Ga naar inhoud

van cup AA naar cup DD


Aanbevolen berichten

hallo!

ik ben nieuwe hier en heb geen idee hoe dit allemaal werkt maar ik heb een account aangemaakt om te kijken of iemand een vergelijkbare situatie heeft gehad.

ik wil heel graag en al heel lang een borstvergroting.

ik ben 187, en 65 kilo.. lang en dun dus. met een brede ribbenkast. mijn droomprothese is een 500 of 600cc in medium plus of high profiel. alleen heb ik zelf bijna geen borsten.. ze zijn te vergelijken met die van een 12 jarige die net de pubereteit in komt.

de vraag is of er iemand op deze site van niets naar heel veel is gegaan... is er iemand met voorheen bijna niets die nu erg grote protheses heeft?

zo ja, dan zou ik graag weten bij wie je deze hebt laten doen, hoe ze eruit zien, en hoe het voelt, eventuele complicaties etc.

vooral vraag ik mij af of er in nederland uberhaupt een chirurg is die zo'n operatie uitvoert..

ik merk dat in nederland de chirurgen veel voorzichtiger (banger?) zijn om een grote prothese te plaatsen.

als je de resultaten vergelijkt met bevoorbeeld chirurgen uit amerika, dan merk je dat in amerika de chirurgen veel eerder een grote prothese plaatsen.

ook irriteer ik mij aan het feit dat op nederlandse kliniek sites bij de voor en na foto GEEN informatie staat.

op buitenlandse sites staat: lengte client, gewicht, prothese cc's, welk profiel implantaat, welk merk implantaat, welke benadering incisie, welke benadering plaatsing etc.

de informatie op nederlandse sites is zo mager dat ik me soms afvraag of ze de client wel serieus nemen.. ik weet niet hoe jullie dit ervaren maar ik doe al 7 jaar intensief onderzoek en ben er erg van op de hoogte van wat mijn opties zijn en op wat voor manieren die uitgevoerd kunnen worden. maar geen van die informatie komt van nederlandse bodem.

herkent iemand zich hier in?

iig, ik hoop dat dit bericht mensen bereikt...

alvast bedankt,

mvg,

kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

Ik ben zelf ook net nieuw hier en heb nog geen behandeling ondergaan, maar ik kan me vinden in wat jij zegt over de sites. Als ik een na foto zie wil ik inderdaad ook weten hoe, wat en waar. Het is immers ook het portfolio van de klinieken, maarja...

Ik neem aan dat je, wat betreft de prothese maat, al chirurgen hebt gesproken?! Is het in België misschien mogelijk?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kim,

Ik zou een consult plannen met Dr.Plovier of Dr.Nio. Beide PC's zijn ervaren met het plaatsen van grote implantaten. Van een cup AA met 500cc - 600cc is waarschijnlijk een te grote stap. Een wissel of zoutwater prothese extra vulling zijn een optie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kim,

Ik zou een consult plannen met Dr.Plovier of Dr.Nio. Beide PC's zijn ervaren met het plaatsen van grote implantaten. Van een cup AA met 500cc - 600cc is waarschijnlijk een te grote stap. Een wissel of zoutwater prothese extra vulling zijn een optie.

bedankt voor je voorstel! ik zal ze opzoeken!

een wissel zou inderdaad kunnen maar qua kosten word het dan heel erg hoog.

ik snap dat de cc's die ik wil te groot klinken maar ik heb meerdere voorbeelden van (amerikaanse) chirurgen die het wel hebben gedaan bij mensen met dezelfde borsten als ik.. zoutwater (saline) implantaten vind ik helaas niet mooi.. ik weet dat ze dan de vulling handmatig kunnen opvullen maar ik vind het effect van de vorm van het saline implantaat niet mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dan kan ik je absoluut dr. Nio in het Slaz aanbevelen.

Hier rekenen ze geen toeslag voor grote cc.

Behalve de goedkoopste chirurg ook samen met Plovier de artsen die risico nemen.

Ik ben 173 dat is een stuk kleiner als jou en ik heb 800cc,

klinkt huge maar valt echt mee in kleding.

