Ga naar inhoud

chicky : 3 juli 2015 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

:48:Hello Girls,

Ik ben eigenlijk al een tijdje lid maar door een (persoonlijke) terugslag moest ik mijn BV uitstellen.

Vandaag heb ik eindelijk de eerste stap gezet en een afspraak gemaakt bij Diana Gabriels.

6 juni is mijn eerste consult :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Lieve mensen,

Ik heb wat vragen maar voordat ik deze stel geef ik wat achtergrond informatie.

Begin juni heb ik een afspraak gemaakt met Praktijk Diana Gabriels voor een intakegesprek. Ook heb ik meteen een geprek gehad met Dokter Hupkens.

Voordat ik uberhaupt het gesprek had moest ik anderhalf uur wachten ... Gelukkig kon ik met mijn vriend even rondlopen in het winkelcentrum.

Het geprek met Diana was echt heel fijn ze kon antwoord geven op al mijn vragen en ook alle vragen van mijn vriend ( die met zijn medische achtergrond nogal wat vragen had ..)

Ze stelde zowel mij als mijn vriend gerust en dat is voor mij erg belangerijk.

Het gesprek met dokter Hupkens verliep moeizaam omdat we het niet eens konden worden over de maat. Gelukkig hebben we een comprise kunnen maken en kreeg ik meteen een operatiedatum.

Voordat ik naar mijn intake ging heb ik het forum doorgelezen en was ik vrij bezorgd over de maat van de protheses ( ik was bang dat het te klein uit zou vallen).

Bij praktijk Gabriels bellen de medewerkers je ondertussen op om je afspraak te bevestigen en je aan de operatiedatum te herinneren.

Er ging waarschijnlijk iets mis in de administatie want ik werd wel 4 keer gebeld

Afgelopen weekend ben ik door dokter Hupkens geopereerd. Diana en dokter Hupkens hebben mij een dual plane operatie aangeraden en hier heb ik dus ook voor gekozen.

En hoewel ik nu na 2 dagen na de operatie nog steeds niet weet of ik tevreden ben over de maat ben ik ongelofelijk dankbaar dat ik toch een grotere optie had gekozen. Toch fijn zo'n forum !!!

De dag van de operatie verliep goed en de werknemers van de kliniek zijn geweldig.

Van een praatje maken tot de nazorg. Tot nu toe is mijn ervaring goed maar ik moet natuurlijk nog terugkomen voor het verwijderen van de hechtingen en een tussentijdse controle.

Graag wilde ik het volgende vragen ;

- De ene borst is wat meer opgezwollen ( niet heel veel ) dan de andere borst is dit normaal ?

- wanneer krijg je ongeveer het gevoel in je borst en ook je tepel terug ?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden : )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je operatie erop zit en dat het goed is verlopen! Wel jammer dat je niet helemaal zeker bent over de maat, waar heb je voor gekozen? En hoe kwam het dat jullie het niet eens werden?

Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd, door Frans Straten (werkt ook voor Diana Gabriels geloof ik) maar via zijn eigen kliniek. Mijn rechtse borst was de eerste twee dagen ook groter, maar dit is al weggetrokken. Dat is heel normaal!! Van wat ik heb gelezen en gehoord kan het gevoel in je tepel wegblijven en in je borst heb ik geen idee.. Ik heb nooit veel gevoel in mijn tepels gehad en nu is het eigenlijk hetzelfde als voorheen dus uit eigen ervaring kan ik je er weinig over vertellen!

Hoe gaat het herstel verder tot nu toe?? Veel pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt twee borsten dus twee verschillende genezingen, heel normaal dat er eentje wat meer gezwollen is dan de ander :)

Wat betreft het gevoel wil het nog al verschillen per persoon, zelf ben ik 4 weken po en heb nog geen gevoel in de onderkant van mn borst en heb ik extra gevoelige tepels. Maar je hoort ook mensen die na 9 weken, 12 weken en ook maanden nog geen gevoel terug hebben.

Goed herstel gewenst, hopelijk ben je snel nog tevreden over de maat :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.