Ga naar inhoud

KK-love : 13 november 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 209
  • Created
  • Laatste Reactie

@KK-love

Fijn dat het herstel je goed meevalt. Ik ben nu 4 dagen po... en moet zeggen dat ik bijna geen pijn heb gehad. Heb ook wel goed mijn medicatie genomen. Ik heb mijn boobies nog niet kunnen zien! Verdonck raad aan voor het verband 2weken te laten zitten. Benieuwd of ik dat ga volhouden :36:

Mag ik je foto's ook even zien? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei KK-love:

Iedereen is toegevoegd behalve @Aloysa want ik krijg jou niet in mijn lijstje als ik jou toevoed...:77:

 

@best_boobie Zou jij wellicht weten hoe dit komt?

Ook is er iets niet helemaal goed gegaan met toevoegen van de foto's waardoor ik nu 9 lege foutmeldingen in mijn album heb van 4. 1_dag_na_bv_-litteken_links

Zou je deze willen verwijderen?

Er staat 1 afbeelding onder 4. in zonder de underscore en die is wel goed...

Lekker handig ben ik...:45:

 

Dames, er is dus nog een 5e afbeelding van mijn rechter litteken...

Gefixt

En Aloysa stond er al in, daarom kon je haar niet nog eens toevoegen ;) 
Dus nu klopt alles weer, toch? 
Zou wat minder oxycodon nemen joh :45:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei best_boobie:

Gefixt

En Aloysa stond er al in, daarom kon je haar niet nog eens toevoegen ;) 
Dus nu klopt alles weer, toch? 
Zou wat minder oxycodon nemen joh :45:

 

xxx

Topper, Dank je wel! 

Ja, minder Oxycodon had ik ook al bedacht. Ik slaap overigens wel lekker hahahaha. 

Maar nee, morgen iets minder Oxy.:D

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

 

Vannacht was iets minder. Ik heb geen Oxycodon meer genomen en dus werd ik iets voor 4 uur wakker van zeurderige borsten, pijn kan ik het net niet noemen. Gelukkig moest ik om 4 uur paracetamol innemen dus dat kwam goed uit!

Daarna wat liggen doezelen maar slapen ging niet echt meer aangezien de druk op mijn borst niet minder werd. Eigenlijk wilde ik vanochtend ook de diazdpam overslaan maar die ik heb ik toch nog maar wel ingenomen. Om 8 uur mag ik weer de naproxen dus hopelijk voelt het daarna iets minder drukkend en trekkend.

Nu maar proberen vol te houden zonder de Oxy, ik weer dat dat beter is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KK-love, hè meis, wat vervelend dat je niet zo lekker geslapen hebt vannacht. Je neemt wel veel verschillende soorten pijnstilling zeg. Waar haal je dat allemaal vandaan? Schrijft Nio dat voor? 

Wanneer moet je terug op controle? 

Succes met je herstel, meis. Ik hoop dat je vannacht een betere nacht zult hebben. 

 

:54:, Jaydee 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Pienn:

He @KK-love ik kan je aanraden om niet die oxy te nemen maar die diazepam. Deze mogen niet samen, maar diazepam wordt tevens vaak voorgeschreven als slaapmiddel. Dus als je die om 10 uur neemt (zo stond het volgens mij in het schema) slaap je lekkerder, althans dat werkte goed bij mij

Ja ik neem nu zo min mogelijk de Oxy, Alleen als het echt even niet gaat.

Heb nu de diazepam om 23.30 staan. Dan neem ik mijn paracetamol nog om 22 en mijn naproxen om 23. 

Ik neem niets tegelijk op aanraden van @best_boobie 

Ik heb vandaag maar 2 van de 6x oxy genomen en dat was alleen als ik echt richting de pijn ging. 

Wil het gewoon zo snel mogelijk beetje afbouwen, al die troep uit mijn lijf.

Meestal is dag 2 het ergste toch? Ik reken ook nog op een zware dag 3 maar hoop ook dan nog minder Oxy te nemen. Neem het nu echt alleen als ik denk: paracetamol en naproxen hebben niet geholpen, Dan maar oxy.

Had na het eten vanavond toch wel iets meer zeer, ik werd er misselijk van, dus toen toch maar gekozen voor Oxy. Meer dus als last resort dan als standaard. 

Ze zijn nu constant aangespannen en hard en "pijnlijk" dus dat vind ik wel even vervelend. Inderdaad als een hele hevige spierpijn alleen maak ik me dan meteen zorgen dat er iets niet goed gaat (terwijl ik weer dat het er gewoon bij hoort)

Lastig, lastig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Jaydee:

@KK-love, hè meis, wat vervelend dat je niet zo lekker geslapen hebt vannacht. Je neemt wel veel verschillende soorten pijnstilling zeg. Waar haal je dat allemaal vandaan? Schrijft Nio dat voor? 

Wanneer moet je terug op controle? 

Succes met je herstel, meis. Ik hoop dat je vannacht een betere nacht zult hebben. 

 

:54:, Jaydee 

 

Hi @Jaydee

Ja alles gekregen vanuit de kliniek

Heb een schema mee gekregen en met de hulp van best_boobie een beter schema gemaakt.

Heb dat nu in Excel de hele dag open staan zodat ik goed kan zien wat ik wanneer mag.

Ik moet volgende week donderdag op controle in het OLVG, ben zo benieuwd hoe het er dan al uit ziet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je doet het super goed! Ik vond dag drie al beter dan 1 en 2, dus hopelijk ook bij jou. Kreeg gewoon al iets meer kracht en minder pijn in m’n spieren. Je weet wel dat je van die oxy obstipatie krijgt He, en dat je daar ook misselijk van kan worden. Heb je wel die zakjes erbij gekregen voor laxatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.