Bh maat wel groot maar op het oog een flinke DD.

De mediun zou ik met jou lengte zeker niet doen,

zou zeker voor de high profiel gaan anders krijg je van die grote platte dingen.

Ik ben zelf door Nio geopereerd en ben erg vol lof over hem.

Hij heeft echt veel ervaring met grote protheses op magere lijfjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben het met moeder eens, dr. Nio is echt een geweldige PC. Niets dan lof voor hem. Ik ben een heeel stukje kleiner dan jullie allebei, en ik ben van een 65A naar een 70F gegaan!

Jij bent wel breder dan mij, dus het zal vast minder een probleem zijn want mijn protheses steken eigenlijk een stukje uit aan de zijkantjes, ik ben echt smal.. -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga geopereerd worden door dr Nio. Ik krijg 600 cc. Ik heb een A/AA cup en ga uitkomen op een volle D kleine E.

wauw! dit klinkt fantastisch! iedereen verwijst mij eigenlijk direct naar dr. nio... ik ga een consult met hem inplannen!

zou je mij op de hoogte kunnen houden van je operatie en resultaten etc.? ik ben super benieuwd naar je voor en na!

krijg je een high profile implantaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw! dit klinkt fantastisch! iedereen verwijst mij eigenlijk direct naar dr. nio... ik ga een consult met hem inplannen!

Je moet even een afspraak maken met je huisarts en om een verwijsbrief vragen. Daar gaan ze naar vragen als je voor een afspraak belt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dan kan ik je absoluut dr. Nio in het Slaz aanbevelen.

Hier rekenen ze geen toeslag voor grote cc.

Behalve de goedkoopste chirurg ook samen met Plovier de artsen die risico nemen.

Ik ben 173 dat is een stuk kleiner als jou en ik heb 800cc,

klinkt huge maar valt echt mee in kleding.

Bh maat wel groot maar op het oog een flinke DD.

De mediun zou ik met jou lengte zeker niet doen,

zou zeker voor de high profiel gaan anders krijg je van die grote platte dingen.

Ik ben zelf door Nio geopereerd en ben erg vol lof over hem.

Hij heeft echt veel ervaring met grote protheses op magere lijfjes :)

bedankt voor je berichtje! ik had hem al opgezocht ivm met eerdere aanbvelingen. en toen kwam ik uit bij park medisch centrum in rotterdam. daar vroeg hij wel 750 euro meer voor alle protheses groter dan 500cc... maar bij het slaz is dit dus niet het geval?

dan ga ik dus zoiezo daar naar toe!

de medium had ik eiegenlijk alleen in gedachten als compensatie voor het aantal cc's dat ik wil. omdat ik denk dat high profile EN een veel cc's niet gaat passen. maar als hij dat wel voor elkaar krijgt dan ga ik wel voor de high profile natuurlijk!:)

heb jij voor en na foto's die ik eventueel zou kunnen bekijken?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat bij iedereen de cc's en de soorten protheses anders vallen, en dat ze daarom er geen informatie bij hebben staan.

ik heb het idee dat hoe meer informatie hoe proffesioneler de indruk van de chirurg/kliniek. ook helpt aanvullende informatie met orienteren naar wat jij wilt. je kunt dan veel preciezere vergelijkingen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bij Parkkliniek kijkt staan er wel foto's op.

En klopt idd Parkkliniek is een stuk duurder.

Bij slaz ben je 3100,- kwijt.

Nog over medium en high profiel,

medium lijkt meer op platte pannenkoeken en high op ballen.

Hoe meer projectie hoe meer naar voren en hoe groter ze lijken.

En over een wissel,

zou heel goed kunnen dat het bij jou in 1x mogelijk is,

dat is echt per persoon verschillend.

Bij mij was het onmogelijk, heb een wissel gehad van 380 naar 800.

Nu ze steken bij mij namelijk ook al aan de zijkanten eruit.

