Ga naar inhoud

KK-love : 13 november 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei KK-love:

Nou ladies,

 

Net even nieuw album aangemaakt en iedereen toegevoegd.

Oude was zo een zooitje, daar kon ik niet tegen hahaha.

Alle foto's van PO en alle nieuwe foto's komen daar in te staan!

Mocht je nog niet kunnen spieken en wil je dit wel dan hoor ik het vanzelf :D

 

Links vind ik al prachtig, rechts is wat langzamer...

Hoe dan ook ben ik super blij met mijn boobs!!!

:1bouncingboobs:

 

Liefs KK

Meiddddd, ze zijn prachtig gewoon !!! Wauw, nu al zo mooi :wub:

Hoe gaat het verder nu met jou, jij bent ruim twee weken PO toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 209
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo, het werd wel weer eens tijd voor een update.

 

Mijn boobs zijn alweer aardig gezakt.

De 3-weken foto ben ik vergeten te maken maar maandag komt er een nieuwe foto.

Hopelijk is het verschil goed te zien!

Verder ben ik ZO super blij!

Ik heb 1 prachtig, sexy kerst setje gekocht. 80E

Een mooie bh voor alledaags gebruik. 80E

En vandaag een bikini voor het geval we na de kerst willen zwemmen in een zwembad met onze dochter. 80F

Volgens mij mag dat weer na 6 weken maar dit ga ik 21 december bij mijn controle nog even navragen.

 

Verder zijn mijn korstjes zo goed als weg.

Ik dacht helemaal dus wilde smeren met litteken crème maar toen zag ik dat er nog hier en daar een korstje zat dus nog maar even wachten.

 

Ik ben ZO blij dat ik het eindelijk gedaan heb!

Vind mezelf zo prachtig als ik me naakt in de spiegel bekijk.

Nooit verwacht dat ik mezelf ooit zo mooi zou vinden.

Dat gevoel verdient toch iedere vrouw!!!

 

Ik zou het zo nog 10x doen en sowieso 7 jaar eerder!

Absoluut geen spijt een ontiegelijk gelukkig!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-10-2017 om 08:54 zei Aloysa:

Ja laatste vakantie met kleine boobies! Had ik nog niet eens over nagedacht :D

 

Oh wat toevallig! Vlak voor de kerst dus :) Ik krijg 400 en 450 cc wegens verschil, ronde Mentor implantaten High Profile Dual Plane. Waar denk je op uit te komen kwa bh maat?

 

Haha dat zul je altijd hebben dat bepaalde delen wat minder leuk zijn, wat studeer je? Ik zit ook al naar BH's te kijken en heb al twee pyjamas met knoopjes bij de Primark gehaald. 10 euro voor een setje maar! Ik draag verder eigelijk nooit pyjamas:56:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-11-2017 om 22:02 zei KK-love:

Nou ladies,

 

Net even nieuw album aangemaakt en iedereen toegevoegd.

Oude was zo een zooitje, daar kon ik niet tegen hahaha.

Alle foto's van PO en alle nieuwe foto's komen daar in te staan!

Mocht je nog niet kunnen spieken en wil je dit wel dan hoor ik het vanzelf :D

 

Links vind ik al prachtig, rechts is wat langzamer...

Hoe dan ook ben ik super blij met mijn boobs!!!

:1bouncingboobs:

 

Liefs KK

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @KK-love mag ik ook in je nieuwe album kijken? Zie alleen je oude album? Verder alles goed? Ik zie dat jij al bh’s heb gekocht! Jaloers Haha. Heb nog steeds de borstband. Denk erover om ermee te stoppen. Moet pas halverwege jan naar Nio maar heb het idee dat het wel goed zit. Dus ga hem maar even foto’s mailen. Kan ik ook eindelijk bh’s kopen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 16-12-2017 om 00:00 zei Pienn:

Hee @KK-love mag ik ook in je nieuwe album kijken? Zie alleen je oude album? Verder alles goed? Ik zie dat jij al bh’s heb gekocht! Jaloers Haha. Heb nog steeds de borstband. Denk erover om ermee te stoppen. Moet pas halverwege jan naar Nio maar heb het idee dat het wel goed zit. Dus ga hem maar even foto’s mailen. Kan ik ook eindelijk bh’s kopen!!

@KK-loveben nieuw hier en je lees jouw verhaal een beetje. Wil zelf net iets kleiner gaan denk ik maar twijfel nog. Lastig om goed voor te stellen. Mss lees ik er overheen maar vallen ze nu groot voor je uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Aelka:

@KK-loveben nieuw hier en je lees jouw verhaal een beetje. Wil zelf net iets kleiner gaan denk ik maar twijfel nog. Lastig om goed voor te stellen. Mss lees ik er overheen maar vallen ze nu groot voor je uit?

Hi @Aelka ik ben er super blij mee en ze zijn precies zoals ik wilde! Ik kom qua Bh uit op 80E/F, dit ligt aan het merk. Het oogt als een E en dat is wat ik wilde! :D

Ga vooral uit van je gevoel en niet van hoeveel de cc’s Klinken. Ik dacht ook dat 650cc mega zou zijn en heb getwijfeld tot het moment suprême. Zo blij dat ik uiteindelijk doorgezet heb. 590cc had ik echt te klein gevonden persoonlijk. Ben nu ook van Ergonomix naar Round gegaan en het ziet er zo mooi uit, voor mijn gevoel helemaal niet “siliconerig”.

Uiteindelijk heeft iedereen zijn eigen mening en het is jouw lichaam dus luister naar je hart en kies wat jij wilt!

of dit nu 300, 600 of 1200 Cc is haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.