Snnne Posted May 29, 2015 Posted May 29, 2015 Hallo allemaal,Ik ben 25 en wil al jaren een borstvergroting. Ik heb laatst eindelijk besloten om mijn angst te gaan overwinnen en geld ervoor opzij te zetten. Ik ben al nerveus als ik op bezoek ga in een ziekenhuis, val snel flauw bij bloederige verhalen en ik zal nooit doneren aan Sanquin 😅. Dus dit wordt wel een dingetje 😬.. Ik ben afgelopen woensdag eindelijk voor het eerst op consult geweest. Ik ben bij Diana Gabriels geweest. Het viel mij op dat het ontzettend druk was en het consult ook best rap ging. Zij heeft mij het volgende geadviseerd: ronde prothese 375 cc, dual plane. Ik heb nu een A en haar advies is wat ik zelf ook precies in gedachte had; een volle C/kleine D. 3 juni heb ik een consult met dokter David Schiettecatte in de kliniek in Amstelveen en er staat alvast een behandeling voor mij ingepland op 18 augustus. Eind juni heb ik een afspraak staan voor een consult bij Felicia Smits in de Boerhaave kliniek. Ik ben heel benieuwd naar wat beide artsen zullen zeggen. De één een mannelijke arts met jaren lange ervaring, de ander een jonge vrouw die minder borstvergrotingen heeft gedaan. Als jullie adviezen, tips, aanbevelingen of ervaringen hebben die mij kunnen helpen, lees ik ze heel graag!Groetjes
Saskia1984 Posted May 29, 2015 Posted May 29, 2015 Hallo,Ik zou gewoon af gaan op je gevoel als je beide consulten hebt gehad.Ik had in mijn hoofd ook al een heel plaatje gemaakt. Ik ben ook bij Diana Gabriels geweest en inderdaad ze heeft het hartstikke druk (zal wel een goede reden hebben)Ze adviseerde een andere chirurg dan ik wilde, ook kreeg ik een behandeldatum voor september en een 1e consult in augustus.Ik wilde zo snel mogelijk op consult bij de chirurg zodat ik een keuze kon maken en dit kom. Een week later had ik een gesprek.En de chirurg adviseerde precies hetzelfde als Diana. Dus ze weet echt wel waar ze het over heeft, daarom kan het ook zo snel gaan.Door dat consult heb ik alles in stroomversnelling door laten gaan en ben 12 mei geopereerd.Heel erg blij met het resultaat en ik ben heel goed geholpen door het team van Diana en kliniek Amstelveen.vrouwelijke intuïtie daar moet je op af gaan. Heeft bij mij goed gewerkt.Succes!
Snnne Posted May 30, 2015 Author Posted May 30, 2015 Bedankt voor je berichtje!Ja, ik benieuwd. Het gaat immers om de artsen. Maar Diana weet inderdaad waar ze het over heeft. Hoe heb jij de pijn ervaren? Vooral over dingen als haren wassen, naar de wc gaan, uit bed gaan ben ik benieuwd.
Rominaa Posted May 30, 2015 Posted May 30, 2015 Ik heb mijn bv bij boerhaave kliniek laten doen door m.c schuringa, en ben super blij ermee! Het personeel is super vriendelijk en ze nemen echt alle tijd voor je X
mmariek Posted May 30, 2015 Posted May 30, 2015 Ik wil misschien ook een borstvergroting laten doen bij Diana Gabriels. Had ze bij jou al een prijs in gedachten?xo
Snnne Posted May 30, 2015 Author Posted May 30, 2015 Ik heb mijn bv bij boerhaave kliniek laten doen door m.c schuringa, en ben super blij ermee! Het personeel is super vriendelijk en ze nemen echt alle tijd voor je X Aan de telefoon klonk het personeel al heel aardig inderdaad! Ik zal mijn ervaringen delen als ik ben geweest. Ben je zelf pas geleden geweest?
Snnne Posted May 30, 2015 Author Posted May 30, 2015 Ik wil misschien ook een borstvergroting laten doen bij Diana Gabriels. Had ze bij jou al een prijs in gedachten?xoJa, 2600 euro is de standaard prijs voor ronde protheses, waar mijn voorkeur dus naar uit gaat en Diana mij ook adviseerde. De anatomische/druppelvormige zijn uit m'n hoofd 3200. Dan zit er naar mijn weten geen prijsverschil in cc's. Als je besluit het te doen, laat even weten waar en wanneer! Succes met je keuze
mmariek Posted May 30, 2015 Posted May 30, 2015 Ja, 2600 euro is de standaard prijs voor ronde protheses, waar mijn voorkeur dus naar uit gaat en Diana mij ook adviseerde. De anatomische/druppelvormige zijn uit m'n hoofd 3200. Dan zit er naar mijn weten geen prijsverschil in cc's.Als je besluit het te doen, laat even weten waar en wanneer!Succes met je keuzeWauw, dat is niet duur. Hoe kan dat, dat er zulke prijsverschillen zijn. Wel ideaal! Tuurlijk, jij ook succes en ben benieuwd naar je keuze! succes xx
chicky Posted May 30, 2015 Posted May 30, 2015 Beste Snnne, Super dapper meid ! ik ben al enige tijd bezig met sparen en ik heb vandaag eindelijk een afspraak gemaakt bij Diana Gabriels 6 juni. Laat je even weten wat je hebt besloten steun en informatie is key op dit forum xxx
Cherry Posted May 30, 2015 Posted May 30, 2015 Ik ben 19 mei geopereerd Door David Schiettecate. Ik ben zeer tevreden. Ik ben nu 2 weken verder. Heb 3 dagen echt niks zelf gekunt.nu heb ik rechts echt totaal geen last meer alleen Links wel een trekkend rot gevoel.