Geen enkel pc had mij dit durven geven denk ik (en Plovier)

Maar er is hier nog een dame met dezelfde lengte als jou,

die ging van cup A naar 925 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bij Parkkliniek kijkt staan er wel foto's op.

En klopt idd Parkkliniek is een stuk duurder.

Bij slaz ben je 3100,- kwijt.

Nog over medium en high profiel,

medium lijkt meer op platte pannenkoeken en high op ballen.

Hoe meer projectie hoe meer naar voren en hoe groter ze lijken.

En over een wissel,

zou heel goed kunnen dat het bij jou in 1x mogelijk is,

dat is echt per persoon verschillend.

Bij mij was het onmogelijk, heb een wissel gehad van 380 naar 800.

Nu ze steken bij mij namelijk ook al aan de zijkanten eruit.

Geen enkel pc had mij dit durven geven denk ik (en Plovier)

Maar er is hier nog een dame met dezelfde lengte als jou,

die ging van cup A naar 925 cc.

wat super dat je zo behulpzaam bent! ik had net gebeld met slaz.. maar kan alleen maar op werkdagen. ik vroeg me namelijk indd af hoeveel ik bij slaz kwijt zou zijn.. 3100 is een goede prijs! vooral voor een dokter die grote protheses aandurft!:) wat voor cup had jij voor dat je die 380 implantaat had? en hoe voelde het lichamelijk toen je van 380 naar 800 ging?

dat van medium en high profile wist ik hoor! bij voor en na foto's vond ik medium profile helemaal niet zo plat als gedacht.. vandaar dat ik het als optie overweeg..

heb jij enig idee hoe die dame van 925cc heet ?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 2 weken geleden geopereerd door dr. Nio. Zelf ben ik 1.75 en weeg 60 kg en had een 70b. Bij mij heeft ie 500cc kunnen plaatsten, dual plane. Moest sowieso dual plane omdat ik totaal geen vet heb op mijn bovenlichaam en m'n huid vrij dun is. Toch was 500cc geen probleem, hij stelde zelfs nog groter voor. Ik zou bij hem sowieso een consult aan vragen. Zoek anders via de zoekfunctie beide artsen die hier zijn voorgesteld op, dan kan je ervaringen lezen en foto's bekijken :)

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 2 weken geleden geopereerd door dr. Nio. Zelf ben ik 1.75 en weeg 60 kg en had een 70b. Bij mij heeft ie 500cc kunnen plaatsten, dual plane. Moest sowieso dual plane omdat ik totaal geen vet heb op mijn bovenlichaam en m'n huid vrij dun is. Toch was 500cc geen probleem, hij stelde zelfs nog groter voor. Ik zou bij hem sowieso een consult aan vragen. Zoek anders via de zoekfunctie beide artsen die hier zijn voorgesteld op, dan kan je ervaringen lezen en foto's bekijken :)

Succes!!

wauw dat klinkt super! bedankt! ik ga maandag direct bellen om een consult in te plannen. ik ben heel benieuwd hoe ver hij bij mij kan/wil gaan! jij had tenminste nog een b cup.. mijn borsten zijn zo klein dat het bijna geen cup te noemen is..

ik heb inderdaad al veel meer over beide artsen opgezocht en ik neig erg naar nio! weet jij ook wat voor merk implantaten hij gebruikt bij slaz?

ik had zoiezo al dualplane in gedachten ik vind te veel projectie aan de bovenkant niet mooi.

heb je eventueel ook voor en na foto's?

mgv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij heeft ie Eurosilicone geplaatst, 85% gevuld. Volgens mij werkt hij daar het meest/liefst mee. Volgens mij maakt het dan niet uit in welke kliniek of ziekenhuis je opereert, maar dat is mijn eigen beredenering ;)

Ik zal je toevoegen als vriend, dan kan je bij mijn foto's kijken. Ik ben pas 2 weken po, dus ze moeten nog wel veel zakken hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik zie dat je de goede adviezen al gehad hebt hier :) Dr. Nio is jouw pc, als ik zo lees wat je wilt :)

Je hebt het over de 925 cc.. Er was hier idd laatst een dame die dat van hem gekregen heeft (dat zijn de Motiva implantaten (extra high profile) Dit is Ella87.

