliegen mag een dag na de bv al ,maar ik zou toch een weekje wachten aangezien je wel urenlang in dezelfde houding moet zitten...niet zo fijn in de eerste week x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hallo allemaal!

ik heb nog wel een paar tips!

* bij de hema en action heb je van die mini rokjes, deze kan je ook als bovenstukje dragen. Kan mooi over die martelband heen!

* voor mijn rug heb ik een kruik en een kersenpitkussen

* kussen van de bank gebruiken om op te liggen in bed

* Spierbalsem voor de zere rug

* zo nu en dan leg ik een kersenpit kussen over mijn borsten, hierdoor ontspant mijn borstspier meer (ben dual plane geplaatst)

* Pyama's met knoopjes (van die flanellen dingen) (koopje bij wibra of zeeman)

* blousjes

* hempjes deed ik eerst mijn benen in en dan trok ik ze voorzichtig naar boven. zo hoefde ik mijn armen niet omhoog te doen, uittrekken idem dito

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook nog een tip:

Leg een opgerolde deken of grote handdoek onder je knieholtes in bed. Het werkt bij mij heel erg tegen het wegglijden naar beneden door al die kussen onder je hoofd. Hierdoor hoef ik geen kracht te zetten om op mn plekkie te blijven liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik zag laatst een filmpje van een meid tijdens haar consult. Ze had echt een waslijst met vragen ( een a4 voor en achterkant).

Ik zou echt bij god niet weten wat ik allemaal zou moeten vragen?? Zo nu en dan komt er iets in me op maar bij lange na niet zoveel als wat zij had. Kunnen jullie me misschien helpen? Ik denk dat ik bij veel dingen misschien niet stil sta ofzo..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.