Saskia1984 Posted May 31, 2015 Posted May 31, 2015 Hallo,De 1e dag is echt ronduit pijnlijk, zorg ervoor dat je rechtop blijft zitten en met slapen, zorg dat je een aantal kussens tegen elkaar ligt waar je tegenaan kan liggen, Rechtop komen is niet te doen zonder hulp.Haren wassen kon ik de eerste dagen ook niet.Nu had Dr. Koeijers (mijn pc) gezegd dat ik al vrij snel moest proberen mijn armen omhoog te krijgen. (lees hier veel verschillende verhalen wat wel en niet mag) Ik kon dit al vrij snel dus haren wassen was daarna ook niet zo'n probleem.Naar de wc gaan, geen problemen mee gehad. Ik had veel paracetamol in huis en kreeg nog een recept mee voor diclofenac. Hiermee was het wel te doen. Ik denk dat ik 5 dagen onder de pijnstillers heb gezeten en daarna af en toe.Ook zat ik al na 3 dagen weer in de auto (niet aan te raden) maar moest wel want heb mijn eigen rijschool.De prijzen bij Diana zijn inderdaad 2600 voor rond en 3200 voor anatomisch. Ik heb anatomische gekregen.Aantal cc maakt dan niet uit, en maar goed ook want ze maken pas het definitieve besluit hoeveel cc op het moment dat ze kunnen passen. Ze hadden mij gezegd 400 cc maar had toch 495cc nodig.Ik was ook zeer kritisch naar Diana toe omdat die prijzen lager zijn dan de rest, maar na al die beoordelingen die je kunt lezen op haar site en het contact wat ik met haar en Dr Koeijers heb gehad had ik genoeg vertrouwen om alles door te laten gaan.Ik wens jullie allemaal veel succes.Ik ben heel erg blij dat ik het gedaan heb, en ik hoop dat het voor jullie allemaal goed gaat.Ik blijf deze topic volgen dus heb je vragen? laat het me weten.
Snnne Posted May 31, 2015 Author Posted May 31, 2015 Ik ben 19 mei geopereerd Door David Schiettecate. Ik ben zeer tevreden. Ik ben nu 2 weken verder. Heb 3 dagen echt niks zelf gekunt.nu heb ik rechts echt totaal geen last meer alleen Links wel een trekkend rot gevoel.Goed om te horen! Wat fijn voor je! Van wat ik lees kun je nog maanden een raar gevoel houden.
Snnne Posted May 31, 2015 Author Posted May 31, 2015 Hallo,De 1e dag is echt ronduit pijnlijk, zorg ervoor dat je rechtop blijft zitten en met slapen, zorg dat je een aantal kussens tegen elkaar ligt waar je tegenaan kan liggen, Rechtop komen is niet te doen zonder hulp.Haren wassen kon ik de eerste dagen ook niet.Nu had Dr. Koeijers (mijn pc) gezegd dat ik al vrij snel moest proberen mijn armen omhoog te krijgen. (lees hier veel verschillende verhalen wat wel en niet mag) Ik kon dit al vrij snel dus haren wassen was daarna ook niet zo'n probleem.Naar de wc gaan, geen problemen mee gehad. Ik had veel paracetamol in huis en kreeg nog een recept mee voor diclofenac. Hiermee was het wel te doen. Ik denk dat ik 5 dagen onder de pijnstillers heb gezeten en daarna af en toe.Ook zat ik al na 3 dagen weer in de auto (niet aan te raden) maar moest wel want heb mijn eigen rijschool.De prijzen bij Diana zijn inderdaad 2600 voor rond en 3200 voor anatomisch. Ik heb anatomische gekregen.Aantal cc maakt dan niet uit, en maar goed ook want ze maken pas het definitieve besluit hoeveel cc op het moment dat ze kunnen passen. Ze hadden mij gezegd 400 cc maar had toch 495cc nodig.Ik was ook zeer kritisch naar Diana toe omdat die prijzen lager zijn dan de rest, maar na al die beoordelingen die je kunt lezen op haar site en het contact wat ik met haar en Dr Koeijers heb gehad had ik genoeg vertrouwen om alles door te laten gaan.Ik wens jullie allemaal veel succes.Ik ben heel erg blij dat ik het gedaan heb, en ik hoop dat het voor jullie allemaal goed gaat.Ik blijf deze topic volgen dus heb je vragen? laat het me weten.Dank je wel! Fijn om te weten.
Rominaa Posted May 31, 2015 Posted May 31, 2015 Ik ben 27 maart geopereerd ! Ja is goed, leuk! Zijn best weinig mensen hier die daar hun bv laten doen, gek haha want ik ben echt super blij ermee en me pc was ook naar mijn inzien heel kundig en heeft alles uitgebreid aan me uitgelegd, als je nog een x langs wilt komen of hebt nog vragen kan jr altijd langskomen, en na me bv voelde ik iets geks en kon ik gewoon langskomen zo vaak ik wou haha Ben benieuwd naar jou ervaring! Liefs
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.