Je moet je wel even goed bekijken hoe het zit met de verschillende merken (misschien dat je dat al bekeken hebt, maar wil het toch even vermelden..)

De eurosilicone is smaller (in verhouding) dan de meeste andere merken (boven de 500 cc) en zeker dan de motiva

Je krijgt bij de eurosilicone dus optisch een borst die verder naar voren volume heeft, dan dat ie breed is, maar wat beter bij jouw lijf past, is natuurlijk afhankelijk van je bouw, van je eigen borstbreedte :) Nio heeft hier wel een hele goede kijk op, dus idd, gewoon maar eens ff een consult inplannen..

Hij praat niet in cc's, maar als jij aangeeft dat je zo groot mogelijk wilt, dan zal hij je zeker de grootst mogelijke prothese laten passen, die in jouw lijf zou passen. Ben benieuwd wat het uiteindelijk zal gaan worden!

Hopelijk kun je ergens een datum prikken, ook al werkt hij alleen door de week ;)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw! dit klinkt fantastisch! iedereen verwijst mij eigenlijk direct naar dr. nio... ik ga een consult met hem inplannen!

zou je mij op de hoogte kunnen houden van je operatie en resultaten etc.? ik ben super benieuwd naar je voor en na!

krijg je een high profile implantaat?

Ik wordt wel pas 30-07 geopereerd omdat mijn man dan pas vakantie heeft. Ik krijg eurosilicone. Welk profile weet ik niet. Ik wilde graag 85% gevult omdat dat mooi als druppel valt. Maar bij 600 cc is het geen 85% maar valt wel zo door het gewicht van de silicoon. Dat is wat hij vertelde. Hij praat idd niet over cc's. Hij laat je passen tot je een grote glimlach op je gezicht hebt. Als je die niet heb dan krijg je er nog wat bij in je pas bh hahaha. Pas als je er blij mee bent dan zegt hij het aantal cc's en op wat voor bh maat dat uit zou komen. Ik moet een 75E sport bh aanschaffen. Ik hou je op de hoogte. Maar helaas is het nog niet zo ver haha. De dagen dat hij in slaz is, is idd beperkt. Omdat hij ook in parkkliniek werkt. Zo opereerd hij in slaz alleen op donderdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast Nancytjuh

Zo opereerd hij in slaz alleen op donderdag.

Ik heb vorige week allemaal data's gekregen en zaten ook vrijdagen en maandagen bij... Dit even ter info :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorige week allemaal data's gekregen en zaten ook vrijdagen en maandagen bij... Dit even ter info :D

Oke. Toen ik op consult ging vertelde hij dat hij alleen op donderdag opereerd. Ik had eerst 23 juli staan maar hij belde me paar weken na consult dat die datum niet meer kon. Wel week eerder of later. Misschien andere maanden dan andere dagen? Of in welke maand gaf hij ook maandag en vrijdag aan? En echt alleen in slaz of was dan de ene dag slaz andere dag parkkliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nancytjuh

Oke. Toen ik op consult ging vertelde hij dat hij alleen op donderdag opereerd. Ik had eerst 23 juli staan maar hij belde me paar weken na consult dat die datum niet meer kon. Wel week eerder of later. Misschien andere maanden dan andere dagen? Of in welke maand gaf hij ook maandag en vrijdag aan? En echt alleen in slaz of was dan de ene dag slaz andere dag parkkliniek?

In de maanden augustus en september want in de eerste instantie wilde ik in september, maar op mijn werk was augustus praktischer... Nou ja beter voor mij hoef ik minder lang te wachten :D

Al die data's waren voor het slaz

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de maanden augustus en september want in de eerste instantie wilde ik in september, maar op mijn werk was augustus praktischer... Nou ja beter voor mij hoef ik minder lang te wachten :D

Al die data's waren voor het slaz

Ahaa waarschijnlijk is er in die maanden meer vraag naar operaties aangezien dat vakantie periode is. Opzich logisch ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.